فرضیه

لحظه مواجهه با حقیقت

مهم‌ترین تفاوت بین طراحی تجربه کاربری و سایر انواع طراحی‌ها این است که ما می‌توانیم کارایی و موثر بودن طرح‌های خود را اندازه‌گیری کنیم و این کار معمولا با استفاده از روش‌های علمی صورت می‌گیرد.
اینکه ما ارائه محصول (launch) را نقطه پایانی یک فرآیند خلاق طراحی محصول بدانیم، کار معمولی است ولی در حقیقت این‌گونه نیست.

 

۳۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور
کجا و چطور یک مصاحبه اعتبارسنجی صحیح در مورد استارت‌آپمان انجام دهیم؟

در نوشته‌های قبلی به اهمیت اعتبارسنجی در فرآیند توسعه مشتری اشاره کردیم، اینکه انجام یک مصاحبه خوب، چقدر می‌تواند در موفقیت یک استارت‌آپ موثر باشد، و از کجا می‌توان کاندیدهای مناسبی برای یک مصاحبه پیدا کرد. توضیح دادیم که برای انجام مصاحبه درست نیاز به یک‌سری فرضیه دارید،

۰۶ Mordad 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

یکی از نکات مهم در فرآیند توسعه مشتری فرضیه‌سازی و سپس تلاش برای اعتبارسنجی این فرضیات است. اعتبارسنجی عبارت است از اینکه ببینیم آیا این فرضیات درست هستند یا غلط. این فرآیند می‌تواند در کاهش ریسک و ضریب شکست استارت‌آپ نقش بسیار مهمی ایفا کند...

۲۱ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدى عليپور
Hypothesis

فرض کنید برق خانه‌ای قطع شده و صاحب‌خانه با مشکل روبه‌رو شده است. مسئله او این است که علت قطع برق چیست؟...

۰۱ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدى عليپور
اشتراک در فرضیه