شماره ۶۷

سبک زندگی استارتاپی: خانه‌های چاق‌کننده را بشناسید

رژیم‌های لاغری، نمی‌توانند وزنتان را کم کنند؟ وزن بالا زانوهایتان را به درد آورده و آزمایش‌ها از بالا‌بودن کلسترول و قند در خونتان خبر می‌دهند؟
 

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اقتصاد  اشتراکی، ادغام و چند روند دیگر
نگاهی به ۵ تغییر خیلی نزدیک که میوه تکنولوژی و همکاری‌های آتی در حوزه فین‌تک است

ظهور تکنولوژی‌های جدید هرلحظه در حال تغییر چشم‌انداز صنعت پرداخت است. سرمایه‌گذاری روی روش‌های پرداخت نوظهور، فرصت رقابتی خوبی را در اختیار استارت‌آپ‌های فین‌تکی قرار می‌دهد تا بتوانند وارد میدان رقابت با بازیگران مالی بزرگ‌تر این صنعت بشوند ....

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه محدثه دهباشی
زنجیره بلوک چگونه دنیای ما را تغییر خواهد داد؟

اوایل دهه ۹۰ میلادی رسانه‌ها با ساختاری متمرکز و به‌طور یکطرفه به مخاطب عرضه می‌شد. این رسانه‌ها تحت کنترل غول‌های رسانه‌ای قدرتمند بودند و مخاطب تنها به‌عنوان گیرنده منفعل در اختیار این رسانه‌ها بود. ولی با ظهور وب و اینترنت، ساختار این رسانه‌ها به ساختاری غیرمتمرکز و توزیع یافته تغییر کرد ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
باد موافق فین‌تک به سمت شرق می‌وزد
مواجهه تحلیلی با این سوال کلیدی که جهت سرمایه‌گذاری و آینده فناوری‌های مالی به کدام سو است

کریس اسکینر یکی از معروف‌ترین کسانی است که در دنیا درباره فین‌تک صحبت می‌کند و می‌نویسد. او در این گزارش روندهای فین‌تک را که ما باید دنبال کنیم، به تفکیک آورده است که فناوری‌های بیمه، فناوری قانونگذاری و هوش مصنوعی نیز بخشی از این روندهای پیشنهادی هستند ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
سبک زندگی استارتاپی: چرا نمی‌توانید بدون تلفن همراهتان زندگی کنید؟
کمبودها و خلأهایی در درون شما هست که گوشی‌تان را به یک معشوق تبدیل کرده است!

آلودگی صوتی، هیاهوی زندگی صنعتی یا بحران‌های اقتصادی، تنها عوامل اضطراب‌آوری نیستند که سلامت روان انسان مدرن را تهدید می‌کنند. محققان می‌گویند تکنولوژی‌های ارتباطی، گرچه زندگی را برای آدم‌ها آسان‌تر کرده‌اند، اما در مواردی روان آنها را نشانه گرفته‌اند و باعث ابتلایشان به اختلالات اضطرابی شده‌اند ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
دمویی از رویای رشد استارت‌آپ‌تان ببینید!

برنامه‌ریزی کنید، درست خرج‌کردن را یاد بگیرید و کمی هم اسنادتان را سروسامان دهید

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
تسکوک، اسطرلابی برای کسب‌وکار
درباره یک اپلیکیشن فارسی که پا به دنیای پررقیب اپ‌های کاربردی بیزینسی گذاشته است

هزاران برنامه و پلتفرم برای برنامه‌ریزی کسب‌وکاری در دنیای اپلیکیشن‌ها و وب پیش‌روی صاحبان بیزینس‌ها قرار گرفته که شاید انتخاب از میان آنها سخت‌تر از کار‌کردن با آنها باشد. اما از دل این تنوع گاه محصولاتی دیده می‌شود که می‌تواند نیازهای برخی کسب‌وکارها را بهتر از سایر محصولات پوشش دهد ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
سبک زندگی استارت‌آپی با سبکتو
شیوا جلوه و مرتضی حسین اهلو با استارت‌آپشان به استارت‌آپی‌ها آموزش‌های کاربردی می‌دهند

سبک زندگی مقوله‌ای است که این روزها موضوع بحث محافل مختلف است ولی اینکه چطور زندگی کنیم که سالم‌تر باشیم و طول عمر بیشتری داشته باشیم، یک طرف و اینکه چطور زندگی کنیم تا بتوانیم استارت‌آپ موفقی داشته باشیم، طرف دیگر ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
چگونه اقیانوسی از تقاضا ایجاد کنیم؟

یادداشت علی خان‌محمدی | چگونه فضای بازاری بدون مدعی خلق کنیم که در آن رقابت معنایی نداشته باشد؟ این سوالی است که ممکن است در ذهن خیلی از کسانی که در حوزه استارت‌آپ فعال هستند، ایجاد شده باشد. پاسخ آن را می‌توان در کتابی با عنوان استراتژی اقیانوس آبی به دست آورد؛ کتابی که دست کم ۲۰سال طول کشید تا به رشته تحریر درآید ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
نینیکس، مادری هوشمند که مراقب نوزاد شماست!
محمدحسین برمایون ۲۷ ساله است و از استارت‌آپی می‌گوید که محصول‌محور است

احتمالا اکثر خوانندگان این گزارش فیلم ملبورن را که به کارگردانی نیما جاویدی در سال ۱۳۹۲ ساخته شده است، دیده‌اند؛ فیلمی که موضوع اصلی آن حول اتفاق ناگواری است که به واسطه سهل‌انگاری در نحوه خواباندن نوزادی، منجر به مرگ ناگهانی او می‌شود ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
ایده‌هایی برای طراحی بازی در بازاریابی محتوا

خلق و به‌کارگیری ایده‌های جدید در حقیقت موتور سوخت ماشین بازاریابی محتوا هستند. مجموعه شما هرچه ایده‌های بیشتر و خلاقانه‌تری داشته باشد، در نهایت در زمینه بازاریابی محتوا به موفقیت‌های بزرگ‌تری دست خواهد یافت. ایجاد طوفان مغزی می‌تواند زمینه‌ساز خلق بازی‌های خلاقانه برای ایده‌پردازی در زمینه بازاریابی محتوا باشد ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
لطفا مثل ویکی‌پدیا ننویسید‍!
بازاریابی محتوای مبتنی بر مدل کانو برای شما مشتری و مخاطب می‌آورد

برای کسانی که در زمینه تولید محتوا فعالیت دارند، مفیدبودن محتواهای تولیدشده اهمیت زیادی دارد. همه تولیدکنندگان محتوا روی اینکه باید محتواهای مفیدی تولید کنند که افراد به خواندن آنها علاقه نشان دهند، توافق دارند. اما مسئله مهم آن است که دقیقا به چه محتوایی یک محتوای مفید می‌گوییم و آیا مفیدبودن به‌تنهایی برای جذب مخاطب کافی است؟ ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
فرمان تولیدمحتوا را بدهید دست مشتری!
روش‌هایی که از طریق آنها می‌توانید مشتریان خود را ترغیب کنید برای شما و محصول‌تان محتوا بسازند

محتوای تولیدی کاربر (UGC) به هر چیزی که مشتریان یک شرکت تولید می‌کنند و به بازاریابی محتوا کمک کند، اشاره دارد. پست‌های شبکه‌های اجتماعی، عکس‌ها، پادکست‌ها و حتی نظرات، محتوای تولیدی کاربر محسوب می‌شوند. به نظر می‌رسد کسب‌وکارهای B2C در استفاده از این نوع محتوا بسیار موفق عمل کرده‌اند ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
بدون پیامک رانندگی کنید
تبلیغی خلاقانه برای تشویق رانندگان به کنار گذاشتن موبایل

با وجود اینکه رابطه خطر‌آفرینی بین رانندگی و فرستادن پیامک وجود دارد، اما بسیاری از مردم جهان علی‌رغم آگاهی نسبت به این امر،‌ حین رانندگی این کار را انجام می‌دهند، به همین  دلیل نیز برخی از پیام‌های مربوط به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به موضوع مذکور اختصاص پیدا کرده است ...

۲۳ Mordad 1396 بدون دیدگاه
مامان‌ها هم می‌تونن فضانورد بشن!
راه و رسم استفاده از داستان‌ها و گزین‌گویه‌های دیگران در کسب‌وکار

یکی از مطالبی که نوشتنش کم‌دردسر است و خواندنش جذاب، روایت صحبت‌های دیگران درباره مسئله‌ای است که دغدغه ما به حساب می‌آید. از این جهت، بد نیست که به عنوان بخشی ثابت دست روی گفت‌وگوهای دیگران گذاشت و آنها را منتشر کرد و در دسترس عموم قرار داد. نه آنکه این گفت‌وگوها را بدون ذکر منبع نوشت یا آنها را به عنوان اصلی‌ترین خبر در نظر گرفت ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه آیدا آزاد
ای‌وان، هنوز فروش خانه‌به‌خانه را کنار نگذاشته!
برندی که برای مشتریان خود بورس تحصیلی هم اختصاص داده چه راهکارهای بازاریابی دارد؟

برند ای‌وان (Avon‌) نامی شناخته‌شده در بین تولیدکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی محسوب می‌شود که با داشتن ۶.۵میلیون نماینده، دومین شرکت بزرگ فروش مستقیم در جهان به شمار می‌رود، به طوری که در سال ۲۰۱۳ فروش سالیانه این شرکت به مبلغی معادل ۱۰.۵میلیارد دلار رسیده بود ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
هم تیمی منتشر شد(شماره2)

⁣یکی از مشکلات استارت‌آپی‌ها در شروع کار، پیدا‌کردن یک هم‌تیمی خوب و کار بلد است. از طرفی خیلی‌ها هم دوست دارند در شکل گیری یک استارت‌آپ نقش داشته باشند. هفته‌نامه شنبه به‌عنوان تنها رسانه استارت‌آپی ایران می‌خواهد نقش پل ارتباطی را بین شما «جویندگان» داشته باشد ...
 

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اسمارتز، آژانسی که متفاوت عمل می‌کند

برنامه‌ریزی استراتژیک، تفکر خلاق و ارتباطات دیجیتال سه رکن اصلی آژانس بازاریابی اسمارتز (the Smarts ) هستند که از جمله آژانس‌های جدید و در عین حال موفق دنیای ارتباطات و تبلیغات محسوب می‌شود. این گروه تبلیغاتی با تکیه بر سه عنصر فوق، برنامه‌های بازاریابی خود را پی گرفته و در حال حاضر نیز بسیاری از برندهای معتبر جهان، از خدمات خلاقانه و خاص این شرکت بهره‌مند می‌شوند ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
افتتاح مرکز نوآوری هوآوی در ریاض
غول چینی برنامه ریزی بلندمدتی برای استفاده از ظرفیت‌های تجاری عربستان کرده است

هوآوی، یک ارائه‌دهنده راهکارهای فناوری ارتباطات و اطلاعات جهانی، یکی از بزرگ‌ترین مراکز تجربه یکپارچه‌سازی و نوآوری در راهکار مشتری (CSIC) خود را در منطقه خاورمیانه، در ریاض‌ عربستان سعودی، افتتاح کرده است ....

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه حامد رسولی
هوش مصنوعی را جدی نگیرید!
بازنویسی یک خبر ناامیدکننده

ساده‌ترین شکل نگارش خبر این است که تازه‌ترین اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهید و سپس به ترتیب وقوع پیش بروید. برایش بنویسید که چه اتفاق تازه‌ای پیش آمده و شما را وادار کرده تا این خبر را منتشر کنید. بهترین نمونه برای نوشتن این ماجرا، این است که دست روی یک خبر متفاوت و تازه بگذارید؛ «اسلحه هوشمندی که سروصدای فراوان به راه انداخته بود، هک شد» ...

۲۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در شماره 67