موتورهای جستجو

2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
یک آزمایش ساده برای افزایش ترافیک وب‌سایت شما
استفاده از A/B تست یکی از روش‌هایی است که می‌تواند عملکرد محتوای شما را بهبود بخشد

هدف اصلی شرکت‌ها از تولید محتوای بیشتر و بهتر چیست؟ پاسخ اصلی این پرسش همین یک جمله است: «تلاش برای افزایش ترافیک وب‌سایت». در حدود ۶۲درصد از شرکت‌کنندگانی که در تحقیقات شرکت CMI که در زمینه‌ «چرایی اهمیت بازاریابی محتوا» صورت گرفته است حضور داشته‌اند، همین موضوع را عامل اصلی تلاش خود برای تولید محتوای بیشتر و البته باکیفیت‌تر اعلام کرده‌اند...

۱۴ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
دورهمی شرکت‌ها به میزبانی شرکت‌یاب!
به اطلاعات شرکت‌های فعال اقتصادی دسترسی داشته باشید

اپلیکیشن شرکت‌یاب یکی از اپلیکیشن‌های ساخت ایران است که در حوزه کسب‌وکارها خدمات متنوعی را به کاربران ارائه می‌دهد. فعالیت اصلی آن معرفی اطلاعات تماس مشاغل کشور است. کاربران می‌توانند با ثبت فعالیت تجاری و معرفی اطلاعات تماس ...

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
جايي براي شما  در صفحه اول گوگل!

با توجه به سرعت رشد استفاده از اینترنت و رقابت بین کسب‌و‌کارها برای جذب مشتری و دیده‌شدن در صفحات اول موتورهای جستجو، آشنایی با مبحث بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو بیش از پیش اهمیت پیدا می‌کند. 

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
لایک‌تان نمی‌کنند؟
راهکارهای ساده و اغلب کم‌هزینه‌ای که بهترین تبلیغ برای تازه‌کارهاست

داستان مشاغل نوپا و تازه‌تاسیس به کاهش بودجه ختم می‌شود. به شما می‌گویند تا آنجا که می‌توانید هزینه‌ها را پایین بیاورید و تا حد توان ریخت‌و‌پاش راه نیندازید. به شما می‌گویند برای رسیدن به تجربه‌ای موفق، لازم نیست از روز اول همه چیز سرجایش باشد ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
آیا با قدرت واقعی موتورهای جستجو آشنایید؟

نقش موتورهای جستجو در هدایت کاربران به سایت. بسیاری از کسب‌وکارها از موتورهای جستجو استفاده نمی‌کنند. درحقیقت آن‌ها از اهمیت این موتورها در هدایت کاربران به وب‌سایت خود مطلع نیستند. حتی برخی از آن‌ها، که با این اهمیت آشنا هستند، دقیقا نمی‌دانند که چگونه این ترافیک جستجو ایجاد می‌شود.

۰۹ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
سه مانع در راه رشد استارت‌آپ‌های «اپ‌نویس»

ایجاد یک استارت‌آپ برنامه تلفن همراه کار آسانی نیست. شما باید به تولید محصول، طراحی، بازاریابی، همکاری شرکت، امور مالی، منابع انسانی و... بپردازید و در تمام این حوزه‌ها وارد شوید. در اینجا به سه عامل شایع و مهم که ممکن است توسعه برنامه شما را محدود کند، اشاره می‌شود.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

به‌عنوان یک موسس، راه‌اندازی استارت‌آپ کار بسیار دشواری است. باید تا نیمه‌های شب برنامه‌ریزی کنید. برای اینکه موفق باشید، باید یک برنامه بازاریابی مناسب داشته باشید.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در موتورهای جستجو