فروش

سرمقاله اکبرهاشمی شماره 106 : تنها راه ما حمله به بازار سنتی

سرنوشت ما چه خواهد شد. همه صنف‌ها در مورد وضعیت سیاسی، اقتصادی کشور و آینده صنعتشان تحلیلی دارند. تحلیل ما از آینده اکوسیستم استارت‌آپی ایران چیست و راه برون‌رفت از مشکلات کدام است. نخستین گام در این مسیر، درک محتوا و مضمون رخدادها در نقطه‌ای است که در آن ایستاده‌ایم.

۱۶ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تکذیب می‌کنم!
رامتین منزهیان مدیرعامل بامیلو؛ در اولین مصاحبه مطبوعاتی‌اش‌می‌گوید شرکت راکت اینترنت سرمایه‌گذاری در بامیلو انجام نداده است و هرگونه رابطه‌ای با آن را تکذیب می‌کند

جوان است. مثل همه مدیران استارت‌آپی و خوش‌برخورد، خوش‌پوش و پرکار. متولد ۱۳۶۲ از ۲ سالگی شیراز را به مقصد آلمان ترک می کند. بعد از ۲۹ سال اتفاقی برای کمک به زلزله‌زدگان به تبریز می‌آید. همانجا به این می‌اندیشد که برای تجارت از نوع الکترونیکی اش به ایران بیاید.....

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه اکبر هاشمی

  بحث‌های روز این حوزه مثل مارکتینگ و تبلیغات و فروش را باید بر اساس مولفه‌های بومی خودمان دنبال کنیم. برخی‌ها معتقدند همه این مفاهیم مدرن را نمی‌شود با مولفه‌های سنتی جمع کرد. در حالی که این تفکر غلط است و به نظر من همه آن‌ها را می‌توانیم وارد این فضا کنیم.
 

۰۹ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه رضا جمیلی, اکبر هاشمی

روز پنج‌شنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۵، همایش بزرگ و بین‌المللی راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش، در سالن همایش‌های کتابخانه ملی با حضور سخنرانان داخلی و خارجی، مدیران، کارشناسان و اصحاب رسانه با جمعیتی حدود ۵۰۰ نفر برگزار شد.

۲۳ Mordad 1395 ۱

پس از فروش یاهو به شرکت ورایزون در یک مزایده، شرایط در شرکت یاهو کمی تغییر کرد. به نظر می‌رسد که این اقدام شروع یک روند جدید در یاهو نیز بود: یک فضای استخدام گسترده...

۲۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه

در کسب‌وکارهای مدرن، تمام شرکت‌ها روی فهرست طویلی از عوامل تکیه می‌کنند تا مطمئن شوند که اقدامات آن‌ها حداکثر سوددهی را دارد. با این حال، هیچ چیز به اندازه ارتباطات قوی برای یک کسب‌وکار حیاتی نیست. این پایه و اساس ایجاد یک شرکت است و باید به آن توجه ویژه شود...

۲۰ Mordad 1395 بدون دیدگاه

شرکت ورایزون در تاریخ ۴ مرداد ۱۳۹۵ یاهو را خریداری کرد. از سوی دیگر یاهو قبلا سایت اشتراک‌گذاری عکس فلیکر و پلتفرم بلاگینگ تامبلر  را خریده بود.

۱۹ Mordad 1395 بدون دیدگاه

مدرسه عالی کسب‌وکار البرز با هدف کمک به توسعه صنایع و مشاغل استان البرز، با  بهره‌گیری از تیمی متشکل از اساتید صاحب‌نظر کشور و با حمایت جامعه مدیران و کارآفرینان حرفه‌ای اروپا و آسیا، در نظر دارد سومین همایش شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش مدرن را

۱۶ Mordad 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
علی‌بابا، پسرک چشم‌بادامی که فروشنده خوبی است!
روش‌ها ی بازاریابی و فروش غول خرده فروشی چین

وب‌سایت فروش علی‌بابا به عنوان یک واسطه بین فروشنده و خریدار عمل می‌کند و برای تسهیل معاملات آن‌ها شکل گرفته است. فروشندگان و تولیدکنندگان در تمام نقاط جهان می‌توانند با ورود به وب‌سایت این شرکت، محصولات خود را به خریداران مجازی معرفی کرده و با حذف واسطه‌های دیگر، یک خرید و فروش آسان را رقم بزنند...

۱۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بررسی استراتژی رسانه‌ای برند بوش در راه جهانی‌شدن

آنچه در یک تبلیغ تصویری مهم است، اثری است که کلمات و تصاویر بر ذهن مخاطب می‌گذارند و برند بوش نیز به دنبال اثرگذاری مثبت بر مخاطبان دیداری خود است و به همین دلیل نیز تمرکز عمده‌ای را بر طراحی مناسب تبلیغات خود پیاده می‌کند...

۲۸ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
یک راهنمای کوچک برای دیجیتالی شدن در کسب‌وکار

وقتی شما شرکتی را راه‌اندازی می‌کنید، باید مطمئن شوید که می‌دانید چگونه بازدهی بالای شرکت را حفظ کنید. برای این کار، باید هزینه‌ها را کاهش و کارآمدی را افزایش دهید.

۱۶ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

«تخفیف‌بانک» به جای چانه‌زنی و گرفتن تخفیف از فروشنده‌های مختلف، تخفیف‌های تمامی فروشگاه‌های آنلاین موجود در سراسر کشور را رصد می‌کند و مشتریان را به فروشندگان آنلاین متصل می‌کند...

۱۵ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

همیشه دوست داشتم تاجر بزرگی شوم و کار اقتصادی گسترده‌ای داشته باشم...

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری

بسیاری از کسب‌وکارهای نوپا هدف‌های بزرگی دارند و رویای برند شدن را در سر می‌پرورانند، اما باید توجه داشت که برندسازی، یافتن مشتریان، شناخته شدن و فروش بیشتر، نیاز به برنامه‌ریزی‌های دقیق و بلندمدت دارد، به طوری که قدم گذاشتن در این راه بدون برنامه‌ریزی مناسب راه به جایی نخواهد برد...

۳۱ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
هیچ‌گاه‌ ازایران نمی‌روم

در بخش اول خواندیم که، نرگس شایق، بنیان‌گذار سایت آرانیک کارآفرین دختر جوانی است که می‌خواهد صنایع‌دستی روستاییان و عشایر را اینترنتی به همه جهان بفروشد، حالا در قسمت دوم این گفت و گو  نرگس می خواهد برای ما از مشتریان، نحوه عرضه و قیمت کالاهای موجود در آرانیک بگوید... ادامه گفت و گو را بخوانید...

۳۰ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
هیچ‌ گاه‌ ازایران نمی‌روم

نرگس شایق، بنیان‌گذار سایت آرانیک کارآفرین جوانی که می‌خواهد صنایع‌دستی روستاییان و عشایر را اینترنتی به همه جهان بفروشد، او می گوید در حال حاضر با ۷۰۰ کارگاه در کل ایران همکاری می‌کند که در هر کارگاه حداقل ۵ نفر مشغول به کارند، یعنی به طور میانگین برای بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم ایجاد اشتغال شده و ...

۲۹ خرداد ۱۳۹۵ ۳ طاهره خواجه گیری
معرفی چند استراتژی بازاریابی

هدف عمده هر فرایند استراتژیک بازاریابی، شناساندن محصول و آشنایی مخاطبان با آن است، به نحوی که کمپانی‌ای که استراتژی‌های مذکور را به کار می‌برد، درنهایت موفق به معرفی و فروش محصول در میان عده‌ای از مخاطبان خاص خود باشد. در اینجا به چند استراتژی تبلیغاتی موفق در بازاریابی دنیای امروز اشاره می‌کنیم، استراتژی‌هایی که ارزش واقعی محصول و دلیل انتخاب آن را توسط مشتریان نشان می‌دهند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

با نگاهي نسبي، فعال بودن در زمينه‌هايي که رضايت و خوشحالي افراد را در بردارد امري هزينه‌بر است. بث ال والن، با ۱۳ سال تجربه در فروش و بازاريابي، در شرکت‌هاي شناخته‌شده‌اي فعاليت داشته است،​ در اين مقاله تجربيات بث را در رابطه با رضايت کارکنان مي‌خوانيد.

۱۱ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

مدت زمان راه‌اندازی یک کسب وکار الکترونیک از مسائلی است که باید آن را مدیریت کنید. راه‌اندازی سایت برای فردی که در حال حاضر ایده خوبی درباره این دارد که می‌خواهد از چه چیز استفاده کند، مدت کوتاهی به‌اندازه یک روز می‌تواند طول بکشد اما برای شرکت‌های بزرگ‌تر ممکن است فرآیندی طولانی‌مدت باشد...

۰۸ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

راهکارهاي بازاريابي لاکچري تيفاني يکي از برندهاي نامدار جواهرات در شبکه‌هاي اجتماعي. هدف عمده اين شرکت فروش احساسي است نه فروش بيشتر محصولات. هرچقدر بيشتر سيستم عصبي مشتريان با اين برند درگير شود، تمايل آن‌ها به خريد اين برند بيشتر و ماندگارتر خواهد شد.

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

صفحه‌ها

اشتراک در فروش