پریا هاشمی

پریا هاشمی
شنژن، از شهر 20 هزار نفری ماهیگیران تا شهر7 میلیونی فناوران
چین چطور با تجارت الکترونیک یک ابرشهر ساخته است؟

در چند سال گذشته، نوآوری برای دولت چین اهمیت زیادی پیدا کرده است. در واقع، تحلیلگران متوجه شده‌اند که واژه «نوآوری» بیش از ۷۰ بار در متن مربوط به آخرین طرح پنج‌ساله این دولت استفاده شده است.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
خیز اندونزی و کره جنوبی برای توسعه فین‌تک
شراکت‌هایی برای آینده یک صنعت آینده‌دار

فین‌تک اندونزی و کره جنوبی به دنبال آن هستند که با همکاری همدیگر صنعت فین‌تک را تهییج کنند تا به این بخش در حال رشد در هر دو کشور کمک شود.

۱۳ Dei 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
برندتان ابزاری است یا تجربی؟
برندها تعاملات تازه‌ای با مشتریان خود تعریف کرده‌اند

تا همین اواخر، شرکت‌های فروش کالاهای بسته‌بندی‌شده (CPG) می‌توانستند به یک فرمول آزمایش‌شده تکیه کنند تا وفاداری به برند ایجاد شود؛ یک محصول با قیمت رقابتی و معتبر ارائه دهند‌ و سپس روی تبلیغات سرمایه‌گذاری کنند تا سهم مصرف‌کننده رشد کند.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
خودتان شرکت‌تان را مدیریت کنید
چگونه می‌توانید مانند کارآفرینان برتر فروش داشته باشید

کارآفرینی چیزی فرای راه‌اندازی یک کسب‌و‌کار است. بهترین کارآفرینان دنیا طرز فکرهای قدرتمندی دارند که آنها را از سایرین متمایز می‌کند. اگر شما در حوزه فروش تازه‌وارد‌ید، یا یک فروشنده فصلی هستید، می‌توانید نکات زیادی را درباره فروش از این کارآفرینان موفق یاد بگیرید.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
مردم عاشق هدایای تبلیغاتی مفت هستند!
درباره اینکه روش‌های بازاریابی کلاسیک هنوز هم جواب می‌دهند

اطلاعات زیادی درباره بازاریابی کسب‌و‌کار شما وجود دارد. در واقع، آنقدر این اطلاعات زیاد هستند که کار را کمی پیچیده می‌کنند. به نظر می‌رسد که تمام تکنیک‌های بازاریابی مدرن حوزه بازاریابی را به یک صنعت مجزا تبدیل کرده‌اند.

۰۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
گوگل دیگرگول ترفندهای قدیمی سئو را نمی‌خورد!
بهتر است به جای پاداش دادن صوری به مخاطبان به فکر تولید محتوای واقعی باشید

ارائه کسب‌و‌کار به مشتریان مناسب آن، یکی از کلیدهای موفقیت است. بهینه‌سازی موتور جست‌وجو یا سئو یکی از روش‌های قابل اعتماد برای دستیابی به این موفقیت به شمار می‌رود. اگر شما برای تقویت ترافیک کسب‌و‌کارتان از طریق بهینه‌سازی جست‌وجوی طبیعی سرمایه‌گذاری کرده‌اید اما به نتایج مورد نظر نرسیده‌اید، احتمال دارد که سئوی خود را تضعیف کرده باشید. در این زمینه بهتر است به موارد زیر دقت کنید.

 

۰۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
,کسب و کار,برندسازی,بازاریابی,گرافیک,ویدئو,شبیه سازی,بازاریابی سئو,رسانه اجتماعی,بلاگینگ,
فکر می‌کنید با بازاریابی آشنا هستید؟ دوباره فکر کنید

همه شیوه‌ها برای کسب‌و‌کارهای مختلف مناسب نیستند و باید بسته به صنعت و زمینه کاری خود، روش‌های برندسازی و بازاریابی مختلفی داشته باشید. 

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
چراآمازون خرده‌فروش‌های واقعی را زمین زده است؟
۴ دلیل اهمیت رتبه بالا در جست‌وجوی محصول آمازون که دلیل افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین است

برای اینکه در جست‌وجوهای کاربران آمازون یک محصول بتواند صدرنشین شود، چه اتفاقی می‌افتد؟ جواب این سوال می‌تواند در عرضه محصولات در هر فروشگاه آنلاینی کمک کند و یا دلایل رشد این فروشگاه‌ها را مشخص کند.‌‌

 

۲۰ Aban 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
هر تیمی یک راهبر می‌خواهد
چرا رهبری خوب برای استارت‌آپ شما ضروری است؟

کدام عناصر راه‌اندازی یک شرکت استارت‌آپی تحت تاثیر رهبری قرار می‌گیرد؟ ما در اینجا می‌خواهیم مروری داشته باشیم بر اینکه چرا رهبری خوب برای شرکت‌های استارت‌آپی ضروری است.

۱۱ Aban 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
تبلیغات
چگونه مشتریان جدید را جذب یک استارت‌آپ کنیم؟

اداره یک کسب‌وکار در دنیایی که استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است، کار دشواری است و بسته به اینکه شما در چه صنعتی رقابت می‌کنید، ممکن است کار شما دشوارتر شود. اینترنت و جهانی شدن، مزایای بسیاری دارند اما ممکن است ضررهایی نیز داشته باشند.

 

۱۳ Mehr 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
موتور جست‌وجو (سئو)

بدترین توصیه‌ای که می‌توان کرد، آن است که بگوییم بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو) را نادیده بگیرید و روی محتوا تمرکز کنید. سئو وب‌سایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جست‌وجویی می‌تواند به‌آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب‌و‌کارها به‌طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما درس‌هایی داشته باشد.

 

۰۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
غرور بیش از حد و نادیده گرفتن رقبا و واقعیت‌ها، می‌تواند هر استارت‌آپی را نابود کند

وقتی می‌خواهید مطلبی را منتشر ‌کنید که افراد را تحت تأثیر قرار دهد و آن‌ها را جذب کند، بهتر است بدانید که افراد از چه نوع مطالبی خوش‌شان می‌آید؛ برای مثال، اخبار درباره افراد مشهور، فناوری، کسب‌وکار یا اخبار زندگی خصوصی افراد حوزه‌هایی هستند که همیشه برای طیف‌های مختلفی از مردم جذابیت دارد و پیگیر آن هستند. اما بهتر است به‌جای ارائه یک وب‌سایت جامع که تمام انواع خبرها را پوشش می‌دهد، روی یک جنبه و یک مخاطب خاص تمرکز کنید. برای مثال وب‌سایت Valleywag اخبار مربوط به سیلیکون‌ولی را منتشر می‌کند، Jalopnik  اخبار خودرو و Gawker.com اخبار افراد مشهور را ارائه می‌دهد.

 

۰۷ Mehr 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

مرکز  Sunnyvale، انکوباتور مستقر در کالیفرنیا، با دولت بلژیک قراردادی را منعقد می‌کند تا به برقراری ارتباط بین کارآفرینان از کشورهای اروپایی با سیلیکون‌ولی کمک کند.
اغلب، رقابت بین‌المللی برای مشاغل در چارچوب یک بازی جای می‌گیرد. اما این مرکز فناوری روشی را تعریف کرده است تا فرهنگ سیلیکون‌ولی به کارآفرینان خارج از آمریکا نیز آموزش داده شود. همین امر به گفته تحلیل‌گران موجب ایجاد مشاغل هم در امریکا و هم در خارج از امریکا خواهد شد.

 

۲۸ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
همراستا با رشد استارت‌آپ‌ها، تعداد شتاب‌دهنده‌ها هم زیاد شده است

در گذشته که شرایط وب‌سایت‌ها مناسب نبود، استارت‌آپ‌ها مجبور بودند در انکوباتورها ادغام شوند. انکوباتورها نیز کارخانه تولید ایده بودند که شرکت‌هایی را ایجاد می‌کردند تا تقاضا برای سهام فناوری تأمین شود (مشهورترین آن‌ها Idealab  بود که زمانی ۸ میلیارد دلار ارزش داشت). در حال حاضر نوع جدیدی از تقویت‌کننده استارت‌آپ ایجاد شده است: شتاب‌دهنده، که یک برنامه کمپ‌مانند است و کارآفرینان را گرد هم جمع می‌کند تا از راهنمایی‌ها و کمک‌های مربیان و همکاران استفاده کنند.

 

۲۷ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

در اینجا می‌خواهیم به برخی از ضعف‌هایی که ممکن است کار یک شتاب‌دهنده استارت‌آپی داشته باشد بپردازیم.

 

۲۶ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

تایوان بیش از ۵ هزار شرکت اجتماعی دارد. رضا میرزا، کارشناس فناوری به این کشور سفر کرده است تا ببیند چه چیزهایی را می‌توان درباره نوآوری اجتماعی از این شرکت‌ها آموخت. 

 

۲۵ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی
با دوچرخه در مسابقه اتومبیل‌رانی شرکت نکنید!

اینکه یک شرکت، با ارزش یک میلیارد دلار داشته باشید، به‌تنهایی نمی‌تواند نشان‌دهنده موفقیت شتاب‌دهنده شما باشد. برای اینکه یک شتاب‌دهنده بتواند در سطح YC موفق شود، باید یک چرخه ایجاد کند. پل لی، یکی از شرکای شرکت لایت‌بنک، می‌گوید: «این یک چرخه مطلوب است؛ به‌گونه‌ای که شتاب‌دهنگان خوب، شرکت‌های خوب را جذب می‌کنند و این شرکت‌های خوب نیز سرمایه‌گذاران قوی و قدرتمند را جذب خواهند کرد و این امر باعث می‌شود چرخه جذب شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران بهتر، تکرار شود.»

 

۲۳ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

برنامه‌های شتاب‌دهنده کسب‌وکار مکانی با هزینه کم، خدمات کسب‌وکار، کارمندان با استعداد و مخاطبانی را در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار می‌دهد که می‌تواند در یافتن مشتری و شریک به آن‌ها کمک کند. بر خلاف انکوباتورهای کسب‌وکار، شتاب‌دهندگان با دقت انتخاب می‌کند. اما وقتی استارت‌آپ شما از سوی بهترین شتاب‌دهندگان تایید شود، انگار که در رقابت برنده شده باشید. 

۱۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

مدیرعامل بودن چیزی نیست که شما به‌عنوان بخشی از تیم مدیریت می‌بینید. شما فکر می‌کنید کار این افراد برقراری تماس‌های مهم و تصمیم‌گیری‌های سرنوشت‌ساز در طول روز، هفته و ماه است. بخشی از این‌ها درست است ...

 

۰۹ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

مبارزه‌ای که خرده‌فروش‌های آنلاین و استارت‌آپ‌ها باید انجام دهند ........

۰۶ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

صفحه‌ها

اشتراک در پریا هاشمی
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران