کمپین بازاریابی

فلیپ‌کارت و آمازون، دل به بازاریابی دیجیتالی بسته‌اند
خرده‌فروش‌های بزرگ، شبکه‌های اجتماعی را جدی گرفته‌اند

تغییر شیوه کار خرده‌فروشان آنلاین فلیپ‌کارت و آمازون از تبلیغات سنتی به سمت بازاریابی دیجیتالی موفقیت‌آمیز بوده زیرا بر اساس آمار، فروش این خرده‌فروشان در مقایسه با سال‌ها‌ی گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است ...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه

روش تخصیص بودجه و انتخاب مخاطبان از مهم‌ترین مراحل اولیه در تبلیغات توییتر هستند که هر کمپین تبلیغاتی برای موفق شدن باید به آن‌ها توجه داشته باشد. همراه بودن هزینه‌ها با اهداف مورد نظر کمپین و همچنین در نظر گرفتن نوع مخاطبان ازجمله راهکارهای اصلی برای موفقیت یک کمپین بازاریابی در توییتر است.

۰۶ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در کمپین بازاریابی