محتوا

وقت توسعه کسب‌وکارتان نرسید‌ه‌است؟
با کمک کارشناسان فرامحتوا از محتوا برای توسعه کسب‌وکارتان استفاد‌ه کنید‌

د‌نیای محتوا با سرعت سرسام‌آوری رو به‌ جلو د‌ر حال حرکت است و د‌لیل این امر را می‌توان د‌ر آمارهای جهانی یافت، آمارهایی نظیر:

۰۵ Mordad 1397 بدون دیدگاه
۱۱ روش برای افزایش اعتبار دامنه وب‌سایت
اعتبار دامنه‌ وب‌سایت شما، اعتبار کسب‌و‌کار شماست

تقریبا تمامی افرادی که در بستر نت مشغول به فعالیت هستند، از هیچ تلاشی برای بهبود رتبه وب‌سایت خود دریغ نمی‌کنند یکی از ‌روش‌های انجام این کار، افزایش اعتبار دامنه‌‌‌ وب‌سایت است. در این مقاله قصد داریم تا با راه‌های افزایش اعتبار دامنه آشنا شویم.
 

۳۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بپایید تعداد لایک‌ها دلسرد  و گمراهتان نکند
اشتباهات رایجی که در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مرتکب می‌شویم

احتمالا هنگامی که در شبکه‌های اجتماعی نتوانید لایک کافی دریافت کنید، با حرکت انگشت‌تان و یک کلیک، عکس سلفی یا توییت خود را حذف می‌کنید.

۲۸ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اجازه دهید مشتری با محتوا سروکله بزند
محتوای تعاملی هم پیام شما را به مخاطب منتقل می‌کند و هم او را به واکنش وا می‌دارد

تقریبا تمام کاربران اینترنت از اهمیت محتوا برای فعالیت‌های آنلاین آگاهی پیدا کرده‌اند؛ امروز‌ دیگر کمتر کسی به تبلیغات اینترنتی رنگارنگ و شعارهای بلندپروازانه در فضای مجازی اهمیت می‌دهد، در عوض مردم دوست دارند مطالبی را مطالعه کنند که به آنها چیزی اضافه ‌کند. اما تمام مسئله به تولید محتوا ختم نمی‌شود ....

۲۳ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تعریف صحیح محتوا چیست؟
گام اول در یک بازاریابی محتوایی، رسیدن به یک بینش درست درباره مفهوم محتواست

محتوا بخش مهم و ضروری ایجاد ارتباط بین کسب‌و‌کار و مصرف‌کننده است. از طریق محتوا‌ست که مردم اطلاعات برند را پیدا کرده، از آن استفاده نموده و به آن عمل می‌کنند. محتوا اطلاعات و تجاربی است که به دست کاربر نهایی و یا مخاطب می‌رسد. «چیزی است که از طریق برخی ‌رسانه‌ها به صورت صوتی، متنی یا از طریق هر یک از هنرهای مختلف» بیان می‌شود.

۰۶ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
یک دستورالعمل ساده برای مراقبت از محتواسازان!
تکنیک‌هایی که تولید محتوای اثربخش را چابک می‌کند

تولید‌کنندگان محتوا کار بسیار‌ دشواری دارند و با درخواست‌های متنوع و متفاوتی از سازمان‌های مختلف روبه‌رو هستند. خوشبختانه یک فرآیند مدیریت کار برای محافظت از تولید‌کنندگان محتوا در جهان طراحی شده است. این فرآیند را فرآیند محتوای چابک می‌نامند.

۳۰ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پرسونای مخاطب در تولید محتوا

 شناخت پرسونای مخاطب اولین گام در تدوین استراتژی بازاریابی محتواست. پرسونای مخاطب همه آن اطلاعاتی است که به یک کسب‌وکار کمک می‌کند مخاطبان خود را اعم از مشتریان موجود و بالقوه دسته‌بندی کند و با انجام تست‌های محتوا دریابد که هر دسته از مخاطبانش به چه نوع محتوایی و در چه قالبی احتیاج دارند.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مقاله سفید چیست و چه کاربردی دارد؟
وایت‌ پیپر نوشتن مهارت ویژه‌ ای است که کسب‌ و کار ها باید آن را به کار گیرند

اولین چیزی که بعد از شنیدن واژه ‌‌White paper یا وایت‌ پیپر به ذهنتان می‌رسد، چیست ؟ شاید آنچه در تصور شما تداعی می‌ شود، یک کاغذ A4 خالی از هرگونه نوشته و کاملا سفید باشد.
 

۱۷ Dei 1396 بدون دیدگاه
سوژه,محتوا,لحن نوشتار,سوژه اصلی

سوژه را که توضیح داد، با خودم گفتم «بی‌نظیر است» و با ذوق برایش گفتم که همین را بنویس. دو ساعت بعد دوباره شروع به صحبت درباره متن کرد و ذوق‌زدگی من چند برابر شد...

۱۷ Aban 1396 بدون دیدگاه نگار مفید
حرفی برای گفتن دارید؟

یادداشت فرید اسدی | این روزها همه به این فکر هستند که سایت کسب‌وکاری یا محتوایی خود را در موتورهای جست‌وجو، نسبت به رقبا در رنکینگ بهتری ببینند. به همین دلیل است که رقابت برای یادگیری اصول سئو روزبه‌روز فشرده‌تر می‌شود. اما وقتی از اصول سئو صحبت می‌کنیم، دقیقا درباره چه چیزی صحبت می‌کنیم و آیا اصولی وجود دارد که به صرف یادگیری آنها، بتوانیم با هر محتوایی از رقبایمان جلو بزنیم؟ ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
گردگیری از پست‌های خاک‌گرفته!
راهکارهایی برای بهبود پست‌های پیشین وبلاگ و ارتقای سئو سایت

در صورتی که مدت زمانی طولانی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده باشید، بی‌شک خواهید دید که پست‌هایی از سال‌های پیش در آن وجود دارد که با استانداردهای فعلی سئو بهینه نیستند. بی‌شک یکی از رویکردهای تقویت وب‌سایت، بهبود کیفیت محتوای تولید شده است چرا‌که شما این کار را با سرعت بیشتری نسبت به تولید محتوای جدید انجام خواهید داد ...

۱۲ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هشتگ‌؛ یعنی امتداد معنا
با یک علامت خرچنگ‌قورباغه چه حرف‌ها که می‌شود زد

هنوز که هنوز است برخی زبان‌شناسان معتقدند که شبکه‌های اجتماعی نقش مخربی روی زبان و زبان‌آموزان دارند؛ دغدغه‌ای که به زبان فارسی محدود نیست و در تمام دنیا کارشناسانی پیدا می‌شوند و از ناامیدی‌شان برای واژه‌های اصیل صحبت می‌کنند.
می‌گویند که جملات ‌کامل نوشته نمی‌شوند و کلمات هم به قتلگاه می‌روند و با غلط‌های املایی فاحش دست به دست می‌شوند و کسی هم ناراحت نیست.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نور، صدا، دوربین؛ حرکت!
از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی نترسید ،اما سرسری هم ضبط نکنید

مخاطبان امروز شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها از تماشای ویدئو لذت می‌برند. مخاطبانی که دیگر حوصله خواندن متن‌های طولانی را ندارند و کوتاه‌نویسی برای آنها یکی از ملزومات است، این روزها دیگر با ویدئو سروکار دارند و ترجیح می‌دهند تا به تماشای اتفاقات بنشینند و نه آنکه خواننده این متون باشند.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آیدا آزاد
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
محتوایی که خواننده  آن را دوست دارد

اگر محتوای شما از نظر خواننده ارزشمند نیست، مسئله‌ای را حل نمی‌کند، به پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد یا خواننده را سرگرم نمی‌کند، پس هدفی را دنبال نکرده است. نوشتن محتوایی که خواننده آن را دوست داشته باشد فقط به آنچه شما می‌نویسید بستگی ندارد ...

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اهمیت ساعت انتشار محتوا

موفق‌ترین افراد یا سازمان‌ها در دنیای مجازی، آنهایی هستند که به‌خوبی می‌دانند چه زمانی از روز برای انتشار عکس و خبر دست به کار شوند.

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه محتوای 100 ثانیه‌ای تولید کنید

وقتی که اسم دنیای مجازی می‌آید، نخستین چیزی که به ذهن می‌رسد مطالب کوتاه است، بیشتر از ۲۰۰ کلمه نباشد، بیشتر از یک صفحه نشود، بیننده را مجبور نکنیم تا صفحه را بالا و پایین کند، عکس را کوچک نگذاریم و ...

۰۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رشدتان را لگاریتمی کنید!
بحثی مقدماتی درباره مفهوم هک رشد‌ و تفاوت‌های آن با روش‌های معمول بازاریابی

شبیه بیشتر کسانی که برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بازاریابی می‌کنند‌، یک رابطه‌ عجیبی با کلمه «رشد‌ خلاقانه» – هک د‌ارم‌. د‌ر حقیقت یک سری از بازاریاب‌های استارت‌آپ‌های آمریکایی اسم هکر رشد‌ را روی خود‌ گذاشته‌اند‌ تا خود‌ را از همتایان‌شان د‌ر شرکت‌های د‌یگر جد‌ا کنند‌‌ ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
اصول ثبت اختراع و تبلیغات در یک آژانس پیشرو
اینوِنت‌هِلپ تخصص خود را بازاریابی برای اختراعات تعریف کرده است

هر شرکت تولیدی برای روانه‌کردن محصولات خود به بازار، نیاز به تولید محصولات منحصربه‌فردی دارد که خاص شرکت مذکور باشند، بنابراین خلاقیت در اختراع یک محصول از ارکان اساسی بازاریابی برای هر شرکتی محسوب می‌شود.

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در کانال تلگرامی ای‌بِی چه چیزهایی مطرح می‌شود؟
آموزش کارمندان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی

«کارمندان و رسانه‌های اجتماعی» عنوان سخنرانی توماس‌ هابسچر، یکی از گردانندگان با‌استعداد تیم ای‌ِبی در اروپاست. توماس در ابتدا توجه حاضران در کنفرانس را به چند برنامه جالب که در سایت ای‌ِبی وجود دارد، جلب کرد و همچنین لیستی از آمار مهم در مورد سایت ای‌ِبی را ارائه  داد.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی

صفحه‌ها

اشتراک در محتوا