پرسونا

چگونه محتوای پرسونامحور تولید کنیم؟

مشتری ایده‌آل خود را مجسم کنید: پرسونای خریدار باید فردی باشد که شما تلاش‌های محتوایی خود را انجام می‌دهید تا بیشترین کمک را به آنها بکنید. برای اینکه تصویر کسی که هست (پرسونا) را بسازید، به فرد یک نام دهید و مهم‌ترین ویژگی‌های مهم مربوط به کسب‌وکار خود را بنویسید. این طراحی شخصیت به عنوان پایه و اساس پرسونای شما عمل می‌کند. 

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
آنچه فکر می کنید هستید، آنچه مشتری از شما می بیند!
دلایلی که نشان می‌دهد پرسونای مخاطب شما به خوبی کار نمی‌کند

آیا تا به حال پیش آمده  که مطمئن باشید همه چیز را درست انجام داده‌اید، اما زمانی که نتایج به دست می‌آید، نتیجه‌ای عکس به دست آورید؟ این بدترین کابوس یک بازاریاب است. پرسونای شما یک ساختار بلوکی از عملیات بازاریابی شماست، اگر آ‌نها به اندازه کافی خوب نباشند، نشان‌دهنده این است که  یک بخش از استراتژی بازاریابی شما دچار مشکل خواهد بود.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

کاربرنما یا پرسونا عبارت است از شخصیتی فرضی برای بیان کردن نوع کاربرهای مختلف، که قرار است از یک محصول استفاده کند...

۰۸ Mordad 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در پرسونا