شتاب‌دهنده

محتوای ارزش‌آفرین

به منظور معرفی و توسعه مفهوم ارزش‌آفرینی محتوا و ارائه خدمات مبتنی بر آن‌ و همچنین با هدف ایجاد یک محیط سازنده برای خلق و پرورش ایده‌های کارآفرینانه، شتاب‌دهنده «تاب تک» با حمایت و همکاری دانشگاه‌ها، مراکز علمی مرتبط و جمعی از فعالان این عرصه در نظر دارد یک رویداد تخصصی دوروزه با عنوان «ارزش‌آفرینی محتوا» ...

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
بزرگترین گردهمایی شتاب‌دهنده‌ها در مشهد برگزار می‌شود

گردهمایی بزرگ شتاب‌دهنده‌ها اولین گردهمایی در این سطح است که در شهر مقدس مشهد در هتل پارس برگزار می شود. در این گردهمایی ناصر غانم زاده، محسن ملایری،حمزه قطبی نژاد، رضا کلانتری‌نژاد و محمد امین صمیمی مدیران شتاب دهندها حضور خواهند داشت ...

۱۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
حمایت مرکز ملی فضای مجازی از استارت‌آپ‌ها

دبیر شورای عالی فضای مجازی از بررسی فعالیت کسب‌وکارهای نوپای اینترنتی و آنلاین در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد .....

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایده استارت‌آپ 40میلیون دلاری دانشجویان خوابگاه استنفورد!
دُردَش، از لذت خوردن غذای گرم، یک کسب‌وکار ساخت

ماه می سال ۲۰۱۳ بعد از آنکه اندی‌ فنگ و استنلی تنگ، دو دانشجوی مهندسی دانشگاه استنفورد، در یک هفته سه شب سفارش پیتزا دادند و هر بار غذایی با تاخیر زیاد و سرد و بی‌مزه نصیب‌شان شد، تصمیم گرفتند تغییری در سیستم رساندن غذا به دست مشتریان در آمریکا به وجود آورند.

۳۰ Dei 1395 بدون دیدگاه الناز بدیعی
بزرگ‌ترین‌ گرد‌همایی ‌استا رت‌آپی ایران
۳۰‌ آذرماه اتفاق می‌افتد

استارت‌آپی به خاطر خواهد سپرد. به چند دلیل محکم، چون قرار است بشود مبدأیی تاریخی در اکوسیستم استارت‌آپی ایران؛ تاریخی که قرار است هر سال دورهمی بزرگ خانواده استارت‌آپی ایران در آن رقم بخورد.

۲۸ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری

شتاب‌دهنده پرش در نظر دارد رویدادی را در حوزه انرژی برگزار کند. بنا به گفته مسئولان پرش، انرژی یکی از اولویت‌های هفت‌‌گانه شتاب‌دهنده پرش برای راه‌اندازی استارت‌آپ‌هاست.

۳۰ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
فاصله ذهنی میان استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران باید کم شود

خبریو، تهاتری، تله‌طب، قلمستون، پرواز روح و ۳ DFast طرح‌هایی بودند که بنیانگذاران آن‌ها با شرح چکیده‌ای از خدمات و محصولات در دقایقی کوتاه، درصدد جذب سرمایه‌گذار برای توسعه ایده‌هایشان به طرح‌های تجاری و تبدیل آن‌ها به شرکت بودند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی

بزرگ‌ترين مشکل استارت‌آپ‌هاي کره‌اي نداشتن پلت‌فرم به زبان‌هاي ديگر جهان است. نسل بعدي کارآفرينان در کره اين تفکر جهاني را در ذهن دارد که مي‌تواند دنيا را احاطه کند. بسياري از آن‌ها حداقل يک شرکت کره-آمريکايي دارند...

۱۸ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در شتاب‌دهنده