نوآوری

مدرسه‌اي براي دختران و پسران نوآور

 مرکز نوآوری و رشد امید، مدرسه کارآفرینی دختران را تحت عنوان «۵۴ ساعت با طعم خلاقیت» برگزار مي‌كند. اين برنامه قرار است در دو كارگاه مجزا از ۵ تا ۷ بهمن ماه براي دختران و از ۲۰ تا ۲۲ بهمن براي پسران برگزار شود.

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چرا شرکت‌های سیلیکون‌ولی مشتری اسکات دیزاین شده‌اند؟

شرکت طراحی اسکات (Scott Design) از جمله شرکت‌های موفق تبلیغاتی جهان به شمار می‌رود که با طراحی و ارائه برنامه‌های دقیق بازاریابی برای شرکت‌های برجسته سیلیکون‌ولی، جایگاه قابل توجهی را در بین آژانس‌های تبلیغاتی جهان پیدا کرده است ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا به استارت‌آپ‌های صرفه جویانه نیاز داریم

برندهای تجاری تنها محدود به نام و نشانی که ما از یک شرکت شنیده‌ایم، نیستند. برندها گاه در شخصیت‌ها و افرادی خفته‌اند که بدون آنکه نامی از آنها شنیده باشیم، راهکارهای خلاق و ایده‌های رو به جلوی آنها، مسیر پیشرفت در دنیای کارآفرینی را برای بسیاری از شرکت‌های تجاری تسهیل می‌کند ...

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
حل چالش اشتغال با رونق تولید دانش‌بنیان

وزیر ورزش و جوانان گفت: حمایت از تولید ایرانی، ضرورتی است که می‌تواند در حل معضل اشتغال به عنوان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه جوان این کشور راهگشا باشد و حمایت از عرصه تولید کالاها و خدمات دانش‌بنیان داخلی زمینه ایجاد اشتغال پایدار را فراهم می‌کند و «ایران ساخت» از این نظر مهم است...

۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
مضرات گوگل‌تکس برای اکوسیستم استارت‌آپی هند

متخصصان مالیاتی می‌گویند Google Tax که دولت هند برای درآمد حاصل از تبلیغات آنلاین برای شرکت‌های تجارت الکترونیک غیر‌ساکن در هند اعمال می‌کند، تاثیر منفی روی اکوسیستم استارت‌آپی خواهد گذاشت.

۱۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
دوستی که می‌توان آن را خورد!
درباره یک کمپین خلاقانه تبلیغاتی از یک آژانس معتبر

آژانس تبلیغاتی JWT از جمله شرکت‌های موفق تبلیغاتی در جهان محسوب می‌شود که خلاقیت و نوآوری از خصوصیات عمده فعالیت‌های آن به شمار می‌رود. در همین راستا به یکی از تبلیغات مهم و جالب توجهی که این آژانس ارائه کرده است، می‌پردازیم؛ کمپینی با عنوان‌ «دوستی که می‌توان آن را خورد!». 

۱۴ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا نباید هر کاری به تایید مدیر برسد؟
کارمندان را به سوی اخذ تصمیمات قدرتمندتر سوق دهید

امروزه که بسیاری از ابزارهای ارتباطی و همکاری برای تسهیل در کار شرکت‌ها وجود دارند، وقت آن است که لایه‌های اضافی را از کسب‌و‌کار خود بزدایید و به هر فرد قدرت دهید تا بر اساس مهارت‌ها و توانایی‌های خود اقدام کند.

 

۱۴ Dei 1395 بدون دیدگاه
آی‌بی‌ام پاسگاه راه انداخته!
شیوه ارزیابی کارکنان به درخواست خود آنها در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سیلیکون‌ولی تغییر کرده است

روابط عمومی  شرکت آی‌بی‌ام تایید کرد که این شرکت اخیرا برای ارزیابی کارمندانش از سیستم هوشمند جدیدی به نام «پاسگاه» استفاده می‌کند.

 

۱۳ Dei 1395 بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
چند نکته درباره انتخاب و توسعه محتوای تبلیغاتی

انتخاب محتوای مناسب یکی از ارکان اساسی در هر فرایند بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا در نهایت از طریق محتواست که ارتباط با مخاطبان برقرار می‌شود و هر بازاریابی باید در درجه اول، با تمرکز و دقت فراوانی که در انتخاب محتوا دارد، سعی در برقراری بهترین نوع ارتباط با مخاطبان خود باشد...

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چراخارجی‌ها مشتاقند شروع کسب‌وکارشان در چین باشد؟

دکتر مارک گریون، استادیار دپارتمان نوآوری، کارآفرینی و استراتژی در دانشگاه ژجیانگ، دانشکده مدیریت، درباره مزایا و چالش‌هایی که شرکت‌های خارجی در بازار چین دارند سخن گفته است. او می‌گوید کارآفرینان خارجی باید آشنایی بیشتری با مشتریان چینی پیدا کنند و رابطه خود را با سهامداران مختلف و جامعه محلی تقویت نمایند.

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه
ایران فقط تهران نیست!
چرا تهران کانون کارآفرینی ایران شده است و چرا باید شهرستان‌ها را جدی‌تر گرفت؟

دو هفته پیش و فردای رویداد «یلدای کارآفرینان استارت‌آپی»، روانه زنجان شدم تا درباره فین‌تک در استارت‌آپ ویکند فین‌تک زنجان صحبت کنم. هرچقدر که به حضور روی صحنه در تهران بی‌میل هستم، ولی این میل به حضور در شهرستان‌ها و دیگر نقاط ایران زیاد است. 

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه رضا قربانی
همسا «برنده باش» را برگزار می‌کند

آيا تا‌به‌حال با خود فكر كرده‌ايد كه مهم‌ترین اتفاقات تاثیر‌گذار زندگی‌تان کدام بوده است؟ چرا فکرهای خوب را عملی نمی‌کنیم؟ ترسیم پروفایل مالی و بررسی علت از دست دادن‌امكانات و موقعيت‌ها يكي از كارهاي مهمي است كه مي‌تواند به افراد در شناسايي نقاط ضعف و برطرف‌كردن آنها كمك كند. 

۰۹ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
ستاری در هم‌اندیشی جوانان  با اعضای دولت خبر داد:
ستاری در هم‌اندیشی جوانان با اعضای دولت خبر داد:

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: اقتصاد دانش‌بنیان به دنبال تحول ساختار سنتی پیشین بر پایه خلاقیت و نوآوری نیروی انسانی جوان است‌. 

۰۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
رشد خیره‌کننده  فین‌تک در آسیا- اقیانوسیه

شرکت تحقیقات بازار فراست‌اندسالیوان، می‌گوید چشم‌انداز فناوری مالی (فین‌تک) آسیا-اقیانوسیه شاهد رشد غیر‌قابل منتظره با راهکارهای فین‌تک و خدماتی است که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۷۰ میلیارد دلار آمریکا رشد خالص درآمد داشته باشد.

۲۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
حضور بیش از 70 شرکت اروپایی در کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر

 بیش از ۷۰ شرکت پیشرو اروپایی و آسیایی حوزه انرژی‌های بادی، خورشیدی، زمین‌گرمایی و زیست توده در کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران حضور می‌یابند.

۱۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
لنوو افسانه تازه!
چگونه تبلیغات ۲۴۸ میلیون دلاری حیات این برند چینی را تضمین کرد؟

نام این برند برگرفته از دو‌ واژه‌ای است که در زبان چینی به معنای تداعی خلاقیت و نوآوری و در تعابیر دیگر همکاری مشترک از آن یاد می‌شود، اما به واقع ترکیبی از دو کلمه legend و new است که معنای «افسانه تازه» می‌دهد. 

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه الناز بدیعی
برندگان جایزه SEAMES  تراستک ۲۰۱۶ مشخص شدند
نوآورترین کسب‌و‌کارهای فین‌تک جهان

از مهم‌ترین برنامه‌های تراستک ۲۰۱۶، بخش جوایز SESAMES  بود. شش حوزه در این رویداد مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت هیات داوران از میان ۱۸ فینالیست این دوره، برندگان جوایز SESAMES  امسال را نیز مشخص کردند ...

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محدثه دهباشی
دانشی که از کفمان رفت!
نگاهی به محتوایی که قرار بود در رویداد بین‌المللی پرداخت ایران ارائه شود

برجام با تمام تلاش‌هایش هنوز دستاورد مستقیمی برای صنعت بانکی و پرداخت ایران نداشته است؛ هرچند مقامات عالی‌رتبه بانکی در طول این مدت با همتایان بین‌المللی خود دیدارهای پیوسته‌ای داشته‌اند و هر روز از توافق‌های همکاری بین ایران و کشورهای مختلف گفته می‌شود.

۰۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محدثه دهباشی
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
مدیران فناوری اطلاعات به«اکوسیستم دیجیتال» روی آورده‌اند

طبق گفته شرکت گارتنر، نیمی از مدیران فناوری اطلاعات در اروپا، خاورمیانه و آفریقا در حال شرکت در یک «اکوسیستم دیجیتال» هستند؛ به عبارت دیگر، آنها دارند در فناوری‌های دیجیتال از قبیل داده‌های بزرگ و علم تجزیه و تحلیل، آموزش ماشینی و اینترنت اشیا‌ سرمایه‌گذاری می‌کنند.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در نوآوری