پپسی

سرمقاله اکبر هاشمی شماره 69: از رنج تو اندوهگینم

به شهر‌های متعددی سفر کردم و از نزدیک موفقیت‌ها و ناکامی‌های استارت‌آپ‌های شهرستانی را نظاره‌گر بودم. می‌خواهم در این مجال کوتاه به چند مانع و عامل درونی برای توسعه‌نیافتگی اکوسیستم استارت‌آپی شهرستان‌ها اشاره کنم ...

۰۴ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه اکبر هاشمی
خودت را به درودیوار بزن و اوج بگیر!
پشت تبلیغ پپسی در زمین بازی پارکور چه پیامی نهفته است؟

نوشابه‌های گازدار همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی‌های موردعلاقه مردم جهان محسوب می‌شوند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ائتلاف استراتژیک

یادداشتی از محمود محمدی |   اسنپ و تپ‌سی با رقابت در حوزه‌ای کاملا رقابت‌پذیر (برای هر دو) و بازاری مناسب سعی در جذب افراد و همچنین مخاطبان رقیب خود داشته و دارند ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چهار استراتژی مؤثر  در تبلیغات رقابتی

اغلب گفته می‌شود که فضای رقابتی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق، مناسب و کارساز است. امروزه نیز برندهای مختلفی را می‌بینیم که در یک فضای رقابتی به تبلیغ محصولات خود دست می‌زنند، انواع نوشابه‌ها مانند پپسی، کوکاکولا و ... یا برندهای دیگری مانند اپل، اچ‌پی و ... نیز کاملا فضای رقابتی موجود در بازار را نشان می‌دهند، 

۱۷ Aban 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در پپسی