وب‌سایت

پیش‌بینی کنید!

رویدادها و مناسبت‌ها، این اتفاق‌های عجیب و غریب که سر راه ما قرار می‌گیرند و با ما از دنیای دوروبر صحبت می‌کنند، می‌توانند کلیدواژه‌ای خاص در دنیای تولیدمحتوا بسازند. باور کنیم یا نه، موضع‌گیری‌های ما نسبت به این رویدادها مخاطبی را به ما نزدیک می‌کند که زاویه نگاهی شبیه به ما دارد. نه آنکه تمام استراتژی تولیدمحتوا را با محوریت رویدادهای دوروبر برنامه‌ریزی کنیم و انتظار داشته باشیم تا مخاطب اصلی‌مان هم خودش ما را پیدا کند، یا آنکه کاملا بی‌توجه به رویدادها از کنار آنها بگذریم. 

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
اهمیت ساعت انتشار محتوا

موفق‌ترین افراد یا سازمان‌ها در دنیای مجازی، آنهایی هستند که به‌خوبی می‌دانند چه زمانی از روز برای انتشار عکس و خبر دست به کار شوند.

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مدیوم، چگونه 82 میلیون دلار سرمایه جذب کرد؟
شبکه‌ای اجتماعی که از توییتر کمک گرفت و برند شد

وقتی در سال ۲۰۱۱  اوان ویلیامز، بنیانگذار و مدیرعامل سابق توییتر به همراه خوزه پینو، شبکه‌ اجتماعی جدیدی به نام مدیوم (Medium) طراحی کردند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه

نخستین ماراتن تولید محتوای دیجیتال ایران با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مردادماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

فست دیک یکی از اپ‌های ایرانی است که توانسته با طراحی ساده و کاربردی در دل کاربران فارسی‌زبان حسابی جا باز کند. این برنامه کاربردی یکی از برنامه‌های ایرانی است که بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده است. فست دیکشنری در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان برترین نرم‌افزار در کافه بازار شناخته شد و بیشترین آمار نصب را روی دستگاه‌های اندرویدی داشت

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
حامد فردوس‌آرا مهندس وب‌سایت «چی بپوشیم» از استراتژی بازاریابی پارتیزانی می‌گوید

به قول طراح مشهور edith head، شما به هرآن چیزی که می‌خواهید می‌رسید، اگر برایش درست لباس پوشیده باشید. بیش از ۹۰ درصد افراد در سه دقیقه اول ملاقات با شما در موردتان قضاوت می‌کنند و بعد از این زمان شما دیگر فرصت نخواهید داشت خودتان را به گونه‌ای دیگر به آن‌ها بشناسانید....

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ بدون دیدگاه
چگونه رویای ما محقق شد
محمد قاسمی به همراه دوستانش دیمانا اولین نرم افزار آنلاین مدیریت و ارتباط با مشتریان برای مشاورین املاک در ایران را پایه‌گذاری کرد

 محمد قاسمی جوانی است مثل همه شما که به تازگی در آواتک جایی که بر روی ایده های جوان ها سرمایه‌گذاری می‌کنند،  رویاهایش را به همراه دوستانش محقق کرده. 

۲۵ بهمن ۱۳۹۴ بدون دیدگاه
اشتراک در وب‌سایت