شکلات صبحانه

نوتلا، صبحانه را نیچ‌مارکت خود کرده است

آمار فروش این برند، به‌اندازه‌ای بالاست که طبق تحقیقات انجام‌شده، طی هر ۲.۵ثانیه یک شیشه نوتلا فروخته می‌شود، مطمئنا رسیدن به چنین موفقیتی در امر فروش، نمی‌تواند با نوع برندسازی و بازاریابی این شرکت بی‌ارتباط باشد، به‌همین منظور نیز در این گزارش تلاش خواهد شد تا برخی از استراتژی‌های کاربردی این برند در زمینه بازاریابی و تبلیغات، معرفی شوند ...

۰۶ Aban 1396 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
اشتراک در شکلات صبحانه