کسب_و_کار_سنتی

مدرسه تابستانه برای استارت‌آپ‌ها
آکادمی نوآوری و کارآفرینی فردوسی برگزار می‌کند

آکادمی کسب‌وکار فردوسی بستری آموزشی است که در جهت افزایش توانمندی‌ها، دانش و مهارت‌های کسب‌وکار برای متخصصان، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه طراحی شده است. این ماراتن آموزشی به‌گونه‌ای طراحی شده که افراد بتوانند ذهن خود را در جهت انتخاب آینده‌‌ شغلی موفق‌تر منسجم کرده و با فرایند آموزشی طراحی شده، برنامه توسعه شغلی خود را ترسیم کنند.

۲۷ Mordad 1397 بدون دیدگاه
محتوا همچنان پادشاه است
آرمان والی، مدیرعامل و ‌هم‌بنیانگذار «چطور» از چگونگی شکل‌گیری این کسب‌وکار و فرازوفرودهای رسیدن به رنک زیر ۱۰۰ می‌گوید

محتوا یکی از چالش‌برانگیزترین حوزه‌های کسب‌وکاری در ایران است. از سوی دیگر حوزه‌ای است که وقتی پای صحبت فعالان آن می‌نشینید، با دیدگاه‌های متفاوت و غالبا متناقضی مواجه می‌شوید. در یک جبهه صحبت از فروپاشی عصر پررونق تولیدکنندگان محتواست و از سوی دیگر با جبهه‌ای مواجهیم که معتقدند با محتوای خوب می‌توان پادشاهی کرد. 

۲۷ Mordad 1397 بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
پی‌پال،‌یک بانک‌ سنتی می‌شود؟

طبق گزارش وال استریت ژورنال، پی‌پال به دنبال توسعه و تبدیل شدن به یک بانک واقعی است. این شرکت خدمات بانکداری سنتی بیشتری را به مشتریان خود اعم از کارت‌های دبیت سازگار با دستگاه خودپرداز، چک‌های سپرده مستقیم و بیمه FDIC ارائه خواهد داد.

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
همه بیایند پشت اتحادیه بایستند
گفت‌وگوی صریح و شفاف با رضا الفت‎نسب، عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‎وکارهای مجازی

کسب‎وکارهای مجازی به واسطه نوبودن، نیازها و ملزومات نوینی احتیاج دارند که کسب‏وکارهای سنتی ایران سال‌هاست از آنها عبور کرده‌اند. یکی از مشکلات این کسب‎وکارها هم سیطره قوانین سنتی بازار بر آنهاست. اتحادیه کشوری کسب‏وکارهای مجازی به‌تازگی آغاز به کار کرده ‌تا راه‌حل‌هایی برای هزار‌توی مشکلات استارت‎آپ‏ها پیدا کند ....

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی
تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!
سبحان فروغی متولد ۶۹ هم بنیانگذار استارت‌آپ تپسل از داستان کسب‌و‌کارشان و موفقیت‌هایی چون جذب ۱۸ میلیون کاربر فعال ماهانه می‌گوید

بازار تبلیغات و زرق‌وبرق جهانی‌اش در هر کشوری جذابیت‌های ویژه‌ خود را دارد. اعداد و ارقام میلیارد دلاری هم در این بین رد و بدل می‌شود. اما مدت‌هاست که بخشی به نام تبلیغات دیجیتال هم به این بازار اضافه‌شده و با آنلاین‌کردن بخش بزرگی از حوزه آفلاین‌ها و ایجاد ظرفیت‌های گسترده برای تبلیغات، توانسته سهم گسترده‌ای را در اختیار بگیرد و بازار بزرگی ایجاد کند.

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
KBS: یک آژانس تبلیغاتی چالش‌پذیر

آژانس تبلیغاتی KBS که مقر آن در شهر نیویورک است، سختکوشی، خلاقیت و قدرت ابتکار را به عنوان اصلی‌ترین راهکارهای خود قرار داده است. استخدام یک تیم کارآفرین خلاق و جسور که ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند...

۰۵ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در کسب_و_کار_سنتی