کارگاه

فقط یک چیز بهتر از پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید وجود دارد و آن پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید و رایگان است. در اینجا چهار ابزار بازاریابی را به شما معرفی خواهیم کرد ...

۰۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چند پرسش قبل از استخدام تیم سئو

با اینکه سئو می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند، با کمی تحقیق شما نیز می‌توانید در اکثر موارد سئوی سایت خود را مدیریت کنید. اما چگونه؟

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
وقت دست کشیدن از ایده دقیقا کی است؟

گاهی اوقات در پس ذهنتان می‌دانید که باید ایده خود را رها کنید اما نمی‌توانید. حاضر نیستید از آن دل بکنید. در اینجا می‌خواهیم به علائمی اشاره کنیم که نشان می‌دهند زمان آن رسیده که چیزی در کسب‌و‌کار خود را کنار بگذارید.

 
۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
,بروزرسانی,رسانه اجتماعی,بازاریاب,کارآفرین,
راهبردهایی که وفاداری به برند شما را افزایش می‌دهند

در بین کسب‌و‌کارهای مختلف، آنچه که اهمیت زیادی دارد، وفاداری به برند است. اگر شما بازاریاب یا کارآفرین هستید، باید شهرت برند را در اولویت خود قرار دهید. باید همیشه در نظر داشته باشید که چگونه تصمیمات شما روی طرفداران فعلی و آتی شما از هر جنبه‌ای از  کسب‌و‌کار تاثیر می‌گذارند. 

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
چگونه استارت‌آپ‌ها جهانی می‌شوند
شرط‌وشروط دورکاری در پهنه اینترنت در سال ۲۰۱۷

طبق آمار، پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۲۰۱۷، حدود ۱.۳ میلیارد نفر یا ‌یک سوم نیروی کار دنیا، دور‌کاری داشته باشند. در اینجا می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه یک استارت‌آپ می‌تواند کارمندان دور‌کار خود را مدیریت کند.

 

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
برند شخصی بسازید و به شهرت شرکت کمک کنید

برندسازی شخصی می‌تواند در‌‌های تازه‌ای را باز کرده و به شما کمک کند تا به رویاهای‌ خود برسید. با تمرکز روی برندسازی خود، می‌توانید یک مرحله به موفقیت نزدیک شوید. ایجاد یک برند شخصی، درست مانند یک برند شرکت، چیزی نیست که یک‌شبه حاصل شود.

۱۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
چراخارجی‌ها مشتاقند شروع کسب‌وکارشان در چین باشد؟

دکتر مارک گریون، استادیار دپارتمان نوآوری، کارآفرینی و استراتژی در دانشگاه ژجیانگ، دانشکده مدیریت، درباره مزایا و چالش‌هایی که شرکت‌های خارجی در بازار چین دارند سخن گفته است. او می‌گوید کارآفرینان خارجی باید آشنایی بیشتری با مشتریان چینی پیدا کنند و رابطه خود را با سهامداران مختلف و جامعه محلی تقویت نمایند.

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
مدیریت خوب یعنی چه؟
ویژگی‌هایی که قوت قلب کارمندان شما می‌شود

وقتی صحبت از کسب‌و‌کار می‌شود، موفقیت یک شرکت یا تیم به قدرت مدیریت آن بستگی دارد. اگر افراد در رده‌های بالا بدانند که دارند چه می‌کنند، به نتایج باورنکردنی دست پیدا خواهند کرد. اما کلید موفقیت در مدیریت چیست؟

 

۰۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
کاغذبازی را تمام کنید!
مدیریت اسناد آنلاین و فواید آن برای یک کسب‌وکار

در گذشته، تمام سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها با اسناد کاغذی که آنها را در جایی در دفتر خود ذخیره می‌کردند، کارشان را مدیریت می‌کردند. این امر آنها را ملزم می‌کرد تا کارمندان بیشتری استخدام کنند که به طور تمام‌وقت کار می‌کردند تا این اسناد را مدیریت کنند.

 

۰۸ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
حسابدارقلب استارت‌آپ است اما نه هر حسابداری!

موفقیت کسب‌و‌کارهای کوچک در مراحل اولیه تقریباً به صاحب کسب‌و‌کار بستگی دارد. ایده‌های بزرگ و توانایی شما در اجرای آن ایده‌ها در اولویت اول هستند. با رشد کسب‌و‌کار، همه امور مربوطه اهمیت پیدا می‌کنند. یکی از مواردی که باید در لیست بایدها‌ی شما قرار گیرد، سیستم حسابداری مناسب و درست است. 

۰۷ Dei 1395 ۱
بطالت یعنی 36 بار چک کردن ایمیل در یک ساعت!
مدیریت زمان در محل کار و افزایش بهره‌وری چه راهکارهایی دارد؟

کارمندان در محل کار خود هر روز با پاسخ‌دادن به ایمیل‌ها، خیال‌بافی در جلسات و گپ با همکاران وقت خود را هدر می‌دهند. طبق تحقیقات انجام شده، ۶۱ درصد از کارمندان بین ۱ تا ۸ ساعت در روز وقت هدر می‌دهند. این مستلزم صرف وقت و هزینه زیاد است اما می‌توان‌ جلوی آن را گرفت.

۰۲ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
کارمندانی که هدف می‌خواهند نه تکلیف
۸۴ درصد از نسل جدید نیروی کار، ایجاد تغییر را مهم‌تر از شهرت می‌دانند

با اینکه گفته می‌شود برخی ‌افراد نسل جدید تنبل و توهمی هستند، اما این درمورد تمام افراد صدق نمی‌کند. برای همکاری موفقیت‌آمیز با یک نیروی کار نسل جدید، شما باید به آنها هدف و آزادی دهید تا آنگونه که می‌خواهند به موفقیت برسند.

۰۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
,پلت‌فرم بازاریابی,بازاریابی,مخاطب,

اگر شما می‌خواهید با استفاده از یک روش سریع، کارآمد و ارزان با مشتریان خود در ارتباط باشید، بازاریابی پیامکی می‌تواند یکی از بهترین راهبردهای کاری باشد. با بیش از ۶ میلیارد دستگاه تلفن همراه در دنیا، منطقی است که شما برای ارتباط با مشتریان خود از پیامک استفاده کنید.

۲۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
2017، سال محتوای فشرده است!
معنای سئوی بهتر، در سال آینده میلادی با سال‌های گذشته فرق خواهد کرد

کسب‌و‌کار یک بازی است‌‌. به عنوان یک کارآفرین یا بازاریاب، نقش شما در این بازی این است که از هر ابزاری به اختیار خود استفاده کنید تا در رقابت جایگاه خود را حفظ كنید و یکی از کارآمدترین ابزارها برای انجام این نقش سئو است. 

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
چرا فناوری بهترین زمینه برای استارت‌آپ‌هاست

بخشی از راه‌اندازی یک استارت‌آپ موفق آن است که با ایده کسب‌و‌کار مناسب کار را شروع کنید. اما قبل از اینکه یک طرح برای شرکت خود داشته باشید، باید تصمیم بگیرید که بخش مناسب برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار شما چیست.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چرا کامنت مشتری بی‌نهایت مهم است؟
نقش ارتباطات در موفقیت کسب‌وکارها

آسان‌ترین روش برای رشد یک کسب‌و‌کار آن است که در قسمت بازاریابی پول تزریق کنید اما اگر همین کار برای موفقیت یک استارت‌آپ کافی بود، همه ما زیر آفتاب لم می‌دادیم و استراحت می‌کردیم.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
روش‌هایی برای بالا نگاه داشتن بازدهی

اکثر ما در شرایطی بوده‌ایم که آرزو داشتیم روز طولانی‌تر می‌شد تا بتوانیم کارهایمان را انجام دهیم اما تحقیقات نشان داده است که تخصیص ساعات بیشتر برای انجام کارها آنقدر هم کارآمد نخواهد بود. تحقیقات نشان داده است که بازدهی بعد از ۵۰ ساعت کار در هفته به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پیش‌بینی‌هایی برای بازاریابی در سال 2017

در اینجا می‌خواهیم به پیش‌بینی‌هایی اشاره کنیم که به شما کمک می‌کنند در سال آینده یک طرح بازاریابی برای خود تهیه کنید.

 

۱۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه کسب‌و‌کارهای کوچک می‌توانند بازارهای محلی را تصاحب کنند

طبق تحقیقات، ۳۹ درصد از خریداران قبل از خرید از یک محل فیزیکی، آن محصول را به طور آنلاین جست‌وجو می‌کنند. بنابراین اگر کسب‌و‌کار کوچک شما در اینترنت حضور داشته باشد می‌تواند در این رقابت موفق شود. اما کسب‌و‌کارهای کوچک چگونه می‌توانند در حوزه آنلاین فعال باشند؟

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در کارگاه
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران