چونک

در شرایط سخت برای رشد بجنگیم

معمولا در دوران رکود ‌با کاهش توان خرید مردم، تقاضا برای کالاهای عادی روال خود را حفظ می‌کند اما تقاضا برای کالاها و خدمات لوکس کم می‌شود. سرمایه‌گذاری شرکت‌ها برای توسعه کمتر شده و پدیده مازاد کالا به وجود می‌آید. در این دوران گاهی هدف دستیابی به حداکثر سود جای خود را به حفظ بقا می‌دهد و در نتیجه شرکت‌ها و سازمان‌ها تصمیمات استراتژیک مهمی را جهت حفظ اتخاذ می‌کنند.

۱۳ Mordad 1397 بدون دیدگاه
بازاریابی محتوا و موفقیت در بازار صنایع‌دستی

جف ارنست از فارسترز درباره یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی در جهان امروز می‌گوید: «در دنیای کنونی مصرف‌کنندگان دیگر محصولات و خدمات ما را نمی‌خرند، بلکه آنها رویکرد ما به حل مسائل و مشکلات خود را خریداری می‌کنند و این محتواست که قادر است رویکردهای حل مشکلات کاربران را پررنگ کرده و ما را در نقش یک ناجی نشان دهد.» 

۲۹ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
استارت‌آپ‌ها می‌توانند بازار صنایع‌دستی را گسترش دهند
سیدمرتضی نقیبی، مدیرعامل استارت‌آپ چونک:

سیدمرتضی نقیبی، مدیرعامل استارت‌آپ چونک، معتقد است که باید صنایع‌دستی کشورمان، در خانه‌های ایرانی به عنوان یک وسیله کاربردی دیده و استفاده شوند‌ و صرفا با جنبه تزئینی به آنها نگاه نشود.

۱۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در چونک