نوتلا

نوتلا، صبحانه را نیچ‌مارکت خود کرده است

آمار فروش این برند، به‌اندازه‌ای بالاست که طبق تحقیقات انجام‌شده، طی هر ۲.۵ثانیه یک شیشه نوتلا فروخته می‌شود، مطمئنا رسیدن به چنین موفقیتی در امر فروش، نمی‌تواند با نوع برندسازی و بازاریابی این شرکت بی‌ارتباط باشد، به‌همین منظور نیز در این گزارش تلاش خواهد شد تا برخی از استراتژی‌های کاربردی این برند در زمینه بازاریابی و تبلیغات، معرفی شوند ...

۰۶ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
چطور مفهوم شادی با نام یک برند هم‌معنا می‌شود

نوتلا از جمله برندهای مشهور شکلات در جهان به شمار می‌رود که به ویژه با شکلات‌های فندقی خود مطرح شده است. این برند که در سال ۱۹۶۳ در ایتالیا راه‌اندازی شد، هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان محصولات خود را به فروش می‌رساند.

۰۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ماجرای زندگی ۵۰ ساله محصولی به نام «نوتلا» که سالی ۳۶۵ هزار تن فروش دارد

شاید هیچ‌کدام از ما در خاطرات کودکی‌مان جایی برایش نداشته باشیم و یکی از آن مزه‌های نوستالژیک شکلاتی نباشد؛ اما در این سال‌ها آن‌قدر پایش به بازار ایران باز شده که احتمالا همه ما حداقل یک‌بار آن را مزمزه کرده‌ایم یا نگاهی به شیشه‌های نیم‌کیلویی قهوه‌ای‌رنگش انداخته‌ایم. حالا آوازه نوتلا یا همان شکلات صبحانه‌های ایتالیایی خوشمزه و کمی تا قسمتی هم گران، که فرانسوی‌ها اولین مصرف‌کنندگانش در دنیا هستند، در همه دنیا پیچیده و ما هم تبدیل شده‌ایم به یکی از طرفداران پروپاقرصش.

۲۴ Mordad 1395 بدون دیدگاه الناز بدیعی
اشتراک در نوتلا