مهدی مهرابی

مهدی مهرابی
اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند

برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر خلاق و ارتباطات دیجیتال سه رکن اصلی آژانس بازاریابی اسمارتز (the Smarts ) هستند که از جمله آژانس‌های جدید و در عین حال موفق دنیای ارتباطات و تبلیغات محسوب می‌شود. این گروه تبلیغاتی با تکیه بر سه عنصر فوق، برنامه‌های بازاریابی خود را پی گرفته و در حال حاضر نیز بسیاری از برندهای معتبر جهان، از خدمات خلاقانه و خاص این شرکت بهره‌مند می‌شوند ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
گروه بازاریابی تاپاد به دنبال چیست؟

تلفن‌های همراه هوشمند جزئی از زندگی عادی بسیاری از مردم جهان هستند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
اصول کارآمد برندینگ

برندینگ، مقوله‌ای است که تقریبا تمام شرکت‌های تجاری در شروع فعالیت خود به آن فکر کرده و در پی ساختن یک نام تجاری شناخته‌شده برای خود هستند، اما نکته اینجاست که تمام برندهای جهان به مقوله برندینگ نمی‌رسند و این فرایند، دستورالعمل‌های پیچیده و خاص خود را دارد که تنها با رعایت اصول مورد نظر می‌توان آن را به صورت کامل پشت سر گذاشت ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
عملکرد آژانس‌های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال

برندسازی هیچ‌گاه از تبلیغات بی‌نیاز نبوده و این دو همیشه مانند دو روی یک سکه در کنار هم قرار دارند. برای ساختن یک نام تجاری، ارائه تبلیغات مناسب ضروری است و از طرفی، آژانس‌های تبلیغاتی نیز برای رشد خود به برندسازی نیاز دارند، به همین منظور نیز برندهای مختلف برای رشد نام تجاری خود همیشه به شرکت‌های تبلیغاتی و مشاوره‌های آنها نیاز داشته و دارند ...

۲۹ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چند نکته مهم و در عین حال کم‌هزینه در تبلیغات

اهمیت بازاریابی در دنیای امروز امری انکارنشدنی است، به طوری که مجهز‌بودن به روش‌های درست و دقیق بازاریابی می‌تواند موفقیت یک شرکت را در سال‌های آینده تضمین کند، اما باید توجه داشت که بسیاری از شرکت‌های تازه‌تأسیس در جهان، قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین شرکت‌های تبلیغاتی ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه یک پیامک تبلیغاتی خوب  بفرستیم؟

فرستادن پیامک به مخاطبان در کنار دیگر ابزارهای جدید دنیای امروز مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌تواند به عنوان یک روش تأثیرگذار بازاریابی مورد نظر باشد، اما توجه به این نکته ضروری است که هر پیامکی نمی‌تواند یک تبلیغ مؤثر و کارآمد محسوب شود ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
روزنامه؛ ابزار بدون تاریخ انقضای تبلیغات

وفور گسترده خبرگزاری‌ها، سایت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... در کنار تلفن‌های همراه هوشمند و برنامه‌های به‌روز آنها، در ظاهر چندان مجالی برای اسلاف این ابزارهای ارتباطی نمی‌گذارد و اینطور به نظر می‌رسد که ...

۱۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چگونه برای برند خود آژانس تبلیغاتی انتخاب کنیم؟

با توجه به این امر که در دنیای امروز شرکت‌های بازاریابی فراوانی حضور پیدا کرده‌اند که هر یک نیز خدمات گسترده و متنوعی را در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می‌کنند، انتخاب درست یک آژانس تبلیغاتی می‌تواند در میزان موفقیت یک برند در بین دیگر رقبای تجاری آن بسیار مؤثر باشد ...

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
چند نکته درباره انتخاب و توسعه محتوای تبلیغاتی

انتخاب محتوای مناسب یکی از ارکان اساسی در هر فرایند بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا در نهایت از طریق محتواست که ارتباط با مخاطبان برقرار می‌شود و هر بازاریابی باید در درجه اول، با تمرکز و دقت فراوانی که در انتخاب محتوا دارد، سعی در برقراری بهترین نوع ارتباط با مخاطبان خود باشد...

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
اشتراک در مهدی مهرابی