مهدی مهرابی

مهدی مهرابی
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه یک پیامک تبلیغاتی خوب  بفرستیم؟

فرستادن پیامک به مخاطبان در کنار دیگر ابزارهای جدید دنیای امروز مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌تواند به عنوان یک روش تأثیرگذار بازاریابی مورد نظر باشد، اما توجه به این نکته ضروری است که هر پیامکی نمی‌تواند یک تبلیغ مؤثر و کارآمد محسوب شود ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

وفور گسترده خبرگزاری‌ها، سایت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کنار تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌های به‌روز آنها، در ظاهر چندان مجالی برای اسلاف این ابزارهای ارتباطی نمی‌گذارد و اینطور به نظر می‌رسد که ...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه برای برند خود آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

با توجه به این امر که در دنیای امروز شرکت‌های بازاریابی فراوانی حضور پیدا کرده‌اند که هر یک نیز خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کنند، انتخاب درست یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در میزان موفقیت یک برند در بین دیگر رقبای تجاری آن بسیار مؤثر باشد ...

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چند نکته درباره انتخاب و توسعه محتوای تبلیغاتی

انتخاب محتوای مناسب یکی از ارکان اساسی در هر فرایند بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا در نهایت از طریق محتواست که ارتباط با مخاطبان برقرار می‌شود و هر بازاریابی باید در درجه اول، با تمرکز و دقت فراوانی که در انتخاب محتوا دارد، سعی در برقراری بهترین نوع ارتباط با مخاطبان خود باشد...

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
اشتراک در مهدی مهرابی