کالا

انبار,آنلاین,کالا,مرجوع
گزارشی از یک استارت‌آپ خدماتی که مجتبی محمدنژاد به همراه همسرش آرزو شفایانی آن را اداره می‌کنند

کسب‌وکارها چه یک فروشگاه کوچک باشند و چه یک کارخانه بزرگ، به یک سیستم انبارداری نیاز دارند تا بتوانند کالاها و محصولات خود را مدیریت کنند...

۲۱ Aban 1396 بدون دیدگاه
در «سورانو» اتفاق می‌افتد

  قطعا برای شما هم پیش‌آمده که پس از خرید یک کالا، تجربه‌ای دلخواه از آن را نداشته باشید یا تصورتان از کالای مذبور قبل و بعد از خرید متفاوت باشد، یا پیشنهاد یکی از دوستان نظر شما را راجع به خریدتان تغییر دهد، تا جایی که برای تغییر انتخاب خود راضی به هزینه مازاد زمانی و مالی شوید.

۲۱ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مونا جعفرى
مثل یک پاساژ بزرگ اما مجازی

مُد استور با حذف محدودیت مکانی به فروشگاه‌ها و مشتریان مد و پوشاک امکان فروش و خرید از هر جای کشور را داده است. بهروز متولی نایینی بنیانگذار مداستور در کنار هم‌تیمی‌هایش نگار قاسمی و علیرضا کرمی بیشتر برای ما گفته‌اند...

۰۹ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مونا جعفرى

مسعود طباطبایی در دوران راهنمایی با کامپیوتر آشنا شد و از آن زمان کامپیوتر به یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی‌اش تبدیل ‌شد. با اینکه در دبیرستان تجربی می‌خواند «بیشترین زمان را با کامپیوتر سپری می‌کردم و نه با دوستانم». از همین دوران هم برنامه‌نویسی با زبان «بیسیک» و حتی سطوح پیشرفته‌تر را آغاز می‌کند...

۰۹ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
حمايت از توليد ايراني!

در بخش اول خواندیم که، مسعود طباطبايي، بنيان‌گذار بايکس مانند بسياري از بنيان‌گذاران استارت‌آپ‌ها در ايران، کارش را با سرمايه اندکي آغاز کرده،مسعود مي‌گفت مي‌خواهيم جنس ايراني را خودمان توليد کنيم و در فروشگاه‌مان بفروشيم، اما مسئولان مالياتي به او گفته‌اند تعطيل کن برو! ادامه گفت و گو را بخوانید....
 

۰۸ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
حمايت از توليد ايراني!

مسعود طباطبايي، بنيان‌گذار بايکس مانند بسياري از بنيان‌گذاران استارت‌آپ‌ها در ايران، کارش را با سرمايه اندکي آغاز کرده،مسعود مي‌گويد مي‌خواهيم جنس ايراني را خودمان توليد کنيم و در فروشگاه‌مان بفروشيم، اما مسئولان مالياتي به او گفته‌اند تعطيل کن برو...

۰۶ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
استارت‌آپ نیاز را شناسایی می‌کند یا آن را ایجاد می‌کند؟
بررسی رابطه میان تغییرات تکنولوژیک با زندگی و نیازهای مردم و تقدم و تاخر آن‌ها

هر استارت‌آپ برای معرفی محصول و خدمات خود معمولا از این جملات استفاده می‌کند: ما برای ارائه این محصول نیاز بازار را بررسی کردیم، یکی از نیازهای بازار این است که...، این محصول برای برطرف کردن نیاز شماست، و بازار نیازمند کالا و خدمات ماست.  محتوای همه این جملات این است که استارت‌آپ نیازی را در بازار شناسایی می‌کند ...

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آرزو غلامی

در فروشگاه فیزیکی هم مشتری اعتماد می‌کند و جنس را با نام همان برندی که ارائه می‌شود، خریداری می‌کند. بنابراین در کار ما اعتماد حرف اول را می‌زند. بنابراین مشتری بر مبنای داده‌ها و اطلاعاتی به این اعتماد می‌رسد که مثلا مدیسه اعتبار خود را برای ارائه یک کالای غیراصل از بین نمی‌برد. از طرفی راه‌های تشخیص دیگری نیز وجود دارد. مثلا درج نام برند و تگی که روی کالا وجود دارد، می‌تواند مشتری را متقاعد کند که کالای اصل را می‌خرد. ما مطالبی را هم روی سایت و وبلاگمان قرار داده‌ایم که مثلا چگونه محصول اورجینال را از جنس فیک تشخیص دهند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ورود سنتی‌ها به تجارت آنلاین

در بخش اول گفت و گو شنبه با حامد رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مدیسه، ازنتایج  سرمایه‌گذاری شرکت گلستان در اکوسیستم استارت‌آپی گفت. که گروه گلستان در زمینه خرید وفروش اینترنتی خودرو سابقه داشت، به طور کلی هم با این حوزه آشنا بودند و این علاقه‌مندی در آنها بود،  ادامه گفت و گو را بخوانید...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
ورود سنتی‌ها به تجارت آنلاین

حامد رضایی مدیر توسعه کسب‌وکار مدیسه ازنتایج  سرمایه‌گذاری شرکت گلستان در اکوسیستم استارت‌آپی می‌گوید. گروه گلستان در زمینه خرید وفروش اینترنتی خودرو سابقه داشت، به طور کلی هم با این حوزه آشنا بود و این علاقه‌مندی در آنها بود...

۲۲ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
اشتراک در کالا