شبکه های مجازی

حریم خصوصی و دردسر تازه اپ‌های ایرانی
بحث داغ اکوسیستم در هفته گذشته حول میزان دسترسی اپلیکیشن‌های داخلی به اطلاعات کاربران می‌چرخید

میزان دسترسی اپ‎های مختلفی که مورد استفاده کاربران قرار می‎گیرد، به اطلاعات شخصی آنان بحث داغی را در مورد حریم خصوصی افراد بین کاربران دامن زده است؛ موضوعی که باعث واکنش‎هایی هم از سوی برخی شرکت‎های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین شده است. ماجرا از فیلتر‌شدن اپلیکیش «ویز» و پیام اسنپ به کاربران برای حذف آن شروع شد اما دامنه وسیع‎تری پیدا کرد.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رادیکال‌شدن این فضا به نفع هیچ‌کس نیست

چالش‌های استارت‌آپی روزبه‌روز بیشتر می‌شوند. پست‌های اینستاگرامی و توییتری در اعتراض به اتفاق‌های پیرامون استارت‌آپ‌های بزرگ و یا تصمیم‌های آنها، رنگ و‌بوی تندوتیزتری به خود می‌گیرند و واکنش‌ها حتی از طرف کسانی که در همین اکوسیستم نفس می‌کشند، بی‌محابا ابراز و منتشر می‌شود. 

۰۴ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی
خسته نباشی قهرمان

صحبت‌هایمان از جایی خیلی دورتر از استارت‌آپ و تولیدمحتوا و شبکه‌های مجازی شروع شد؛ از خاطره‌گویی‌ و باغچه پر دار‌و‌درخت و نسیم عصر تابستان و همین‌طور بی‌هوا و بی‌مقدمه به کار رسید؛ به جایی که من می‌دانستم او به خوبی می‌تواند ساعت‌ها درباره شبکه‌های مجازی و فعالیت آدم‌ها در دنیای مجازی صحبت کند اما انگار خودش این را نمی‌دانست ...

۱۳ Shahrivar 1396 بدون دیدگاه نگار مفید
چند نکته درباره انتخاب و توسعه محتوای تبلیغاتی

انتخاب محتوای مناسب یکی از ارکان اساسی در هر فرایند بازاریابی محسوب می‌شود، زیرا در نهایت از طریق محتواست که ارتباط با مخاطبان برقرار می‌شود و هر بازاریابی باید در درجه اول، با تمرکز و دقت فراوانی که در انتخاب محتوا دارد، سعی در برقراری بهترین نوع ارتباط با مخاطبان خود باشد...

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه مهدی مهرابی
اشتراک در شبکه های مجازی