لینکدین

سرک کشیدن‌ به پشت دیوارهای لینکدین
به نظر می‌رسد به کارمندان لینکدین حسابی خوش می‌گذرد، ماجرا از چه قرار است؟

وقتی صحبت از محیط‌های کاری بانشاط می‌شود، شرکت‌های فناور و نوآور در یک مسابقه عجیب تلاش دارند روی دست یکدیگر بلند شوند.انواع و اقسام امکانات رفاهی و برنامه های تفریحی بخشی از فرهنگ استارت‌آپ‌های موفق دنیا شده است، اما معدودند شرکت‌هایی که کارمندان آن‌ها فرهنگ سازمانی و محیط کارشان را ستایش‌گرانه صحبت کنند.

۰۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه پویش پورمحمد
رفتارشناسی محتوایی ایرانی‌ها
یک نمونه ۱۹۷ نفری آمارهای جذابی از عادت‌های دسترسی به محتوا توسط کاربران ایرانی می‌دهد

بازاریابی محتوا مسیر موفقیت کسب‌وکارها در دنیای مجازی به شمار می‌رود؛ مسیری که یک کسب‌وکار در آن به جایگاه و درآمد بیشتری دست پیدا می‌کند. سؤال اصلی این است که با وجود مشاهده موفقیت‌های بی‌شمار کسب‌وکارهای مختلف دنیا در حوزه بازاریابی محتوا و درس گرفتن از تجربیات آنها چرا تضمینی برای موفقیت بازاریابی محتوا در کشور ما نیست و برای اجرای بازاریابی محتوا مشکلاتی سر راه کسب‌وکارهای ایرانی قرار دارد؟

۰۲ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
گوگل به دنبال افراد متواضع و یادگیرنده!
برای اینکه در یکی از مطرح‌ترین شرکت‌های جهان کار پیدا کنید مدرک دانشگاهی‌تان هیچ کمکی به شما نخواهد کرد!

اریکا اندرسن، مشاور و تحلیلگر فعالیت سازمان‌ها‌ و شرکت‌های تکنولوژی است. او در این مطلب از تجربه‌های خود گفته است ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چگونه ROI، CAC و CLV بازاریابی محتوای خود را محاسبه کنید؟
معیارهای مالی ارزیابی عملکرد بازاریابی محتوا

در سال ۲۰۱۶، بازاریابی محتوایی نقش یک قهرمان بی‌چون و چرا را بازی کرد. بیش از ۶۰ درصد از بازاریاب‌ها، حداقل یک محتوا در روز تولید می‌کنند. رهبران بازاریابی محتوا حدود ۷.۸ برابر بیشتر از پیروان، ترافیک رشد را تجربه می‌کنند. یک آمار ساده نشان می‌دهد روش‌های بازاریابی درونگرا و محتوا ...

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
هر پست زمانی و هر کامنت مکانی دارد!
با بهترین زمان برای تولید محتوا در رسانه‌های اجتماعی آشنا شوید

بهترین زمان برای ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی زمانی است که افراد مورد نظر شما در شبکه هستند. در اینجا به اطلاعاتی درباره بهترین زمان ارسال پست در شبکه‌های اجتماعی از قبیل لینکدین و اینستاگرام می‌پردازیم. این اطلاعات از چندین منبع به دست آمده‌اند ...

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پست گذاشتن زورکی کارمندان خوب است یا بد؟
راهکارهای دل، لینکدین، هیتاچی و اکرتیو سلوشنز در رسانه‌های اجتماعی

در دنیایی که قانون ویژه‌ای برای منع استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای کارمندان وجود ندارد، کمپانی‌های بزرگ دنیا سعی كردند تا به طریقی کارمندان را مبلغان شرکت خود کنند. در این رابطه و با هدف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان اهرمی برای توسعه برند‌ها ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
شبکه‌های اجتماعی آدم پای کار می‌خواهد!
چرا باید مدافعان برند شما در برابر رقبایتان به مهارت‌های مختلفی مجهز باشند؟

اهمیت رسانه‌های اجتماعی غیر‌قابل‌انکار است و این حقیقت امروزه در میان اکثر شرکت‌های بزرگ  به عنوان یک اصل بدیهی در نظر گرفته شده است. یقینا شرکت‌هایی مانند گوگل، لیکندین، توییتر و فیس‌بوک، صفحه‌هایی را در فضای مجازی برای خود ساخته‌اند. این نخستین گام است ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
کاندیدای دریافت بورس ریسک بزرگ!
به طور تقریبی در هر ۱۵ دقیقه، یک کارمند شرکت لینکدین به ایده‌ای تازه دست می‌یابد

کارآفرین بودن به این معنا نیست که تنها تجارت خود را در یک دفتر کاری به صورت تنها و خودکفا شروع کنید و یا اینکه تمام سعی و تلاش خود را برای به دست آوردن پول صرف کنید ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
چک‌لیست کاربردی شبکه‌های اجتماعی

وقت آن رسیده است که کارایی و اثربخشی شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید اما برای هر یک از این شبکه‌های اجتماعی باید یک استراتژی متفاوت داشته باشید ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
گسست بانک‌ها آغاز شده است!
۸ توصیه برت کینگ به بانکدارها برای باقی ماندن در عصر فین‌تک

حقیقت اصلی این است که مؤسساتی نظیر گرین‌دات، نت‌اسپند، سیمپل، موون و دیگران بهتر می‌توانند با حساب‌های جاری (یا یک حساب پایه ‌نقدی) رقابت کنند، زیرا ساختار هزینه‌ای آنها کسری از ساختار نقش‌آفرینان اصلی است و عموما رویکرد مقرون‌به‌صرفه‌تری برای جذب مشتری دارند ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
نظر واقعی کارکنان آمازون درباره این شرکت چیست؟

پیش از اینکه شرایط نامطلوب محل کار کارمندان دفتری شرکت آمازون در هفته گذشته خبر اول نیویورک تایمز شود، کارمندان این شرکت درباره تجاربشان در فروش بزرگ آنلاین سیاتل چه می‌گفتند؟

۲۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
لینکدین چقدر به کارفرماها کمک می‌کند؟

لینکدین و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای کارفرماها دو استفاده مهم دارند، یکی شبکه‌سازی و دیگری استخدام کارمندان. اعضای لینکدین معمولا روزانه تعداد زیادی ایمیل‌های کاری دریافت می‌کنند که محتوای آن‌ها، درخواست معرفی کارمند و یا ایجاد یک حساب‌کاربری برای پر‌کردن پست‌هایی کلیدی است. هر سال همین ویژگی خاص لینکدین بر تعداد کاربرانش می‌افزاید. 

۲۷ Mehr 1395 بدون دیدگاه

در نوشته‌های قبلی به این نکته اشاره کردم که یکی از منابع اولیه برای پیدا کردن گزینه‌های مقدماتی جهت مصاحبه، در فرآیند توسعه مشتری، استفاده از دوستان، آشنایان و همکاران است. در این نوشته قصد دارم منابع دیگری را معرفی کنم که ممکن است در یافتن افراد مناسب جهت مصاحبه به شما کمک کنند...

۰۸ Mordad 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در لینکدین