فهیمه خراسانی

فهیمه خراسانی
خودت را به درودیوار بزن و اوج بگیر!
پشت تبلیغ پپسی در زمین بازی پارکور چه پیامی نهفته است؟

نوشابه‌های گازدار همیشه به عنوان یکی از نوشیدنی‌های موردعلاقه مردم جهان محسوب می‌شوند ...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
ایونت برگزار کردن روی دیوار چین!
آنچه برند فندی را لاکچری نگه می‌دارد، ایده‌های جسورانه در بازاریابی و تبلیغات است

شرکت ایتالیایی فندی که در سال ۱۹۲۵ تأسیس شد، از جمله برندهای لاکچری معتبر جهان به شمار می‌رود...

۰۴ Mordad 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
اعتمادبه‌نفس عجیب شعار تبلیغاتی اسکچرز!
کفش‌ساز شناخته‌شده آمریکایی اعتقاد دارد هر محصولش تجربه‌ای یگانه است

برند اسکچرز که در سال ۱۹۹۲ در منهتن کالیفرنیا راه‌اندازی شد، ‌از تولیدکنندگان برجسته کفش، خصوصا کفش‌های ورزشی به شمار می‌رود که توانسته ‌در مدت کوتاهی با برندهای معروف ورزشی جهان رقابت کرده و همپای نام‌های تجاری معروفی مانند نایک، آدیداس و ... در بین مخاطبان جهانی شناخته شود ...

۱۵ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
Pilots
چگونه کمپانی ری‌بن با کمپین «افسانه‌های ری‌بن» موفق به جذب مشتری بیشتر شد

از جمله کمپین‌های جالب توجه برند ری‌بن در زمینه تبلیغات و بازاریابی، کمپینی موسوم به افسانه‌های ری‌بن بوده که عینک آفتابی مذکور را در یک بستر تاریخی به نمایش می‌گذاشت. این کمپین با تصویری از اولین خلبان‌های نیروی هوایی آمریکا شروع می‌شود ...

۲۲ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
انرژی تبلیغات حدومرز ندارد!
ردبول چطور توانست در یک بازار پررقیب خیلی زود چهره شود؟

ردبول با انتخاب درست ورزشکاران به عنوان یکی از مصرف‌کنندگان مهم نوشابه‌های خود، اعتبار و ارزشی دوباره به محصولات خود می‌دهد، چراکه نوشابه‌ انرژی‌زا هنگامی که در دستان یک ورزشکار مطرح قرار می‌گیرد، به صورت برجسته‌تر و بیشتری پرانرژی و نیروزا دیده می‌شود ...

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
همنشینی کارساز هوگو و باس!
برند هوگوباس برای بازاریابی محصولاتش چه برنامه‌هایی در سر دارد؟

برند هوگوباس به عنوان یکی از برندهای لوکس جهان شناخته می‌شود که در سال ۱۹۲۴ در آلمان راه‌اندازی شد. این برند شناخته‌شده برای حفظ موقعیت و نام تجاری خود راهکارهای متفاوتی را پشت سر گذاشته، اما در سال‌های اخیر با ترسیم یک چشم‌انداز چندساله، به طور خاص‌تری بر مقوله تبلیغات و برندسازی تأکید کرده است که ...

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بازسازی خاطرات به شیوه کدبری
روش‌های کارآمد تبلیغاتی شرکت شکلات‌سازی مشهور با تکیه بر خاطره‌ نسل‌های مختلف

انتخاب درست دایره مخاطبان و برقراری یک ارتباط درست عاطفی با آنها، استفاده از روش‌های نوین بازاریابی و معرفی درست محصول از جمله راهکارهایی است که توانسته‌ برند «کدبری» را به عنوان یکی از تولیدکنندگان موفق شکلات در سطح جهان نشان دهد. با گذشت چیزی حدود ۲۰۰ سال از راه‌اندازی برند کدبری ...

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
امضای ستارگان پای برند فیلا
رقابت با غول‌هایی چون نایک و آدیداس فقط با محصول باکیفیت ممکن نیست!

در میان برندهای ورزشی، برند فیلا با داشتن عمری بیش از یک قرن، جایگاه خاصی در بین دیگر رقبای خود یافته و خصوصا در زمینه تولید کفش‌های ورزشی شهرت زیادی به دست آورده است. این برند که در سال ۱۹۱۱ در ایتالیا توسط برادران فیلا راه‌اندازی شد، در ابتدا به تولید لباس‌های ورزشی برای کوهنوردی ...

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تیم شنبه و حرفهای ناگفته

دو ماهی که از همکاری من با تیم شنبه می‌گذرد، تمام لحظاتش سرشار بوده از یادگیری، همراهی و تلاش. شنبه‌ای که توسط یک تیم منسجم و خوش‌فکر اداره می‌شود، این انسجام را می‌شود با ورق‌زدن هفته‌نامه شنبه به خوبی احساس کرد؛ انسجامی که در همراهی با استارت‌آپ‌های ایرانی خودنمایی می‌کند ...

ساده اما لوکس: تبلیغات به شیوه بولگاری
روش‌های بازاریابی که هم جواهرات را پوشش می‌دهد هم عینک و ادکلن را

برند لاکچری ایتالیایی بولگاری در کنار برندهایی مانند تیفانی و کارتیه به عنوان لوکس‌ترین نام‌های تجاری شناخته می‌شود که محصول اصلی و مشهور آن جواهرات است، اما تولیدات دیگری مانند عطر، ساعت، کیف و حتی هتل‌ها نیز زیرمجموعه این برند قرار می‌گیرند ...

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
خرس قهوه‌ای در برابر شورولت
درباره شیوه‌های بازاریابی و تبلیغات یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای اتومبیل دنیا

برند شورولت که در سال ۱۹۱۱ در آمریکا راه‌اندازی شد، یک شرکت معروف خودروسازی است که از سال ۱۹۱۸ توسط جنرال‌موتورز خریداری شده و تا‌کنون نیز توسط همین نام تجاری تولید می‌شود. در اینجا به‌ برخی از اصول اساسی بازاریابی این شرکت که توانسته  ‌نام آن را بیش از یک قرن زنده نگه دارد، اشاره می‌کنیم ...

۱۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
جورجیو آرمانی و راهکارهای برندسازی‌اش

گسترش دایره مخاطبان می‌تواند یکی از موفقیت‌های اساسی یک نام تجاری در انجام فعالیت‌های بازاریابی باشد، چراکه هر چقدر آمار مخاطبان یک برند بالاتر رود، به همان میزان درجه فروش و گسترش نام تجاری مذکور نیز بالاتر خواهد رفت ...

۱۱ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
راز سالی 6 میلیارد دلار عروسک‌ فروختن!
برند ماتل و باربی‌هایش چه راهکارهای بازاریابی دارند؟

تلاش برای جهانی‌شدن، آشنایی با فرهنگ جوامع مختلف در جهت تلاش برای یافتن مخاطبان جدید، تنوع محصولات، انتخاب درست مخاطبان برنامه‌های بازاریابی و ... از جمله دلایل اصلی موفقیت برندی مانند «ماتل» به شمار می‌رود ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
محبوبیت تمام‌نشدنی شلوار  لی از کجا می‌آید؟
درباره ۱۶۰ سال برند‌ماندن لیوایز

اصالت، تعهد به تولید آنچه در آغاز بوده است، استفاده از ابزارهای کارآمد تبلیغاتی، انتخاب درست و مناسب جوانان به عنوان مهم‌ترین گروه سنی مخاطبان و ... از جمله روش‌های کارآمد و تأثیرگذار برندی است که بیش از  ۱۶۰سال سابقه را در کارنامه تجاری خود دارد ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
سواچ چگونه سالی  14 میلیون ساعت فروخت؟
راهکارهای فروشی که بازار ساعت جهان را تکان داد

سواچ محصول یک دوره رکود اقتصادی کمپانی‌های ساعت‌سازی سوئیس است؛ دوره‌ای که کمپانی‌های ژاپنی یکی پس از دیگری بازارهای جهانی را فتح می‌کردند و لوکس‌فروش‌های سوئیسی را در گوشه رینگ قرار داده بودند اما سواچ که متولد شد ...

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
گربه خود را رهاکن!
جگوار در کمپین تبلیغاتی DOOH از چه روش هایی برای فروش بیشتر استفاده کرد

با گذشت چیزی نزدیک به یک قرن از تولید نخستین اتومبیل‌هایی که با برند جگوارکارز، شناخته می‌شوند، این شرکت خودروسازی بریتانیایی و چندملیتی در ردیف یکی از مهم‌ترین برندهای خودرو‌های لاکچری و سفارشی جهان قرار گرفته است، به طوری که بسیاری از شخصیت‌های مهم سیاسی جهان مانند ملکه الیزابت دوم، چارلز و شاهزاده ولز، اتومبیل‌های مورد نظر خود را به این کمپانی سفارش داده‌اند.

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بازاریابی به سبک ابر برندهای سیلیکون‌ولی
معرفی چهار کمپین تبلیغاتی موفق در قلب فناوری دنیا

بانک سیلیکون‌ولی (SVB‌) که در سال ۱۹۸۳ در منطقه سانتا‌کلارا واقع در کالیفرنیا تأسیس شده است را می‌توان از جمله شرکت‌های این دره محسوب کرد که خدمات مالی متنوعی را به مشتریان خود در سراسر جهان ارائه می‌دهد ...

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
مارس؛ مشتری را بازاریاب می‌کند!
راهکارهای بازاریابی برندی که با تغییرات جامعه، مسیرهای جدید پیدا می‌کند

مارس، برندی شناخته‌شده در میان شکلات‌های جهان به شمار می‌رود که در سال ۱۹۳۲ راه‌اندازی شد و قریب یک قرن است که به عنوان یک تولیدکننده عمده شکلات در سطح جهان معروف شده است ...

۰۷ Dei 1395 ۱ فهیمه خراسانی
اسیکس چگونه  با مشتری می‌دود
برندی که تردمیل به خیابان‌ها می‌برد تا کفش‌هایش را عملی تبلیغ کند

اسیکس(Asics) برندی ژاپنی در زمینه تولید محصولات ورزشی است که در سال ۱۹۴۹ راه‌اندازی شده و در ورزش دو شهرت خاصی پیدا کرده است، به همین منظور نیز در این گزارش به روند تبلیغات این برند در عرصه تولید محصولات ورزشی و خصوصا کفش ورزشی می‌پردازیم.

۲۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
لنوو با اعتماد به نفس  تبلیغ می‌کند
استراتژی قدرتمند برند لنوو برای کمپین‌های تبلیغاتی در مقابل اپل ایسوس و سونی

اطمینان کاری، تیم برجسته بازاریابی، راهکارهای خلاقانه، استفاده از ابزارهای دنیای دیجیتال و ... از جمله عواملی هستند که برند لنوو را در بازارهای جهانی، به عنوان یک نام آشنای تجاری در صنعت رایانه و گوشی‌ همراه معرفی کرده‌اند ...

۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

صفحه‌ها

اشتراک در فهیمه خراسانی