پینترست

ابزارهای حیاتی بازاریابی برای هر استارت‌آپ

برای بازاریابی یک برند جدید باید از تمام ابزارهای مناسب استفاده کرد تا یک طرح خلاقانه ارائه داد، آن را اجرایی کرد، با مشتریان صحبت کرد، به‌روز‌رسانی‌ها را عرضه کرده و داده‌های مشتری را تجزیه و تحلیل کرد ...

۲۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
,پینترست,استارتاپ,سرمایه گذاری,
پینترست معامله‌ای با کارکنانش انجام می‌دهد که می‌تواند دنیای استارت‌آپ‌ها را دگرگون کند

بنا به گزارش مجله فورچون، شرکت  پینترست در هفته گذشته با ایجاد تغییراتی به کارکنان خود اجازه داد تا در شرایط مطلوب‌تری در بازار بورس سرمایه‌گذاری کنند ...

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله
بربری با پینترست ادکلن می‌فروشد!

در دنیای امروز که برندهای مختلف جهان با نسل دیجیتال روبه‌رو هستند، طبعا باید با زبان دیجیتال نیز با این نسل سخن بگویند و این همان راهی است که برند ۱۶۰‌ساله بربری انتخاب کرد.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

جلب توجه کاربران مهم‌ترین هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است و به این منظور از بازاریابی بصری به شکل گسترده‌ای استفاده می‌کنند؛ چراکه شاید خواندن یک آگهی تبلیغاتی از حوصله کاربران خراج باشد، اما قطعا ارائه همان آگهی به صورت یک محتوای دیداری در قالب عکس، فیلم و... توجه آن‌ها را جلب خواهد کرد، زیرا با صرف وقت کمتری می‌توانند آن را دریابند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در پینترست
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران