کمپین تبلیغاتی

تامبلر؛ راوی داستان ‌های سرراست
شبکه اجتماعی تامبلر زبان کسانی شده که زیاد اهل نوشتن نیستند اما حرفی برای گفتن دارند

در دنیایی که پلت‌فرم‌های شبکه‌های اجتماعی هر روز گسترده‌تر می‌شدند و فیس‌بوک و توییتر امکان برقراری ارتباط از طریق تصاویر و متن را برای کاربران فراهم آورده بودند، تامبلر راهی کاملا متفاوت در پیش گرفت و به کاربرانش اجازه ‌داد تا از طریق تصاویر، متن، ویدئو، فایل‌های صوتی، دیالوگ، لینک و... خودشان را توصیف کنند ...

۰۱ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مونا اشرف زاده
هشتگ شو

هشتگ، این مفهوم جهانی و امروزی و داغ، نماد به‌هم‌پیوستگی هزاران آدم در سرتاسر دنیاست.نماد افکار عمومی فراملیتی، آنچه که افراد را به دنبال خود می‌کشاند و درباره سوژه داغ و ویژه‌شان با آنها صحبت می‌کند؛ فراملیتی از آن‌جهت که ممکن است روز اسکار باشد و اصغر فرهادی تا رتبه هفتم ترند جهانی پیش برود.

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
یک انجمن اولیای مجازی برای مدارس
گفت‌و‌گو با «رضا کیمیاگری» بنیانگذار پرنت‌یار که می‌خواهد یاری‌رسان والدین دانش‌آموزان باشد

ایده اصلی وقتی شکل گرفت که من و همسرم به دنبال یک مدرسه خوب برای پسرمان می‌گشتیم و تحت تاثیر تبلیغات یک مدرسه در ابتدا فرزندمان را در آن ثبت نام کردیم. پس از مدتی به دلیل نگرانی سعی کردیم از کم و کیف خدمات و تطابق رفتار واقعی با نمایش هیجان‌انگیز زمان ثبت‌نام آگاه شویم. در این تحقیق متوجه شدیم که نگرانی ما  بی‌دلیل نبوده ...

۰۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه یگانه میرآفتاب
چرا مورچه‌ها این آبنبات را دوست ندارند؟
تبلیغ خلاق چوپاچوپس برای آبنبات‌های رژیم‌اش

وفور روزافزون برندهای مختلف شیرینی و شکلات نشان‌دهنده افزایش تقاضا برای این مواد خوراکی شیرین و خوشمزه است. از سویی نباید نگرانی‌های جامعه جهانی را نسبت به سلامت جسمی افراد نادیده گرفت و بنابراین باید گفت یکی از مسائل مهمی که در ارتباط با صنایع قنادی جهان وجود دارد .

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابی به سبک ابر برندهای سیلیکون‌ولی
معرفی چهار کمپین تبلیغاتی موفق در قلب فناوری دنیا

بانک سیلیکون‌ولی (SVB‌) که در سال ۱۹۸۳ در منطقه سانتا‌کلارا واقع در کالیفرنیا تأسیس شده است را می‌توان از جمله شرکت‌های این دره محسوب کرد که خدمات مالی متنوعی را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد ...

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
شما در ماشین خود چه چیزی قرار می‌دهید؟
کمپین‌‌های اینستاگرامی مرسدس بنز

اینستاگرام از جمله پلت‌فرم‌هایی به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و نظر بسیاری از مخاطبان دنیای مجازی را به خود جلب کرده است. افزایش مخاطبان این سیستم‌عامل باعث شده است که شرکت‌ها و برندهای مختلف برای ارائه پیام‌های تبلیغاتی خود از این صفحه اجتماعی غافل نشده و به طور ویژه‌ای به آن توجه کنند. 

۲۶ Aban 1395 بدون دیدگاه
چرا کیت‌کت  این‌قدر محبوب است؟
راهکارهای بازاریابی و کمپین‌های کیت‌کت برای سلطه بر بازار شکلات

شکلات‌های ترد و ویفری کیت‌کت برای بسیاری از مصرف‌کنندگان جهانی شناخته شده  هستند و طعم ترد و منحصربه‌فرد آنها چیزی نیست که به راحتی از یاد مصرف‌کننده برود، جالب است بدانید که این برند معروف سال ۱۹۳۵ در انگلستان راه‌اندازی شده و در طول عمر چند ده‌ساله خود، توانسته به عنوان یکی از شکلات‌های ویفری محبوب جهان شناخته شود.

۰۹ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
کمپین ساده اپل چرا جهانی شد؟
بیلبوردهای آیفون‌۶ با عکس‌های آماتوری!

برند اپل هر‌ساله با ارائه تلفن‌های همراه آیفون خود، جنب‌وجوش عظیمی را در بین طرفداران خود ایجاد می‌کند، به طوری که مصرف‌کنندگان و مخاطبان این برند هر سال منتظر یک رونمایی جدید و متفاوت از این محصول هستند؛ بخش تبلیغات اپل نیز با راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی مختلف، در این شور و هیجان مخاطبان شریک شده و میزان توجه مصرف‌کنندگان را به محصولات جدید خود افزایش می‌دهد. 
 

۰۳ Aban 1395 بدون دیدگاه
آینده‌ات را با آدیداس بساز!
درباره یک کمپین تبلیغاتی موفق

کمپین تبلیغاتی «آینده تو از آن من نیست» از جمله کمپین‌های بازاریابی برند آدیداس به‌شمار‌می‌رود که با تأکید بر مفهوم آینده، طرفداران خود را به‌ساختن‌آینده دعوت و این مفهوم را به‌مخاطبان خود القا‌می‌کند که هرکس در جاده زندگی با کفش‌خودش به سوی آینده پیش می‌رود و بنابراین هر کس آینده خاص خود را خواهد داشت. این کلیپ‌های کوتاه که توانایی نمایش در گوشی‌های هوشمند را دارند، به صورت پی‌در‌پی با چند کمپین دیگر، که به دنبال پیگیری همین محتوا ایجاد شده‌‌اند ، به معرفی کفش با برند آدیداس می‌پردازند. 

۱۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه

هفته پیش خلاصه‌ای از اولین جلسه کلاس دیجیتال‌مارکتینگ موسسه بهار با موضوع استراتژی تبلیغات آنلاین، برای‌تان گفتم. این هفته با کلاس Online Advertising  حسین موسوی همراه می‌شویم. مدرسی که در رزومه کاری‌اش، سابقه همکاری با ای‌نتورک به‌عنوان مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی، ‌‌دیده می‌شود.

 

۳۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
پشت هر استارت‌آپ موفق یک سایت خوب ایستاده!

راه‌اندازی یک استارت‌آپ جدید استرس‌زا و دشوار است. این راهکارها به شما کمک می‌کنند که با تولیدمحتوای مرتبط، شرکتتان را رشد دهید. استفاده از وب‌سایت شمارش معکوس قبل از راه‌اندازی،  برگزاری مسابقات اشتراک‌گذاری اجتماعی و...

۰۹ خرداد ۱۳۹۵ ۱ پریا هاشمی
کمپین تبلیغاتی‌هات‌بات چگونه در دره سیلیکون موفق شد

کمپین تبلیغاتی هات‌بات یکی از هوشمندترین فناوری‌های تبلیغاتی شناخته‌شده در دره سیلیکون محسوب می‌شود. این کمپین تبلیغاتی با استفاده از سیستم‌های دیجیتالی و کابلی و از طریق فضاهای مجازی و دنیای اینترنت، شروع به تبلیغات کرده و پس از مدتی به‌عنوان یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی ...

۰۱ اسفند ۱۳۹۴ بدون دیدگاه
اشتراک در کمپین تبلیغاتی