کارگاه

استارت آپ‌تان  را در شهرخودتان راه بیندازید

اگر شما در شهری زندگی می‌کنید که از نوآوری فناورانه حمایت می‌کند، می‌توانید استفاده خوبی از این مهم کنید‌‌‌‌‌ ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
ایمیل تبلیغاتی فرستادن چه ملاحظاتی دارد؟

بازاریابی اینترنتی یک روش مقرون‌به‌صرفه برای ارتباط با مشتریان است، اما مهم‌تر از آن یک شیوه بسیار متداول بازاریابی به شمار می‌رود. در نتیجه شما باید با نحوه بهینه‌سازی کمپین‌های ایمیل خود آشنا باشید. در اینجا به نکات بازاریابی از طریق ایمیل می‌پردازیم...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
قانون‌هایی برای بازاریابی دررسانه‌های اجتماعی

استفاده از قدرت محتوا و بازاریابی رسانه اجتماعی می‌تواند به افزایش مخاطب و پایگاه مشتری به طور چشمگیری کمک کند‌ اما اگر بدون تجربه قبلی یا دیدگاه مناسب نمی‌توان مسیر درست را پیش رفت، ابتدا باید با اصول بازاریابی رسانه اجتماعی آشنا باشید ....

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتباهاتی که کارآفرینان بزرگ هم مرتکب می‌شوند

یک اشتباه تقریباجهانی که اکثر بنیانگذاران جدید مرتکب آن می‌شوند، این است که اغلب معتقدند که ایده‌شان بی‌نقص است‌ و زمانی را صرف صحبت با مشتریان نمی‌کنند تا با نیازهای فردی آنها آشنا شوند ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
برون‌سپاری به‌معنای واگذار کردن مسئولیت نیست!

تفاوتی بین روابط برون‌سپاری و سایر روابط کاری وجود ندارد. رابطه طولانی‌مدت و موفق با مذاکرات و قرارداد شروع می‌شود، اما رسیدن به مرحله‌ای که در آن هر دو طرف احساس رضایت کنند، کمی دشوار است. برای تسهیل در این روند می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید...

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
وقت اقدام کارآفرینانه رسیده است!

به عنوان یک کارآفرین، ایده‌های زیادی در ذهن شما خواهد بود. اما کلید موفقیت آن است که کسب‌و‌کاری را راه‌اندازی کنید که به آن علاقه دارید ...

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جعبه ابزار بازاریاب‌ها!
به کمک امکانات فضای ابری بهره‌وری تیم ‌بازاریابی خود را افزایش دهید

در گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند آمده است که بیش از ۸۰ درصد از افراد متخصص بازاریابی معتقد هستند که داده‌ها به آنها کمک می‌کند تصمیمات دقیق‌تر و‌یا تصمیمات مقرون‌به‌صرفه‌تری بگیرند. در نتیجه، سازمان‌ها در حال کوچک‌تر شدن هستند ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
84درصد کارمندان، خود را بهتر از رئیس‌شان می‌دانند!

وقتی شما یک کسب‌و‌کار را راه‌اندازی می‌کنید، هر یک از کارمندان نقش مهمی را در فرهنگ کار، سود شما، بهره‌وری، نوآوری‌های شما و غیره خواهند داشت. اگر می‌خواهید کارمندان خود را تحت تاثیر قرار دهید، باید دریابید که آنها چه چیز شما را قضاوت می‌کنند ...

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
دست‌ و دلتان به استارت‌آپ زدن نمی‌رود؟
چگونه قبل از شروع کسب‌و‌کار، اعتماد به نفس پیدا کنیم

وقتی برای اولین‌بار می‌خواهید استارت‌آپ خود را راه‌اندازی کنید، دست‌هایتان می‌لرزد و تنها یک فکر به ذهنتان خطور می‌کند: اگر اشتباه کنید چه؟

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
واقعیت‌های پولساز آینده
چگونه واقعیت افزوده و واقعیت مجازی به تجارت الکترونیک شکل خواهند داد؟

سال ۲۰۱۶ سالی پر از پیشرفت در تاریخ واقعیت مجازی (VR) بود و پلت‌فرم‌های واقعیت مجازی مهم، اعم از گوگل، فیس‌بوک و سونی، از این فناوری جدید استفاده کردند ...
 

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
محبوبیت بهتر است یا ابهت؟
چگونگی استفاده رهبران موفق از اهرم‌های ترس و دوست داشتن

این سوال وجود دارد که آیا بهتر است شما را دوست داشته باشند یا از شما بترسند؟ هر دو دارای مزایا و معایبی هستند. محققان دریافته‌اند که وقتی رهبر یا رئیس عصبانی به نظر می‌رسد، کارمندان احساس می‌کنند که او قدرتمندتر است. رئیسی که ناراحت به نظر برسد، از نظر کارمندان ضعیف‌تر بوده اما قدرت شخصی بیشتری دارد. حال کدام بهتر است؟

۰۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
محتوایی که خواننده  آن را دوست دارد

اگر محتوای شما از نظر خواننده ارزشمند نیست، مسئله‌ای را حل نمی‌کند، به پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد یا خواننده را سرگرم نمی‌کند، پس هدفی را دنبال نکرده است. نوشتن محتوایی که خواننده آن را دوست داشته باشد فقط به آنچه شما می‌نویسید بستگی ندارد ...

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استوری اینستاگرام یک ابزار بازاریابی!

اینستاگرام به دنبال راه‌هایی برای کسب درآمد از این پلت‌فرم و مشتریان خود است. این اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس اعلام کرده‌ که با همکاری برخی از بزرگ‌ترین تبلیغ‌کنندگان جهانی در حال ساخت تبلیغات ویدئویی است. 

۰۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱
امنیت سایبری  چقدر باید جدی گرفته شود؟

طبق مطالعات اخیر، تقاضای جهانی برای متخصصان امنیت سایبری موجب خواهد شد که تا سال ۲۰۱۹ بیش از یک میلیون شغل در این حوزه ایجاد شود و یکی از پرطرفدارترین مهارت‌های مورد نیاز نیز توسعه نرم‌افزار امنیتی خواهد بود ...

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چهار ابزار بازاریابی رایگان برای کسب‌و‌کارهای کوچک!

فقط یک چیز بهتر از پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید وجود دارد و آن پیدا کردن یک ابزار بازاریابی جدید و رایگان است. در اینجا چهار ابزار بازاریابی را به شما معرفی خواهیم کرد ...

۰۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چند پرسش قبل از استخدام تیم سئو

با اینکه سئو می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند، با کمی تحقیق شما نیز می‌توانید در اکثر موارد سئوی سایت خود را مدیریت کنید. اما چگونه؟

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
وقت دست کشیدن از ایده دقیقا کی است؟

گاهی اوقات در پس ذهنتان می‌دانید که باید ایده خود را رها کنید اما نمی‌توانید. حاضر نیستید از آن دل بکنید. در اینجا می‌خواهیم به علائمی اشاره کنیم که نشان می‌دهند زمان آن رسیده که چیزی در کسب‌و‌کار خود را کنار بگذارید.

 
۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
,بروزرسانی,رسانه اجتماعی,بازاریاب,کارآفرین,
راهبردهایی که وفاداری به برند شما را افزایش می‌دهند

در بین کسب‌و‌کارهای مختلف، آنچه که اهمیت زیادی دارد، وفاداری به برند است. اگر شما بازاریاب یا کارآفرین هستید، باید شهرت برند را در اولویت خود قرار دهید. باید همیشه در نظر داشته باشید که چگونه تصمیمات شما روی طرفداران فعلی و آتی شما از هر جنبه‌ای از  کسب‌و‌کار تاثیر می‌گذارند. 

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
چگونه استارت‌آپ‌ها جهانی می‌شوند
شرط‌وشروط دورکاری در پهنه اینترنت در سال ۲۰۱۷

طبق آمار، پیش‌بینی شده است که تا پایان سال ۲۰۱۷، حدود ۱.۳ میلیارد نفر یا ‌یک سوم نیروی کار دنیا، دور‌کاری داشته باشند. در اینجا می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه یک استارت‌آپ می‌تواند کارمندان دور‌کار خود را مدیریت کند.

 

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در کارگاه