شبکه های اجتماعی

چاپ عکس، مستقیم از اینستاگرام!
گفت‌و‌گو با «راضیه بیات»، بنیانگذار یک کسب‌و‌کار خانوادگی ‌که قرار است «اینستاگرام» را به «اینستا‌چاپ» پیوند بزند!

چه کسی فکرش را می‌کرد که جایی در فضای مجازی درست شود که زمینه‌ساز ثبت خاطرات روزمره‌ زندگی ما شود!؟ جایی که حالا به واسطه‌اش، این روزها و در همین ایران، یک کسب‌و‌کار خانوادگی درست شود که حاصلش ثبت و به اشتراک‌گذاری تمامی آن خوشی‌هایی شود که می‌خواهیم از یادمان نروند ...

۰۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
ماتریسی حیاتی برای بازاریابی محتوا
وقتش رسیده تیم بازاریابی، تولید محتوا و طراحی شرکت خود را سر یک میز بنشانید!

محتوایی که به آسانی توسط رقبای تقلید شود،انتشار محتوای تکراری یا تقلیدی، بمباران اطلاعاتی مخاطبان، ترجمه محتواهای تولید شده به زبان‌های دیگر به‌عنوان تنها روش تولید محتوا و دزدی ادبی همه و همه می‌توانند تهدیدهای بزرگی برای بازاریابی محتوای شما باشند ...

۱۹ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خبر اخراجتان را اینگونه بنویسید!
بازخوانی یک پست توییتری از یک مایکروسافتی اخراجی

برایان راپر، یکی از چهره‌های مطرح مایکروسافت بوده و هست؛ یکی از آن چهره‌های متفاوت که در کنفرانس‌های خبری رو به جمعیت می‌ایستاد و عجیب‌ترین صحبت‌ها را درباره محصول تازه به زبان می‌آورد ...

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ۱
اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش سوم

سال پیش یعنی سال ۹۴، تعداد نتورک‌های CPC در ایران رشد بسیار زیادی داشت که البته بسیاری از آنها دوام نیاوردند و ورشکست شدند. در این اوضاع نیاز به سیستمی هوشمند برای تبادل تبلیغات به میزان زیادی حس ‌می‌شد ... 

۳۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
چرا شرکت‌های سیلیکون‌ولی مشتری اسکات دیزاین شده‌اند؟

شرکت طراحی اسکات (Scott Design) از جمله شرکت‌های موفق تبلیغاتی جهان به شمار می‌رود که با طراحی و ارائه برنامه‌های دقیق بازاریابی برای شرکت‌های برجسته سیلیکون‌ولی، جایگاه قابل توجهی را در بین آژانس‌های تبلیغاتی جهان پیدا کرده است ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
چند سوال  درباره یک دستورالعمل

یادداشتی از مهدی عبادی / همه ما نام «مرکز توسعه تجارت الکترونیک» را شنیده‌ایم. با تصور قبلی، انتظار داشتیم که این مرکز هدفش گسترش تجارت الکترونیک باشد؛ یعنی به کسب‌و‌کارهای الکترونیک کمک بکند که توسعه پیدا کنند؛ یعنی شرایط فعالیت برای آنها ایجاد کند ...

۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
گيلان؛ ميزبان اولین کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال

اولین همایش و کنفرانس ملی تبلیغات دیجیتال از سوي شرکت فرهیختگان نسل ماندگار و کانون ارژنگ ایرانیان در ۲۳ دي ماه برگزار مي‌شود. در اين همايش یک‌روزه چندی از اساتید حوزه مدیریت و تبلیغات کشور و برخی‌ مشاوران و صاحبان برندهای ملی به سخنراني مي‌پردازند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
کسب‌وکار در شبكه‌هاي اجتماعي

شاید شما هم تا‌به‌حال از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی در جهت توسعه کسب‌وکار خود استفاده كرد. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست؛ شبکه‌های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می‌زنند.

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
کفگیر بانک‌ها چطور به ته دیگ خورد؟
استفاده نادرست از فناوری و نادیده‌گرفتن روندهای تغییر، متهم اصلی در ضرر و زیان بانک‌های ایران است

در هفته گذشته مهم‌ترین خبر در زمینه بانکداری اعلام زیان‌ده بودن بانک‌های بزرگ ایرانی بود. تا امروز خیلی‌ها می‌گفتند بانک‌های ایرانی زیان‌ده هستند. منتها بانک‌ها این زیان را پنهان می‌کردند. بانک‌هایی که باید زیان تقسیم می‌کردند، به جایش سود تقسیم می‌کردند.

۲۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه رسول قربانی
در کانال تلگرامی ای‌بِی چه چیزهایی مطرح می‌شود؟
آموزش کارمندان برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی

«کارمندان و رسانه‌های اجتماعی» عنوان سخنرانی توماس‌ هابسچر، یکی از گردانندگان با‌استعداد تیم ای‌ِبی در اروپاست. توماس در ابتدا توجه حاضران در کنفرانس را به چند برنامه جالب که در سایت ای‌ِبی وجود دارد، جلب کرد و همچنین لیستی از آمار مهم در مورد سایت ای‌ِبی را ارائه  داد.

۲۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
از سفره‌تان عکس بگیرید

Foodie در حوزه مواد غذایی یکی از برترین اپلیکیشن‌هاست که کاربران بسیاری در سراسر دنیا دارد. کاربران می‌توانند در این اپلیکیشن یک فیلتر متناسب با سبک خود را انتخاب کنند تا تصاویر غذاهای بسیار خاص برای آنها نمایش داده شود.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در پانل «بررسی حباب استارتاپ در وب فارسی» شرکت کنید

۲۲ آذرماه سالن همایش‌های وزارت ارتباطات میزبان پانلی تحت عنوان «بررسی حباب استارتاپ در وب فارسی» با حضور اکبر هاشمی (سردبیر هفته‌نامه شنبه)، ناصر غانم زاده (مدیر فینوا و سرمایه‌گذار)، مصطفی امیری (بنیان گذار زرین‌پال) و محمدامین مصباحی (متخصص معماری نرم افزار) خواهد بود.

۲۰ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راز شکست شبکه راز  چه بود؟
آیا ایده‌های خلاق الزاما در مسیر برند‌شدن گام برمی‌دارند؟

 معمولا نظریه‌های خلاق و منحصر‌به‌فردی در پس شرکت‌های شکست‌خورده، خفته است. اما بسیاری از آنها به علت شناخت کم از بازار، بی‌وفایی مخاطبان یا مشکلات سرمایه‌گذاری مجبور می‌شوند شانس خود را در ایده دیگری دنبال کرده و با فرزند تازه متولد‌شده خود وداع کنند.

۰۹ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تهیه طرح جامع منطقه پیام مبتنی بر اقتصاد ICT و شبکه‌های اجتماعی
دکتر فیروز‌آبادی در بازدید از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام تاکید کرد

دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی پیام با اشاره به ظرفیت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: باید تهیه و تدوین طرح جامع و تفصیلی منطقه مبتنی بر اقتصاد ICT و شبکه‌های اجتماعی، تعریف و تبیین مزیت‌های رقابتی آن در اولویت قرار گیرد.

۲۷ Aban 1395 بدون دیدگاه
ایده‌های منتخب اولین جشنواره ایده تا کسب و کار ربع رشیدی
همزمان با چهارمین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفتهِ

اولین جشنواره ایده تا کسب و کار ربع رشیدی با هدف، توانمندسازی ایده هایی که هنوز فرصت تبدیل به کسب و کارهای واقعی را نداشته‌اند و ارائه راه حل های تجاری سازی ایده ها به طراحان ایده  برگزار گردید و از ۲۵ ایده منتخب سه ایده از سمت داروران و یک ایده مردمی انتخاب شد.

۲۶ Aban 1395 بدون دیدگاه
شما در ماشین خود چه چیزی قرار می‌دهید؟
کمپین‌‌های اینستاگرامی مرسدس بنز

اینستاگرام از جمله پلت‌فرم‌هایی به شمار می‌رود که در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته و نظر بسیاری از مخاطبان دنیای مجازی را به خود جلب کرده است. افزایش مخاطبان این سیستم‌عامل باعث شده است که شرکت‌ها و برندهای مختلف برای ارائه پیام‌های تبلیغاتی خود از این صفحه اجتماعی غافل نشده و به طور ویژه‌ای به آن توجه کنند. 

۲۶ Aban 1395 بدون دیدگاه
شهردون؛ شبکه رویداد‌های شهر

با شبکه اطلاع‌رسانی رویداد‌های شهر به‌راحتی می‌توانید از رویداد‌های شهر مطلع شوید. 

۲۰ Aban 1395 بدون دیدگاه
چهار استراتژی مؤثر  در تبلیغات رقابتی

اغلب گفته می‌شود که فضای رقابتی برای ایجاد یک کسب‌وکار موفق، مناسب و کارساز است. امروزه نیز برندهای مختلفی را می‌بینیم که در یک فضای رقابتی به تبلیغ محصولات خود دست می‌زنند، انواع نوشابه‌ها مانند پپسی، کوکاکولا و ... یا برندهای دیگری مانند اپل، اچ‌پی و ... نیز کاملا فضای رقابتی موجود در بازار را نشان می‌دهند، 

۱۷ Aban 1395 بدون دیدگاه
مدیریت شبکه‌های اجتماعی با ایزی‌بازار!

این روزها که استارت‌آپ‌ها به همه جا وارد شد‌ه‌اند، وقتش رسیده تا با استفاده از خدمات‌شان به بخش‌های مختلفی از زندگی روزمره‌مان سر و سامانی دهیم؛ از سفارش آنلاین غذا و تاکسی گرفته تا موارد دیگر! بله، حتی انگار در این بین، کسب و کارهایی با ایده‌های خلاقانه یافت می‌شوند که به صفحات شبکه‌های اجتماعی شما نیز سر و سامان دهند؛ «ایزی‌بازار» یکی از آنهاست. 

۱۱ Aban 1395 بدون دیدگاه یگانه میرآفتاب

صفحه‌ها

اشتراک در شبکه های اجتماعی