فیس‌بوک

تبی به نام استارت‌آپ!

هفته گذشته ۵ صندوق جسورانه با ۶۰میلیارد  تومان منابع ذکر شده در اساسنامه وارد فرابورس شدند و سه صندوق دیگر نیز در نوبت دریافت مجوز هستند؛ اتفاقی که برای فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی ایران خوش‌یمن و نویدبخش  آینده‌ای امیدوارانه بود‌ ‌اما می‌خواهم شما را ارجاع بدهم ...

۱۸ Dei 1395 ۱ اکبر هاشمی
سخت‌ترین کار را به تنبل‌ترین فرد بسپارید!
تجارب رهبران بزرگ‌ترین شرکت‌های موفق برای استخدام و مدیریت نیروها

مارک زاکر‌برگ، بنیانگذار غول رسانه‌های ارتباطی، فیس‌بوک، می‌گوید: «تنها کسی را استخدام می‌کنم که اگر او رئیس یک شرکت بود، تمایل داشتم برای او کار کنم.» ...

۲۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابی شرکت شما  کاملا اشتباه است!

بازاریابی یکی از مهم‌ترین جنبه‌های هر کسب‌و‌کاری به شمار می‌رود. بدون بازاریابی مناسب، مهم نیست چقدر محصول یا خدمات شما فوق‌العاده است، هیچ‌کس از وجود آن مطلع نخواهد شد. هزاران روش برای بازاریابی کسب‌و‌کار وجود دارد و همه آنها دارای مزایا و معایبی هستند.

۱۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

Qui سریع‌ترین و آسان‌ترین راه برای ایجاد ویدئوهای فوق‌العاده است. این برنامه به طور خودکار و فقط در عرض چند ثانیه عکس‌ها و ویدئوهای شما را بررسی می‌کند تا بهترین لحظات را پیدا کند...

۲۱ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

چالش‌ها و فرصت‌های برنامه‌های کاربردی تلفن همراه برای استارت‌آپ‌های این حوزه. برندهای خانگی اهمیت استفاده از برنامه‌های تلفن همراه را راهبرد کاری بسیار موثری می‌دانند. براساس شاخص رقابتی اپ‌استور، که حجم دانلودهای روزانه را در ۲۰۰ برنامه رایگان برتر اپل پیگیری می‌کند، ۶/۵ میلیون دانلود روزانه در ماه ژوئن به ۸/۵ میلیون در ماه جولای افزایش یافته است.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

فست دیک یکی از اپ‌های ایرانی است که توانسته با طراحی ساده و کاربردی در دل کاربران فارسی‌زبان حسابی جا باز کند. این برنامه کاربردی یکی از برنامه‌های ایرانی است که بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده است. فست دیکشنری در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان برترین نرم‌افزار در کافه بازار شناخته شد و بیشترین آمار نصب را روی دستگاه‌های اندرویدی داشت

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار

نقدهای ضدنژادپرستانه، بر علیه روبات مایکروسافت، کار را برای فیس‌بوک سخت کرده است اما زاکربرگ می‌خواهد کار بزرگ دیگری را انجام دهد. فیس‌بوک با اکوسیستم خود می‌خواهد تاثیر بسیار بیشتری در ارائه روبات‌ها به مخاطبان و نام‌های تجاری داشته باشد که می‌خواهند از آن به‌عنوان یک پلتفرم استفاده کنند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی

جلب توجه کاربران مهم‌ترین هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است و به این منظور از بازاریابی بصری به شکل گسترده‌ای استفاده می‌کنند؛ چراکه شاید خواندن یک آگهی تبلیغاتی از حوصله کاربران خراج باشد، اما قطعا ارائه همان آگهی به صورت یک محتوای دیداری در قالب عکس، فیلم و... توجه آن‌ها را جلب خواهد کرد، زیرا با صرف وقت کمتری می‌توانند آن را دریابند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در فیس‌بوک
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران