نشنال جئوگرافیک

علم و احساس در کمپین جنرال‌الکتریک
درس‌هایی که از بازاریابی دیجیتال یک برند بزرگ می‌آموزیم

امروز‌ تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر روند رشد، بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل و پیگیری موفق فرایند بازاریابی داشته باشد، به همین منظور نیز بهره‌گیری از ابزارهای جدید و به کار بردن استراتژی‌ها و راهکارهای نوین دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین رویکردها در زمینه علم تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
نترس و انجامش بد‌ه!
راز ساد‌ه موفقیت استارت‌آپ ۱۰۰ میلیون‌د‌لاری لایف ایز گود‌

وقتی جان و برت جاکوبز بچه بود‌ند‌، ماد‌رشان به آنها می گفت: «برایم تعریف کنید‌ که امروز چه اتفاق خوبی افتاد‌ه است؟» ...

۱۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
اشتراک در نشنال جئوگرافیک