کسب_و_کار_سنتی

همه بیایند پشت اتحادیه بایستند
گفت‌وگوی صریح و شفاف با رضا الفت‎نسب، عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه کشوری کسب‎وکارهای مجازی

کسب‎وکارهای مجازی به واسطه نوبودن، نیازها و ملزومات نوینی احتیاج دارند که کسب‏وکارهای سنتی ایران سال‌هاست از آنها عبور کرده‌اند. یکی از مشکلات این کسب‎وکارها هم سیطره قوانین سنتی بازار بر آنهاست. اتحادیه کشوری کسب‏وکارهای مجازی به‌تازگی آغاز به کار کرده ‌تا راه‌حل‌هایی برای هزار‌توی مشکلات استارت‎آپ‏ها پیدا کند ....

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی
تبلیغات آنلاین بازار بزرگی ندارد!
سبحان فروغی متولد ۶۹ هم بنیانگذار استارت‌آپ تپسل از داستان کسب‌و‌کارشان و موفقیت‌هایی چون جذب ۱۸ میلیون کاربر فعال ماهانه می‌گوید

بازار تبلیغات و زرق‌وبرق جهانی‌اش در هر کشوری جذابیت‌های ویژه‌ خود را دارد. اعداد و ارقام میلیارد دلاری هم در این بین رد و بدل می‌شود. اما مدت‌هاست که بخشی به نام تبلیغات دیجیتال هم به این بازار اضافه‌شده و با آنلاین‌کردن بخش بزرگی از حوزه آفلاین‌ها و ایجاد ظرفیت‌های گسترده برای تبلیغات، توانسته سهم گسترده‌ای را در اختیار بگیرد و بازار بزرگی ایجاد کند.

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
KBS: یک آژانس تبلیغاتی چالش‌پذیر

آژانس تبلیغاتی KBS که مقر آن در شهر نیویورک است، سختکوشی، خلاقیت و قدرت ابتکار را به عنوان اصلی‌ترین راهکارهای خود قرار داده است. استخدام یک تیم کارآفرین خلاق و جسور که ارائه راه‌حل‌های مبتکرانه را در دستور کار خود قرار داده‌اند...

۰۵ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در کسب_و_کار_سنتی
?> ?> ?> ?>