محتوا

گردگیری از پست‌های خاک‌گرفته!
راهکارهایی برای بهبود پست‌های پیشین وبلاگ و ارتقای سئو سایت

در صورتی که مدت زمانی طولانی وب‌سایت خود را راه‌اندازی کرده باشید، بی‌شک خواهید دید که پست‌هایی از سال‌های پیش در آن وجود دارد که با استانداردهای فعلی سئو بهینه نیستند. بی‌شک یکی از رویکردهای تقویت وب‌سایت، بهبود کیفیت محتوای تولید شده است چرا‌که شما این کار را با سرعت بیشتری نسبت به تولید محتوای جدید انجام خواهید داد ...

۱۲ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هشتگ‌؛ یعنی امتداد معنا
با یک علامت خرچنگ‌قورباغه چه حرف‌ها که می‌شود زد

هنوز که هنوز است برخی زبان‌شناسان معتقدند که شبکه‌های اجتماعی نقش مخربی روی زبان و زبان‌آموزان دارند؛ دغدغه‌ای که به زبان فارسی محدود نیست و در تمام دنیا کارشناسانی پیدا می‌شوند و از ناامیدی‌شان برای واژه‌های اصیل صحبت می‌کنند.
می‌گویند که جملات ‌کامل نوشته نمی‌شوند و کلمات هم به قتلگاه می‌روند و با غلط‌های املایی فاحش دست به دست می‌شوند و کسی هم ناراحت نیست.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
نور، صدا، دوربین؛ حرکت!
از ساخت ویدئوهای تبلیغاتی نترسید ،اما سرسری هم ضبط نکنید

مخاطبان امروز شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها از تماشای ویدئو لذت می‌برند. مخاطبانی که دیگر حوصله خواندن متن‌های طولانی را ندارند و کوتاه‌نویسی برای آنها یکی از ملزومات است، این روزها دیگر با ویدئو سروکار دارند و ترجیح می‌دهند تا به تماشای اتفاقات بنشینند و نه آنکه خواننده این متون باشند.

۰۱ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آیدا آزاد
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
محتوایی که خواننده  آن را دوست دارد

اگر محتوای شما از نظر خواننده ارزشمند نیست، مسئله‌ای را حل نمی‌کند، به پرسش‌ها پاسخ نمی‌دهد یا خواننده را سرگرم نمی‌کند، پس هدفی را دنبال نکرده است. نوشتن محتوایی که خواننده آن را دوست داشته باشد فقط به آنچه شما می‌نویسید بستگی ندارد ...

۰۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اهمیت ساعت انتشار محتوا

موفق‌ترین افراد یا سازمان‌ها در دنیای مجازی، آنهایی هستند که به‌خوبی می‌دانند چه زمانی از روز برای انتشار عکس و خبر دست به کار شوند.

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه محتوای 100 ثانیه‌ای تولید کنید

وقتی که اسم دنیای مجازی می‌آید، نخستین چیزی که به ذهن می‌رسد مطالب کوتاه است، بیشتر از ۲۰۰ کلمه نباشد، بیشتر از یک صفحه نشود، بیننده را مجبور نکنیم تا صفحه را بالا و پایین کند، عکس را کوچک نگذاریم و ...

۰۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
رشدتان را لگاریتمی کنید!
بحثی مقدماتی درباره مفهوم هک رشد‌ و تفاوت‌های آن با روش‌های معمول بازاریابی

شبیه بیشتر کسانی که برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها بازاریابی می‌کنند‌، یک رابطه‌ عجیبی با کلمه «رشد‌ خلاقانه» – هک د‌ارم‌. د‌ر حقیقت یک سری از بازاریاب‌های استارت‌آپ‌های آمریکایی اسم هکر رشد‌ را روی خود‌ گذاشته‌اند‌ تا خود‌ را از همتایان‌شان د‌ر شرکت‌های د‌یگر جد‌ا کنند‌‌ ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
اصول ثبت اختراع و تبلیغات در یک آژانس پیشرو
اینوِنت‌هِلپ تخصص خود را بازاریابی برای اختراعات تعریف کرده است

هر شرکت تولیدی برای روانه‌کردن محصولات خود به بازار، نیاز به تولید محصولات منحصربه‌فردی دارد که خاص شرکت مذکور باشند، بنابراین خلاقیت در اختراع یک محصول از ارکان اساسی بازاریابی برای هر شرکتی محسوب می‌شود.

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در کانال تلگرامی ای‌بِی چه چیزهایی مطرح می‌شود؟
آموزش کارمندان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی

«کارمندان و رسانه‌های اجتماعی» عنوان سخنرانی توماس‌ هابسچر، یکی از گردانندگان با‌استعداد تیم ای‌ِبی در اروپاست. توماس در ابتدا توجه حاضران در کنفرانس را به چند برنامه جالب که در سایت ای‌ِبی وجود دارد، جلب کرد و همچنین لیستی از آمار مهم در مورد سایت ای‌ِبی را ارائه  داد.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
عصر اکوسیستم LeEco Pioneers چین؛ جایی‌که کاربران آینده را رقم می‌زنند

LeEco، یکی از شرکت‌های فناوری پیشرو در چین، اکوسیستم باز و یکپارچه پخش محتوای خود را که از طریق اینترنت و پلت‌فرم فضای ابری کار می‌کند، راه‌اندازی کرده است. 

۱۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ذهن ایرانی و «شکست»

بی‌شک «شکست خوردن» (و نه «شکست دادن» که در معنای پیروزی است) را می‌توان به‌عنوان یک واقعیت عینی و ملموس و مشخص در زمان‌ها و مکان‌های متفاوت تجربه کرد.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
قلق‌های نوشتن در لینکداین
وقتی می‌خواهید برای لینکداین تولیدمحتوا کنید، باید این نکات را به یاد داشته باشید

بازاریاب‌های هوشمند می‌دانند که تولید محتوای قابل اشترا‌ک‌گذاری بهترین روش برای انتشار پیام خود با حداقل هزینه است. وقتی محتوای شما جذاب باشد، نه‌تنها افراد روی آن کلیک می‌کنند، بلکه آن را به اشتراک‌ نیز می‌گذارند. 

۲۶ Aban 1395 بدون دیدگاه
نرم‌افزار اتوماسیون ایمیل چه کمکی به شما می‌کند؟

با وجود رویارویی با رقابت شدید در بازاریابی رسانه اجتماعی، بازاریابی ایمیلی هنوز یکی از روش‌های اصلی برای تبلیغ کسب‌وکار در دنیای دیجیتال به شمار می‌رود. تبدیل یک چشم‌انداز به یک مشتری و یک مشتری به یک خریدار همیشگی مستلزم آن است که توجه خاصی به تمام درخواست‌ها و پیشنهادها داشته باشید؛ که اکثراً از طریق ایمیل انجام می‌شوند.

۱۲ Aban 1395 بدون دیدگاه
چین می‌خواهد پرچمدار واقعیت مجازی شود

تقریبا ۲۰۰ سازمان چینی و غیرچینی تحت عنوان بخش اطلاعات الکترونیکی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات این کشور گرد آمده‌اند تا صنعت اتحادیه واقعیت مجازی (IVRA) که تنها سازمان واقعیت مجازی رسمی و مورد تأیید دولت چین است، تشکیل شود.

۲۶ Mehr 1395 بدون دیدگاه
موتور جست‌وجو (سئو)

بدترین توصیه‌ای که می‌توان کرد، آن است که بگوییم بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو) را نادیده بگیرید و روی محتوا تمرکز کنید. سئو وب‌سایت شما را به زبانی تبدیل می‌کند که هر موتور جست‌وجویی می‌تواند به‌آسانی آن را متوجه شود؛ بنابراین کاربران صفحات شما را مشاهده خواهند کرد. اما در این راه مرور اشتباهاتی که کسب‌و‌کارها به‌طور مکرر مرتکب می‌شوند می‌تواند برای شما درس‌هایی داشته باشد.

 

۰۸ Mehr 1395 بدون دیدگاه پریا هاشمی

بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (سئو) راهبرد پیچیده‌ای است و زیرمجموعه‌هایی از قبیل بازاریابی محتوا، ساخت لینک و بازاریابی رسانه اجتماعی دارد. در اینجا شما دو گزینه پیش رو دارید: ابتدا، می‌توانید یک نفر را استخدام کنید تا کارهای سئو را در داخل شرکت انجام دهد. دوم اینکه می‌توانید از یک شرکت دارای تخصص سئو استفاده کنید.

۰۶ Mehr 1395 بدون دیدگاه
راهنمای بازاریابی محتوایی برای بهبود رتبه‌بندی جست‌وجو و ارتقای سئو سایت

بر اساس داده‌ها، ترافیک جست‌وجوی طبیعی یکی از بزرگترین منابع ارجاع برای اکثر وب‌سایت‌ها است. بیش از ۱۰۰ میلیارد جست‌وجو در ماه فقط در گوگل انجام می‌شود و این مقدار حدود ۲.۳ میلیون جست‌وجو در ثانیه است. قسمت مشخصی از این جست‌وجوها به مصرف‌کنندگانی بازمی‌گردد که می‌خواهند خرید کنند یا به دنبال اطلاعاتی می‌گردند تا در انجام خرید به آن‌ها کمک کند...

۱۹ Mordad 1395 بدون دیدگاه

از خودتان بپرسید آیا زمان‌های خاصی در طول سال وجود دارد که در آن مشاوره و تخصص تاثیر مثبت بیشتری بر دیگران بگذارد یا خیر. شما باید محتوایی تولید کنید که قابل اشتراک‌گذاری و جالب باشد. معمولا افرادی که تولید محتوا می‌کنند، این موضوع را در نظر نمی‌گیرند که سردبیرها باید به محتوای شما علاقه‌مند باشد...

۰۶ Mordad 1395 بدون دیدگاه

در سال‌های اخیر، برندها و بازاریاب‌های آنها متوجه شده‌اند که مصرف‌کنندگان به دنبال محتوا هستند. کسب‌وکارها کانال یوتیوب خود را دارند و میلیون‌ها کاربر از کانال آنها استفاده می‌کنند.

۲۴ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در محتوا