کاربر

اکثر افراد می‌دانند پیام‌هایی که فرستنده‌های ناشناس از طریق ایمیل یا فیس‌بوک ارسال می‌کنند، ممکن است حاوی لینک‌های خطرناک باشد. با این حال، بسیاری از کاربران هنوز روی آن‌ها کلیک می‌کنند. 

۲۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

خیلی از کاربران سرویس‌های اینترنتی با اتمام زودهنگام حجم اینترنت خود روبرو می‌شوند. برخی از کاربران دلیل این موضوع را گیگ‌خوری یا کم فروشی اپراتورها می‌دانند. معاون رگولاتوری از دلیل اتمام زودهنگام حجم اینترنت و گزارشات کم فروشی اپراتورها می‌گوید. 

۰۸ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

ورساچه تبلیغات خود  را متمرکز بر زندگی جوانانی کرده که می‌توانند تا سال‌ها مشتری پر و پا قرصش شوند ...

۰۷ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مریم تجلی

در این روش، شما یک نمونه اولیه را به‌گونه‌ای ارائه می‌دهید که در ظاهر کاملا کار می‌کند ولی در اصل مهم‌ترین کارهای آن در پشت صحنه به‌صورت دستی و توسط یک نیروی انسانی انجام می‌شود...

۰۲ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

با اپلیکیشن رسمی Rio 2016 کاربران می‌توانند هیجان بازی‌های المپیک را تجربه کنند.

۲۸ Mordad 1395 بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
تلیار رسانه‌ای اجتماعی متشکل از مشاوران و متخصصان است که در حوزه‌های مختلف به کاربران مشاوره می‌دهند

این اپلیکیشن باعث می‌شود استفاده از نظر و مشورت افراد متخصص در حوزه‌های مختلف وارد زندگی روزمره افراد شود و افراد به این نوع شیوه زندگی عادت کنند تا بتوانند بهترین تصمیمات را در زندگی بگیرند

۲۴ Mordad 1395 بدون دیدگاه روشنک ایرانیار

در اینجا تلاش می‌شود پنج استراتژی مهم بازاریابی رقابتی در فضای اینترنتی را معرفی کرده و نکات برجسته چنین تبلیغاتی را مشخص کنیم:
۱. کاربران رقبای خود را هدف قرار دهید

۲۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

شاید برایتان مهم باشد بدانید که رفتار کاربران احتمالی استارت‌آپ شما چگونه است. اگر کاربران زیادی داشته باشید ولی هیچ‌کدام حاضر به خرید خدمت محصول شما نباشند، به احتمال زیاد دچار شکست خواهید شد. یادتان باشد که در بحث تحلیل رفتار مصرف‌کننده، باید همیشه این نکته را مدنظر قرار دهیم که چه کسی قرار است پول پرداخت کند و چه عواملی در تصمیم‌گیری‌های او تاثیرگذار است...

۱۴ Mordad 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

چیزی باعث می‌شود مشتریان و بازار هدف نسبت به ایده استارت‌آپی ما ابراز علاقه نکرده و به عبارتی از آن استفاده نکنند. قبل از اینکه به این موضوع اشاره کنیم، بیایید با هم مرور کنیم که تا کنون چه مواردی را در بحث توسعه مشتری مورد بررسی قرار دادیم...

۱۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

کاربرنما یا پرسونا عبارت است از شخصیتی فرضی برای بیان کردن نوع کاربرهای مختلف، که قرار است از یک محصول استفاده کند...

۰۸ Mordad 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

دانشمندان حوزه کامپیوتر از دانشگاه براون نرم‌افزار جدیدی ساخته‌اند که می‌تواند به صاحبان وب‌سایت‌ها و توسعه‌دهندگان کمک کند تا به‌آسانی تشخیص دهند کاربر به کدام قسمت از یک صفحه نگاه می‌کند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در کاربر