کسب و کارهای آنلاین

مفهوم یو-ایکس برای تبلیغات‌چی‌ها

تجربه کاربر که با نام اختصاری UX شناخته می‌شود، یکی از مفاهیم برجسته در بازاریابی محسوب می‌شود، چراکه نگرش و دیدگاه یک کاربر را درباره یک برند شکل می‌دهد، بنابراین توجه به برخی نکات کاربردی می‌تواند یک خاطره مثبت را از یک برند مشخص برای مخاطبان آن شکل دهد.

۱۰ Dei 1396 بدون دیدگاه
تشکیل توشا مهم‌ترین اتفاق اکوسیستم بود
رضا باقری، رئیس هیات مدیره اسمارت‌آپ:

طی یک سال اخیر شور و هیجان در اکوسیستم بسیار بیشتر شده است. من این نکته را از مشاهده نمایشگاه الکامپ امسال نسبت به سال گذشته می‌گویم. به نظر می‌رسد که این شور و هیجان و تمایل به راه‌‌اندازی استارت‌آپ در بین جوانان بیشتر از هر عاملی به ثبت تجارب موفقیت در اکوسیستم مربوط است. بنابراین جوانان دارای ایده‌های گوناگون نیز به این باور رسیده‌اند که می‌توانند به موفقیت برسند. 

۲۴ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
سهم آنلاین‌ها، کمتر از نیم درصد بازار گوشت است
«شنبه» در گفت‌وگو با محسن گودرزی، بنیانگذار مسترقصاب به بررسی بازار آنلاین گوشت در ایران پرداخته است

محسن گودرزی متولد ۱۳۶۰ است. از سال‌ها پیش وارد بازار کار شده و بیش از ۵ سال است که مسترقصاب را راه‌‌اندازی کرده است. گودرزی قبل از مسترقصاب در بازار گوشت فعالیت می‌کرده و از این طریق با فوت‌وفن کار آشنا می‌شود. بعد از این آشنایی و رواج کسب‌وکارهای اینترنتی، ایده مسترقصاب را پیاده‌سازی می‌کند. 

۰۴ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کامنت ماینر، محتوای پاکیزه به شما می‌دهد!
گزارشی از استارت‌آپ سجاد خطیری و احمد اسدی که از دوران راهنمایی با هم دوست و همراه بوده‌اند

این روزها تعداد سامانه‌ها و بسترهای خدمات آنلاین مانند فروشگاه‌های آنلاین، تاکسی‌های آنلاین، شبکه‌های اجتماعی، بازی‌های آنلاین و غیره که با مردم عادی سر‌وکار دارند، رو به افزایش است. افزایش تعداد کاربران این نوع کسب‌و‌کارها از طرفی برایشان مزیت به حساب می‌آید و می‌تواند باعث رشد سریعشان شود و از طرف دیگر، تعامل با این کاربران و محتوایی که توسط آنها تولید می‌شود، نیازمند مدیریت و نظارت است ...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
سفر ارزان و هوشمندانه با توریستگاه
آرش تابشیان از استارت‌آپی می‌گوید که می‌خواهد تورهای لحظه‌‌آخری را با اطلاعات کاربردی به کاربران بفروشد

هرروز نام یک وب‌سایت یا اپلیکیشن جدید به‌گوش می‌رسد که خدمات جدیدی را در حوزه آنلاین ارائه می‌دهد و هدف همه آنها این است که مشکلی را در جامعه حل و یا آسان‌تر کنند ...

۰۸ Aban 1396 بدون دیدگاه
اسنپ، تپسی، کارپینو یا دیگری...
مقایسه برخی ویژگی‌ها و آمارهای مطرح‌ترین اپلیکیشن‌های آنلاین نشان می دهد کدام بهتر است

در روزهای اخیر هر زمان صحبت از بیزینس‌های آنلاین می‌شود، در مورد اپلیکیشن‌‌های تاکسی نیز می‌شنویم که با سرعت قابل ملاحظه‌ای مورد استقبال قرار گرفته‌اند ...

۲۰ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
2017، سال محتوای فشرده است!
معنای سئوی بهتر، در سال آینده میلادی با سال‌های گذشته فرق خواهد کرد

کسب‌و‌کار یک بازی است‌‌. به عنوان یک کارآفرین یا بازاریاب، نقش شما در این بازی این است که از هر ابزاری به اختیار خود استفاده کنید تا در رقابت جایگاه خود را حفظ كنید و یکی از کارآمدترین ابزارها برای انجام این نقش سئو است. 

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
اشتراک در کسب و کارهای آنلاین