فیسبوک

 تحول آدام پیزونی، از سی‌نیشن تا یامر
داستان شکست و موفقیت دو استارت‌آپ متوالی یک کارآفرین آمریکایی

در سال ۱۹۹۵، آدام پیزونی کالج را ترک کرد و به‌قصدراه‌اندازی یک استارت‌آپ طراحی وب، به لس‌آنجلس رفت. او با اعتقاد به اینکه هیچ‌چیزغیرممکن نیست و ۱۰۰ ساعت کار در هفته، توانست کسب‌وکار خود را تثبیت کند، تا جایی که شرکتش ۳۰ کارمند استخدام کرد و به فروش ۲ میلیون دلاری دست‌یافت. حتی مشتریان برندهای معرف سونی و هوندا، به او مراجعه می‌کردند ...

۲۶ Mehr 1396 بدون دیدگاه
متدهای «آسانا» برای رویارویی با باگ‌های فرهنگی
برترین فرهنگ شرکتی جهان در حوزه‌‌ تکنولوژی چگونه شکل گرفت؟

مدیرعاملان شرکت آسانا، کارمندان پیشین گوگل و فیس‌بوک بودند که با اولویت‌دادن به فرهنگ شرکتی، آسانا را به یکی از بهترین محیط‌های کاری جهان تبدیل کردند. فرهنگ فناوری، به ساعت‌های طولانی کار، رقابت شدید و فرصت کم برای بازخورد شهرت دارد، ولی آسانا به‌عنوان یک استارت‌آپ مدیریت بهره‌وری، در این کلیشه جای نمی‌گیرد ...

۲۵ Mehr 1396 بدون دیدگاه
چگونه ROI، CAC و CLV بازاریابی محتوای خود را محاسبه کنید؟
معیارهای مالی ارزیابی عملکرد بازاریابی محتوا

در سال ۲۰۱۶، بازاریابی محتوایی نقش یک قهرمان بی‌چون و چرا را بازی کرد. بیش از ۶۰ درصد از بازاریاب‌ها، حداقل یک محتوا در روز تولید می‌کنند. رهبران بازاریابی محتوا حدود ۷.۸ برابر بیشتر از پیروان، ترافیک رشد را تجربه می‌کنند. یک آمار ساده نشان می‌دهد روش‌های بازاریابی درونگرا و محتوا ...

۳۰ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ارتقاء دانش تخصصی سرمایه‌گذاری در استارتاپ‎هاخطرپذیر به موازات توسعه اکوسیستم

توسعه اقتصاد ارزش‌آفرین مبتنی بر فناوری و نوآوری، نیازمند توسعه نهادها و زیرساخت‌‎های متفاوتی است. مراکز نوآوری، دانشگاه‌ها، شتابدهنده‌ها، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری، رویدادها و همایش‌ها، مراکز آموزشی تخصصی، شرکت‌ها و افراد ارائه دهنده خدمات تخصصی ...

۱۹ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ویلاگ جای وبلاگ را می‌گیرد
سرنوشت وبلاگ‌ها با ورود ویلاگ‌ها و کارکردها و جذابیت‌های بی‌اندازه آن‌ها چه خواهد شد؟

 پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که امسال سه‌چهارم حجم وب‌ها به ویدئوها اختصاص یابد. از سال ۲۰۱۵ تعداد افرادی که در یوتیوب ویدئو تماشا می‌کنند روزانه ۴۰درصد رشد داشته است ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرس قهوه‌ای در برابر شورولت
درباره شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای اتومبیل دنیا

برند شورولت که در سال ۱۹۱۱ در آمریکا راه‌اندازی شد، یک شرکت معروف خودروسازی است که از سال ۱۹۱۸ توسط جنرال‌موتورز خریداری شده و تا‌کنون نیز توسط همین نام تجاری تولید می‌شود. در اینجا به‌ برخی از اصول اساسی بازاریابی این شرکت که توانسته  ‌نام آن را بیش از یک قرن زنده نگه دارد، اشاره می‌کنیم ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
شبکه‌های اجتماعی آدم پای کار می‌خواهد!
چرا باید مدافعان برند شما در برابر رقبایتان به مهارت‌های مختلفی مجهز باشند؟

اهمیت رسانه‌های اجتماعی غیر‌قابل‌انکار است و این حقیقت امروزه در میان اکثر شرکت‌های بزرگ  به عنوان یک اصل بدیهی در نظر گرفته شده است. یقینا شرکت‌هایی مانند گوگل، لیکندین، توییتر و فیس‌بوک، صفحه‌هایی را در فضای مجازی برای خود ساخته‌اند. این نخستین گام است ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
پخش‌زنده این‌بار در یوتیوب
با اضافه شدن غول ویدئویی اینترنت به جمع رقبا، رقابت در دنیای ویدئوهای زنده وارد فاز تازه‌ای شده است

یوتیوب گام نهایی خود را برای رقابت با فیس‌بوک‌لایو و پریسکوپ توییتر اجرا می‌کند تا پلت‌فرم پیشرفته برای پخش ویدئوی زنده باشد. یوتیوب ضبط ویدئوی زنده خود را به طور مستقیم از اپلیکیشن تلفن همراه روشن می‌کند. مهم‌تر از آن، در حال خریداری استارت‌آپ سوپرچت است ...

۰۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرده‌فروش‌ آنلاین کانادا چرا اینقدر موفق بوده؟
۳۲۵ هزار فروشگاه در دنیا از شاپیفای استفاده می‌کنند

توبیاس لوتکه در سال ۲۰۰۵، جوان ۲۷ ساله‌ای بود که برای آنکه اثبات کند می‌تواند درآمدی به جیب بزند و در آن زمان بزرگ‌ترین علاقه‌اش اسکی بود، تعدادی اسنوبرد و لوازم اسکی از عمده‌فروشی خرید و تصمیم گرفت آنها را بفروشد و سودی عایدش شود ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه الناز بدیعی
ساعت شنی حیات کسب‌وکارهای تکنولوژی

 دنیاهای متنوعی برای حیات کسب‌وکارها وجود دارد و در هر حوزه مختصات کسب درآمد، مکانیسم‌های پیشرفت و دلایل شکست یک کسب‌وکار با دیگری فرق دارد. شاید بتوان ادعا کرد که شکست در تکنولوژی شباهتی به صنایع دیگر ندارد. سلبریتی‌های این حوزه دچار مرگ تدریجی می‌شوند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
بازاریابان محترم محتوا، این اشتباهات را تکرار نکنید!
راه‌های امن و بی‌دردسر در بازاریابی معمولا همان‌هایی هستند که فاقد خلاقیت و نوآوری‌اند

بارها و بارها با تابوهایی مثل «بهترین زمان انتشار در اینستاگرام ساعت ۸ شب است!»، «هرگز ایمیل‌های خود را چهارشنبه نفرستید!»، «دکمه فراخوان نباید قرمز باشد!» و... مواجه شده‌اید. مهم‌ترین دلیلی که کسب‌وکارها این تابوها را دنبال می‌کنند این است که می‌خواهند در یک مسیر امن حرکت کنند، در حالی که مسیرهای امن تکراری و بدون نوآوری هستند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اکوسیستم استارت‌آپی استرالیا در آستانه یک طوفان سهمگین
پیام معنادار حمایت استرالیایی‌ها از استارت‌آپ‌ها

دولت استرالیا یک بخش ۶۰ میلیون دلاری را برای تامین بودجه ساخت اکوسیستم از طریق LaunchVic مستقل خود کنار گذاشته است. طبق آمار، حدود چهارصد اپلیکیشن در LaunchVic ثبت شده‌اند ...

۰۳ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانمهر
رنگ در شبکه‌های اجتماعی

تم وب‌سایت شما چیست؟ تم کافه‌ای که هر روز به آن سر می‌زنید؟ تم صفحه شما در دنیای مجازی به چه رنگ است؟ همیشه به رنگ‌ها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگ‌ها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
امنیت تلفن‌تان را تضمین کنید

نکست‌لاک‌ از تلفن شما مراقبت می‌کند و آپرا هم امکان وب‌گردی امن را در اختیارتان می‌گذارد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چالش‌های رسانه‌های دیجیتال کانادا
اکوسیستم رسانه‌ای کانادا قربانی شبکه‌های اجتماعی می‌شود یا راه نجات را پیدا خواهد کرد؟

ایجاد انگیزه مالیاتی و غیره برای سرمایه‌گذاری در سایت‌های دیجیتال روزنامه‌نگاری با منفعت عمومی یکی از راهکارها برای زنده ماندن رسانه‌هاست ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
چک‌لیست کاربردی شبکه‌های اجتماعی

وقت آن رسیده است که کارایی و اثربخشی شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید اما برای هر یک از این شبکه‌های اجتماعی باید یک استراتژی متفاوت داشته باشید ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جوک‌ها را هشتگ نکنید!
چه هشتگ‌هایی، کجا و چطور به نفع شما هستند؟

هشتگ‌های جوک، هر اندازه که برای صفحه شخصی شما جذاب است، برای صفحه شرکت فاجعه‌بار هستند. مخاطبی بی‌ارتباط به دنیا‌ شما را به صفحه‌تان روانه می‌کند و باعث می‌شود تا از خودتان و شرکت ناامید شوید...

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در جست‌وجوی فالوئرهای فداکار
این سه اصل اساسی را برای تولیدمحتوا در شبکه‌های اجتماعی فراموش نکنید

هرچند استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهترین و موثرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغ برای یک استارت‌آپ است، اما هیچ‌کدام از این صفت‌ها باعث نمی‌شود تا شما به دنیای مجازی وارد شوید و صفحات را به‌روز نکنید، نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت باشید و بدون توجه از روی لایک‌ها بگذرید ...

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
جعبه ابزار بازاریاب‌ها!
به کمک امکانات فضای ابری بهره‌وری تیم ‌بازاریابی خود را افزایش دهید

در گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند آمده است که بیش از ۸۰ درصد از افراد متخصص بازاریابی معتقد هستند که داده‌ها به آنها کمک می‌کند تصمیمات دقیق‌تر و‌یا تصمیمات مقرون‌به‌صرفه‌تری بگیرند. در نتیجه، سازمان‌ها در حال کوچک‌تر شدن هستند ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
برنامه‌های اضافی موبایل‌تان را شناسایی کنید

با  اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این شماره هم بازی کنید هم حافظه و رم موبایل‌تان را نجات دهید ...

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در فیسبوک