مدرسه استارت آپ

زمانی که نمی‌دانید چه چیزی بنویسید

گاهی اوقات پشت میزکامپیوتر می‌نشینید تا مطلبی برای وب‌سایت خود بنویسید اما چیزی به ذهنتان نمی‌رسد. گاه یافتن ایده‌های جدید برای تولید محتوا بسیار دشوار است. 

 

۲۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
مقاله سفید چیست و چه کاربردی دارد؟
وایت‌ پیپر نوشتن مهارت ویژه‌ ای است که کسب‌ و کار ها باید آن را به کار گیرند

اولین چیزی که بعد از شنیدن واژه ‌‌White paper یا وایت‌ پیپر به ذهنتان می‌رسد، چیست ؟ شاید آنچه در تصور شما تداعی می‌ شود، یک کاغذ A4 خالی از هرگونه نوشته و کاملا سفید باشد.
 

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه
2018  هم سال ویدئوست!
نگاهی به مهم‌ترین روندهای بازاریابی محتوا در سال جدید میلادی

وقتی تکنولوژی و موتورهای جست‌وجو تغییر کند، استراتژی‌هایی که بازاریابان برای تعامل با مشتریان خود استفاده می‌کنند نیز تغییر پیدا می‌کند. بنابراین، اگر از جدیدترین روندهای بازاریابی محتوا آگاه نباشید، برند شما از رقبا عقب می‌ماند.

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
تله‌های محتوایی شما را زمینگیر نکند!
محتوای آسیب‌زننده فقط شامل اسپم نمی‌شود

تولید محتوای اثربخش و مناسب یکی از مهم‌ترین اصول بازاریابی اینترنتی است. محتوای وبلاگ و وب‌سایت شما ابزاری قدرتمند برای جذب مخاطبان است. در واقع کارایی و ارزش محتوا به نوع محتوایی که ایجاد می‌کنید و نحوه‌ اجرای آن بستگی دارد.

۰۹ Dei 1396 بدون دیدگاه
محتوایی که کاربر می‌آورد
ایده‌هایی برای بازاریابی محتوای استارت‌آپی

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به‌تازگی وارد دنیای کارآفرینی شده‌اید و یا اینکه قصد دارید تحول بزرگی را در کسب‌وکار خود به وجود آورید، حتما‌ اولین نکته‌ای‌ که به ذهن شما‌ می‌رسد، تعداد زیاد رقباست و این موضوع کار شما را با چالش‌های زیادی روبه‌رو می‌سازد...

۲۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
جزئیات استراتژی خود را تست کنید
آزمون A/B در استراتژی محتوای شبکه‌های اجتماعی چه کاربردی دارد؟

قدمت و تاریخچه‌‌ تست A/B به دوران قبل از اینترنت و فراگیر‌شدن آن مربوط می‌شود. خوشبختانه امروز‌ همه‌چیز در مورد یک کمپین تبلیغاتی، به ویژه تست A/B در لحظه انجام می‌شود و این به شما امکان تصمیم‌گیری در مورد استراتژی محتوا را در حین عملی‌کردن نقشه‌های از پیش‌تعریف‌شده می‌دهد...

۲۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
محتوای کوتاه‌‌مدت چیست و چگونه می‌توان از آن بهره گرفت؟

اگر اولین‌بار است که اصطلاح محتوای کوتاه‌مدت را شنیده‌اید، مطمئن باشید که آخرین بار هم نخواهد بود. کوتاه‌مدت در این مورد به این معناست که این نوع از محتوا در مدت کوتاه و مشخصی ناپدید می‌شود. استفاده از محتوای کوتاه‌مدت که فقط زمان کمی قبل از ناپدید‌شدن در دسترس است، رو به افزایش است. 

۱۹ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
برای تولید محتوا چطور خرج کنیم؟

بازاریابی محتوا روشی جایگزین برای بازاریابی سنتی محسوب می‌شود که صاحبان کسب‌وکار باید هرچه بیشتر به آن اهمیت دهند؛ چرا‌که برای بیشتر افراد، تبلیغات به روش مستقیم جذابیتی ندارد و حتی از آن گریزان هستند اما بازاریابی محتوا می‌تواند روشی مفید برای جلب توجه افراد به محصولات باشد. 

۱۲ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
شوک محتوا چیست؟

۲ سال پیش، وبلاگ‌نویس معروفی به نام شافر، اصطلاح «شوک محتوا» را برای توصیف یک واقعیت اجتناب‌ناپذیر در دنیای بازاریابی دیجیتال ابداع کرد؛ محتوای بیش از حد و نبود وقت کافی برای مصرف همه‌‌ آن. با استفاده از معادلات ساده اقتصادی، او این استدلال را مطرح کرد که «عرضه» محتوای وب هر ۹ تا ۲۴ ماه دوبرابر می‌شود در حالی که «تقاضا» محدود است و تقاضا یعنی توانایی کاربر اینترنت برای مصرف محتوا.

۰۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
به جای شعارگویی، داستانسرایی کنید

داستانگویی و بازاریابی محتوا، دو مقوله‌‌ به هم پیوسته و مرتبط هستند؛ هنر قصه‌گویی بیش از هر نوع دیگری از روایت در تولید محتوا دخیل است. هنر قصه‌گویی یک هنر باستانی و قدیمی است که در بسیاری از زمینه‌ها از جمله مطالعه‌‌ فرهنگ‌های باستانی، فیلمسازی، داستان‌نویسی و نام تجاری، مورد توجه قرار گرفته است ...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
فلیپ‌کارت و آمازون، دل به بازاریابی دیجیتالی بسته‌اند
خرده‌فروش‌های بزرگ، شبکه‌های اجتماعی را جدی گرفته‌اند

تغییر شیوه کار خرده‌فروشان آنلاین فلیپ‌کارت و آمازون از تبلیغات سنتی به سمت بازاریابی دیجیتالی موفقیت‌آمیز بوده زیرا بر اساس آمار، فروش این خرده‌فروشان در مقایسه با سال‌ها‌ی گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است ...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
ترفند,وب سایت,استارت آپ,نویسنده
ترفندهای وب‌سایت‌داری

برای راه‌اندازی وب‌سایت هر استارت‌آپ، ۴ مهارت اصلی مورد نیاز است. اول، مدیری که کلی‌نگر باشد و تمام موارد موردنیاز وب‌سایت را درنظر بگیرد. دوم، سازنده‌ای که به موارد فنی آگاه باشد. سوم، یک طراح وب‌سایت و در نهایت، نویسنده...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
سوژه,محتوا,لحن نوشتار,سوژه اصلی

سوژه را که توضیح داد، با خودم گفتم «بی‌نظیر است» و با ذوق برایش گفتم که همین را بنویس. دو ساعت بعد دوباره شروع به صحبت درباره متن کرد و ذوق‌زدگی من چند برابر شد...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه نگار مفید
سئو را رها کنید و به نیازکاربر بچسبید
با استفاده از سبک داستان کاربر، تولید محتوای خود را چابک کنید

زمانی صنعت توسعه‌‌ نرم‌افزار در آستانه‌ انفجار بود. اعضای فعال در این زمینه، کاری را که کارفرمایان از آنها خواسته بودند، تحویل می‌دادند اما پس از مدتی دوران طلایی فرا رسید. یکی از این اقدامات جدی، بررسی ارتباط بین توسعه‌دهندگان و افرادی بود که نرم‌افزار آنها از یک ابزار قدرتمند با عنوان داستان کاربر، استفاده می‌کردند ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
نشست با شنبه‌ای‌ها را چطور تنظیم کنیم؟
سازوکار نوشتن خبر همراه با مثال و مخلفات بیشتر

نوشتن خبرهای ساده، سخت‌تر از تصور شماست. همین خبرهای دم‌‌دستی، که می‌خواهیم بگوییم این برنامه در این روز و این ساعت برگزار می‌شود. این خبرها از آن‌جهت که صرفا نقش اطلاع‌رسانی دارند، باید کوتاه نوشته و تنظیم شوند و بسیار پیش می‌آید که موقع کوتاه‌نویسی، اطلاعات مهمی از دست می‌رود ...

۱۵ Aban 1396 بدون دیدگاه
از تمایز نترسیدن

کتاب تازه‌ای که این‌روزها دست گرفته‌ام و به‌نظرم خواندنش بر هر روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای واجب است، «اینترنت با مغز ما چه می‌کند؟» نام دارد؛ کتابی که دنیای رسانه را با تمام تغییرات کلی و جزئی‌اش بررسی می‌کند و حرف اصلی‌اش این است که در دنیای امروز، با شبکه‌های اجتماعی فعال، چطور می‌توانید جلوی بی‌حوصلگی خود و مخاطبان را بگیرید و با چه ترفندی او را به خواندن متن راغب کنید ...

۰۷ Aban 1396 بدون دیدگاه نگار مفید
سر کاربر، کلاه نگذارید

آشنایی با سئوی محتوا- ۲ - فرید اسدی | سئوی محتوا دو بخش دارد؛ یکی کاربرمحوری و دیگری موتورمحوری. وقتی کاربر در سایت شماست باید سئوی شما به‌گونه‌ای باشد که این فرد، جذب محتوا شود. بنابراین، عنوانی که برای یک پست سایت خود می‌نویسید، باید جذاب باشد که کاربر، ترغیب به خواندن شود. اما همین عنوان، می‌تواند برای موتور جست‌وجو به شکلی دیگر نوشته شود؛ منظور همان عنوانی که در نوار بروزر نوشته می‌شود ...

۰۷ Aban 1396 بدون دیدگاه
مهمان محتوای صنعت خود شوید!
چرا باید نوشتن در رسانه‌هایی غیر از وبلاگ و نشریه خودتان را جدی بگیرید؟

بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی محتوا، به یک چیز مهم توجه نمی‌کنند و آن محتوای مهمان است! در سال ۲۰۱۶ محتواهای مهمان یک عامل اصلی برای ترافیک ارجاعی وب‌سایت و جست‌وجوی انجام شده در موتورهای جست‌وجو بودند که به طور متوسط ۵۸درصد از بازدیدکنندگان را به مشتریان بالفعل تبدیل کردند و ۷۳درصد درآمد ایجاد شده به‌وسیله بازاریابی محتوا را به خود اختصاص دادند ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
د‌خل‌وخرج د‌ر چاه ویل شبکه‌های اجتماعی!
KPI محتوا د‌ر شبکه‌های اجتماعی و شاخص‌های سنجش آن

کارهای بسیاری هست که می‌توانید‌ برای سنجش تلاش‌های خود‌ د‌ر شبکه‌های اجتماعی انجام د‌هید‌. انواع شاخص‌های کلید‌ی عملکرد‌ محتوا د‌ر شبکه اجتماعی وجود‌ د‌ارد‌ که می‌توانید‌ هنگام سنجش فعالیت‌های خاص خود‌ مورد‌ توجه و بررسی قرار د‌هید‌. چیزی که لازم است به آن توجه کنید‌، این است که حد‌اقل باید‌ آن د‌سته از معیارهای شبکه‌های اجتماعی را انتخاب کنید‌ که نشان ‌د‌هد‌ عملکرد‌ محتوای موفقی د‌اشته‌اید‌ یا نه ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه
ایست بازرسی محتوا!

استفاد‌‌ه از محتوای قفل‌د‌‌ار منجر به این می‌شود‌‌ که هر‌کسی نتواند‌‌ محتوای برند‌‌ شما را بخواند‌‌. شرکت‌ها از طریق روش‌های متعد‌‌د‌‌ بازاریابی د‌‌ر تلاش هستند‌‌ تا با استفاد‌‌ه از رسانه‌های مختلف مانند‌‌ تلویزیون، راد‌‌یو و بازاریابی مید‌‌انی محصولات و خد‌‌مات خود‌‌ را به فروش برسانند‌‌ ...

۰۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در مدرسه استارت آپ