قهوه

تضاد مفاهیم در خدمت معرفی قهوه مک‌کافی
راهکار خلاقانه تبلیغاتی‌مک‌دونالد

یکی از چالش‌های طراحی تبلیغات خلاقانه این است که چطور هم پیام مرتبط با مهم‌ترین ویژگی محصول را منتقل کنند و هم در دام کلیشه‌های مرتبط با آن پیام نیفتند. برای مثال وقتی صحبت از قهوه می‌شود همه ناخودآگاه ذهنشان به سمت ویژگی‌های آشنای این محصول یعنی بوی تند و طعم خاص و البته هوشیاری که این نوشیدنی به ذهن می‌دهد، معطوف می‌شود.

۲۴ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
روش‌هایی برای بالا نگاه داشتن بازدهی

اکثر ما در شرایطی بوده‌ایم که آرزو داشتیم روز طولانی‌تر می‌شد تا بتوانیم کارهایمان را انجام دهیم اما تحقیقات نشان داده است که تخصیص ساعات بیشتر برای انجام کارها آنقدر هم کارآمد نخواهد بود. تحقیقات نشان داده است که بازدهی بعد از ۵۰ ساعت کار در هفته به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

۱۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
سبک زندگی استارتاپی:بدن‌تان مثل کویر خشک شده؟
مصرف زیاد کافئین بدن را کم‌آب می‌کند

هوای خنک پاییز و زمستان، ممکن است میل شما را به آب خوردن کاهش دهد و چای و قهوه را جایگزین آب و آب میوه کند؛ اما فراموش نکنید که نوشیدنی‌های کافئین‌دار نه تنها نیاز بدن‌تان به آن را تامین نمی‌کنند، بلکه باعث دفع بیشتر آب از بدن می‌شوند. قبلا گفته‌ایم که کم‌آب شدن بدن می‌تواند سردرد، عفونت و پیری را به جان‌تان بیندازد. پس اگر خودتان هم می‌دانید که این روز‌ها به اندازه کافی آب نمی‌نوشید، لااقل سراغ این خوراکی‌ها بروید تا عوارض چنین محرومیتی سراغ‌تان نیاید.

۱۲ Aban 1395 بدون دیدگاه

فنجان پشت فنجان، چای و قهوه می‌خورید و عاشق نوشیدنی‌های انرژی‌زا هستید؟ می‌دانید عادت کردن به مصرف این نوشیدنی با بدنتان چه می‌کند؟ ما به شما می‌گوییم که بسیاری از مشکلاتی که هر روز با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید، به‌خاطر رو آوردن به همین نوشیدنی‌های سرشار از کافئین، سراغتان می‌آید.

 

۱۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه
می‌خواستم مردم به قهوه‌شان عشق بورزند
چگونه استارباکس از یک کافه محلی تبدیل به برندی جهانی شد

در پس هر برندی که امروز یکی از بزرگ‌ترین‌ها، محبوب‌ترین‌ها و موفق‌ترین‌ها در نوع خود است، ماجرایی نهفته است. ماجرایی که روند شکل‌گیری ایده اولیه تا عملی شدن یک کسب‌وکار، تجربه‌های تلخ و شیرین شکست و موفقیت‌های آن و تبدیل یک بیزینس کوچک و محلی به یک برند چشم‌گیر جهانی را می‌سازد. داستان برند همان چیزی است که مسیر سرنوشت یک کسب‌وکار را نشان می‌دهد و می‌گوید «برند چگونه برند شد». داستان برند روایت کسانی است که در پی رویاها و آرزوهای خود رفته‌اند و تبدیل به قهرمانان بزرگ دنیایی تجارت شده‌اند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ بدون دیدگاه
اشتراک در قهوه