کسب‌وکار آنلاین

اختیارات غیرمنطقی زیادی‌ علیه استارت‌آپ‌ها وجود دارد

 هدف اولیه از ایجاد فیلترینگ، دورنگه‌داشتن کشور از محتوای غیراخلاقی بود. اما الان به ابزاری تبدیل شده که با اهداف اولیه‌ شکل‌گیری‌اش در تضاد است. باید توجه کرد که یک کسب‌وکار آنلاین بستگی به اندازه‌ای که دارد اگر یک ساعت فیلتر شود، ممکن است ۱۰۰هزار تومان، یک میلیون تومان یا یک میلیارد تومان ضرر کند ...

۱۵ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
 گردهمايي فرانش با محوریت تولید محتوا برگزار می‌شود

يكي از نكات مهمي كه براي سايت‌هاي توليد محتوا اهميت دارد، همراهي كاربران است. یک تجربه کاربر‌محور می‌تواند در ایجاد اعتبار برای یک برند تا حد زیادی مفید باشد ...

۲۰ Dei 1395 ۱ علی کاکادزفولی
رستورانی در جیب
کارآفرین جوانی که یک دغدغه مدیریتی را به یک شرکت موفق تبدیل کرده است

مهندسی عمران خوانده و مانند بسیاری از جوانان امروزی شغلش هیچ ربطی به تحصیلاتش ندارد. سال آخر دوره کارشناسی بود که به پیشنهاد یکی از دوستان و با همکاری چندنفر از دوستانش ایده راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین را از سایتی انگلیسی الگوبرداری می‌کند، 

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱ طاهره خواجه گیری
اشتراک در کسب‌وکار آنلاین