مدرسه استارت آپ

چگونه در جست‌وجوهای صوتی رنک بگیریم؟

موضوع موتورهای جست‌وجوی صوتی یکی از جذاب‌ترین مفاهیمی است که در چند سال اخیر ذهن متخصصان فناوری اطلاعات را به خود معطوف کرده و نوید خبرهای شگفت‌انگیزی، برای تحولی تازه در زندگی فناورانه بشر را به همراه داشته است ...

۱۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ویلاگ جای وبلاگ را می‌گیرد
سرنوشت وبلاگ‌ها با ورود ویلاگ‌ها و کارکردها و جذابیت‌های بی‌اندازه آن‌ها چه خواهد شد؟

 پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال سه‌چهارم حجم وب‌ها به ویدئوها اختصاص یابد. از سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند روزانه ۴۰درصد رشد داشته است ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
یک سناریوی تمام‌عیار برای یک استارت‌آپ
تیم تولیدمحتوا چطور به هدف نزدیک می‌شود

تیم تولیدمحتوا نیاز به زمینه‌ای برای بروز خلاقیت دارد. استراتژی ویژه‌ای که آنها را در مسیر اصلی نگه دارد و فرصت دور شدن را به آنها ندهد. دقیقا ترکیبی شبیه به یک فیلم‌سینمایی که پله به پله به هدف نزدیک می‌شود و ضربه نهایی را می‌زند. در نخستین قانون فیلمسازی به شما می‌گویند ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
استفاده از تصویر را فراموش نکنید
درس‌هایی که از اینستاگرام یاد گرفته‌ایم

دنیای این روزهای ما، دنیای اینستاگرام و توییتر و وب‌سایت و وبلاگ است؛ دنیایی است که بخش مهمی از اطلاعات آن با تصویر جابه‌جا می‌شود. چه بسا اگر چنین ایده‌ای صحیح نبود، اینستاگرام هیچ‌وقت به یک اپلیکیشن موفق تبدیل نمی‌شد؛ اپلیکیشنی که روزانه بارها و بارها و بارها آپدیت می‌شود ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
هشتگ شو

هشتگ، این مفهوم جهانی و امروزی و داغ، نماد به‌هم‌پیوستگی هزاران آدم در سرتاسر دنیاست.نماد افکار عمومی فراملیتی، آنچه که افراد را به دنبال خود می‌کشاند و درباره سوژه داغ و ویژه‌شان با آنها صحبت می‌کند؛ فراملیتی از آن‌جهت که ممکن است روز اسکار باشد و اصغر فرهادی تا رتبه هفتم ترند جهانی پیش برود.

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
خودافشاگری وبلاگی، کجا و چطور مجاز است؟
تولید محتوا با محوریت شخصی‌نویسی برای حرفه شما مفید است اما به شرط‌ها و شروط‌ها!

وسوسه‌ای در درون ما وجود دارد که به اشکال مختلف خود را نشان می‌دهد. دلمان می‌خواهد آن «من» بزرگ در درون خودمان را به هر راه و روشی ارضا کنیم و وقتی که پای استارت‌آپ‌ها به میان می‌آید، برای اولین‌مرتبه با آن احساس رضایت نسبت به «من» عکس‌العمل نشان می‌دهیم ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ویدئوهای معرفی همان چیزی است که به آن نیاز دارید!

ویدئوهای معرفی، فیلم‌های بازاریابی قابل پخش در فضای اینترنتی و آنلاین هستند که معمولا حدود یک تا ۲ دقیقه‌اند و برای معرفی یک کسب‌وکار، استارت‌آپ و یا خدمات و محصولات جدید کسب‌وکارها استفاده می‌شوند ...

 
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شتابدهی محتوا با کمک کارکنان
کارکنان را به عنوان شتاب‌دهنده و پشتیبان فرآیند بازاریابی محتوا به کار بگیرید

کارکنان شما سفیر برند شما هستند. آنها محصول و خدمت شما را به خوبی می‌شناسند و با مشتریان هر روز در ارتباط هستند. آنها نیازها و خواسته‌های مشتریان را بهتر از هر کسی می‌شناسند. همه کسب‌وکارها می‌خواهند محتوای مورد علاقه مخاطبان خود را تولید کنند ...

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کاری کنید مشتری  برای شما محتوا تولید کند

اعتماد مخاطبان را با استفاده از استراتژی محتوای تولیدی کاربر (UGC) افزایش دهید.به هر محتوایی که توسط مخاطبان بدون دریافت مزد و یا به بیانی بهتر طرفداران آن برند تولید شده و منتشر می‌شود، محتوای تولیدی کاربر می‌گویند ...

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
مسئله‌ای به نام حضور در همایش‌ها و کنفرانس‌ها!

گروهی از ما که اتفاقا تعدادشان کم هم نیست، در آرزوی شغلی به سر می‌بریم که ما را از دیگران بی‌نیاز کند. تصویر آدمی که پشت کامپیوتر نشسته است و اطلاعاتش را از صفر و یک‌ها به دست می‌آورد و پول به حسابش واریز می‌شود، آنقدر رویای همه‌گیری هست که برای رسیدن به آن فیلم‌ها ساخته شده ...

۰۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازنویسی خبر سرآشپز ترون
خبر ورود پدر ماشین‌های بدون راننده به دنیای غذا را چگونه بنویسید

خبری که هفته‌گذشته دنیای تکنولوژی را تکان داد، حضور سباستین ترون در دنیای استارت‌آپ‌ غذای سالم بود. پدر راننده‌های بدون سرنشین، پس از آنکه گوگل را ترک کرد، سراغ راه‌اندازی یک دانشگاه مجازی رفت و حالا در پروژه‌ تازه‌اش می‌خواهد به کاربران پیشنهاد غذاهای سالم بدهد ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چه کسی چه چیزی نوشت

بعدازظهر است اما هنوز کافه آنقدر شلوغ نشده که صاحب‌کافه وقت سرخاراندن نداشته باشد. از در و دیوار می‌گوید و می‌پرسد و می‌نویسد و می‌خواهد تا نگاهی به صفحه اینستاگرامش بیندازم. اپلیکیشنی به او معرفی می‌کنم شاید کارش راه بیفتد و نگاه کامل‌تری نسبت به کافه خودش پیدا کند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
چرا غول‌های سنتی از استارت‌آپ‌ها می‌ترسند
نباید بابت نوآوری‌ها و متفاوت بودن به دلتان ترس راه بدهید؟

یک نویسنده آمریکایی کتابی تازه درباره دنیای مجازی و استارت‌آپ‌ها نوشته و در بخش مقدمه‌اش تاکید کرده که چطور استارت‌آپ‌ها در حال تغییر دنیای اطراف ما هستند. نوشت که چطور می‌توان از آینده نترسید و برای این تجارت‌های کوچک احترام قائل شد ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
وقتی محتوا حساب پس می‌دهد!
چرا ارزیابی و ممیزی شاخص‌های کمّی و کیفی محتوا مقوله مهمی است؟

تحقیقات نشان داده است برندهای مختلف سراسر دنیا برنامه بازاریابی محتوای خود را در سال ۲۰۱۷ به سمت بهینه‌سازی کمیت و حداکثرسازی کیفیت برده‌اند. «حسابرسی محتوا» یک فرآیند ارزیابی سیستماتیک است که شاخص‌های کمّی و کیفی محتوا را بررسی و امکان بهبود آنها را فراهم می‌سازد ...

۰۳ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه مخاطب را پابند خودتان کنید!
۵ روش هوشمندانه‌ای که کاربر را با قلبی راضی به دام می‌اندازد

کاربران همیشگی خود را به کار بگیرید. آنها دوست دارند تا خاطراتشان از شما و وب‌سایت شما و محصول شما را به اشتراک بگذارند، پس این امکان را در اختیارشان قرار دهید. اجازه بدهید که این مخاطبان فعال و ایده‌ها و تجربه‌هایشان تبدیل به بخشی از فعالیت شما شود ....

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
7 فرد مناسب برای استراتژی شخصی‌سازی بازاریابی محتوا

شخصی‌سازی بازاریابی محتوا نقطه عطف استراتژی بازاریابی محتوا برندهای موفق برای سال ۲۰۱۷ است. تحقیقات نشان داده است که ۴۵درصد مشتریان زمان خود را برای خواندن محتواهای تجاری که متناسب با علایق آنها نباشد، سپری نمی‌کنند ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کلیدواژه‌ها را به خاطر بسپار!

در شلوغی کار و بار، در وسوسه باورنکردنی موفقیت، مخصوصا وقتی که عصبیت‌های کم و بیش زندگی هم روی این مجموعه خستگی‌آفرین سایه می‌اندازند، سرفصل تازه‌ای باز می‌شود که می‌توانیم اسمش را فرار از زیر بار مسئولیت بگذاریم ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
رنگ در شبکه‌های اجتماعی

تم وب‌سایت شما چیست؟ تم کافه‌ای که هر روز به آن سر می‌زنید؟ تم صفحه شما در دنیای مجازی به چه رنگ است؟ همیشه به رنگ‌ها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگ‌ها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شخصیت مخاطب را بشناسید
چرا باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را بر مبنای پرسونای مخاطب تنظیم کنید؟

پرسونای مخاطب ویژگی‌های شخصیتی، رفتاری و علایق مشتریان ایده‌آل شما را نشان می‌دهد. این اطلاعات معمولا‌ شامل اطلاعات جمعیت‌ شناختی و پیشینه‌ای و اطلاعات رفتاری (مانند مشغله اصلی که آنها شب‌هنگام بیدار نگه می‌دارد، چالش‌ها و رنج‌های آنها، نقش آنها در فرآیند خرید، محتوای مورد استفاده و...) آنهاست ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در مدرسه استارت آپ