محمد رضا وکیلیان

محمد رضا وکیلیان
قیف فروش طراحی کنید

دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه بهار این هفته با حضور مجید کثیری (مدیر سایت اخبار رسمی) ادامه پیدا کرد. بحث قسمت اول کلاس استراتژی محتوایی و قسمت دوم درباره روابط عمومی و عملکرد PR در شرکت‌ها بود.

۱۰ Aban 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
سئو هزینه نیست؛ سرمایه‌گذاری است

کلاس این هفته دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه بهار با طرح نام گوگل بسیار جذاب شد. بزرگترین موتور جستجوگر جهان که می‌تواند  وب‌سایت شما را در نتایج جستجو نشان دهد و پشتیبان استارتاپ شما باشد. اما چطور؟ با چه الگوریتمی؟ همه در انتظار بودیم تا از رمز و راز سیستم گوگل آگاه شویم و فرید اسدی (مدیر آنالیز و سئوی ای‌نتورک) با دانشی که دارد به‌خوبی پاسخگوی کنجکاوی‌های ما شد.

۲۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
تبلیغات چاپی را فراموش نکنید

در این گزارش سعی‌می‌کنیم تا مزایای بازاریابی از طریق سیستم چاپ را برشماریم و این‌نکته را گوشزدکنیم که اگرچه دنیای دیجیتال فرصت‌های بازاریابی مناسب‌تر، ارزان‌تر و پرمخاطب‌تری را در اختیار برندها قرار‌داده‌است، اما تبلیغات چاپی نیز کماکان به‌عنوان یکی از راهکارهای مهم و تأثیرگذار بازاریابی در‌جهان شناخته‌می‌شوند.

 

۱۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
پیام هر کلیک؛ یک کاربر برای یک بازاریاب

هفته پیش، کلاس بازاریابی پنجشنبه‌ها به‌مناسبت تعطیلات آخر تابستان برگزار نشد. برای همین این هفته مروری داریم بر جلسه مقدماتی دوره دیجیتال‌مارکتینگ «بهار»  که در آن ابعاد مختلف حوزه تبلیغات دیجیتال توسط علی سالک مورد بررسی قرار گرفت.

 

۱۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

این هفته در موسسه بهار و در آخرین روزهای شهریور ۹۵، پای درس کلاس آرش خسرویان (مدیر امور مشتریان ای‌نتورک) نشستیم. Inbound Marketing  موضوعی بود که خسروی برای بخش اول کلاس انتخاب کرده بود. قسمت دوم کلاس هم توسط فرهاد بهشتی، یکی دیگر از مدیران ای‌نتورک تدریس شد که ما را با ابعاد مختلف ایمیل مارکتینگ آشنا کرد. خلاصه‌ای از اتفاقات جلسه سوم را همین‌جا بخوانید:

 

۰۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

هفته پیش خلاصه‌ای از اولین جلسه کلاس دیجیتال‌مارکتینگ موسسه بهار با موضوع استراتژی تبلیغات آنلاین، برای‌تان گفتم. این هفته با کلاس Online Advertising  حسین موسوی همراه می‌شویم. مدرسی که در رزومه کاری‌اش، سابقه همکاری با ای‌نتورک به‌عنوان مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی، ‌‌دیده می‌شود.

 

۳۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

سلام. من یک شاگرد دیجیتالم؛ این‌‌بار در موسسه بهار، دوره دیجیتال‌مارکتینگ که هر هفته پنجشنبه‌ها برپا می شود. ۶ ساعت نفس کشیدن در دنیای تبلیغات آنلاین.
امروز یازده شهریور. مدرس کلاس فربد صادقیان؛ که از جلسه قبلی تعریفش را  از سالک (مدیر دوره دیجیتال‌مارکتینگ بهار) شنیده بودیم. از اینجا به بعد با بچه‌های کلاس همراه فربد صادقیان می‌شویم:

 

۲۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
اشتراک در محمد رضا وکیلیان