شبکه‌های اجتماعی

تبلیغ برای اشتباه‌ترین فرد ممکن

اصل اول تبلیغات استارت‌آپ می‌گوید برای آدم‌های درست تبلیغ کنید؛ آدم‌هایی که به خدمات یا کالایی که ارائه می‌دهید، نیاز داشته باشند؛ آدم‌هایی که از دیدن این خدمات ذوق‌زده شوند و هیجان استفاده از آن به جانشان بیفتد. اصل اول تبلیغات با شما از درست‌ترین مخاطبان‌تان صحبت می‌کند ...

۲۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
لایک‌تان نمی‌کنند؟
راهکارهای ساده و اغلب کم‌هزینه‌ای که بهترین تبلیغ برای تازه‌کارهاست

داستان مشاغل نوپا و تازه‌تاسیس به کاهش بودجه ختم می‌شود. به شما می‌گویند تا آنجا که می‌توانید هزینه‌ها را پایین بیاورید و تا حد توان ریخت‌و‌پاش راه نیندازید. به شما می‌گویند برای رسیدن به تجربه‌ای موفق، لازم نیست از روز اول همه چیز سرجایش باشد ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
درپاساژ،فروشگاه خودتان را داشته باشید!
اپلیکیشن پاساژ صدها فروشنده و خریدار را به هم وصل کرده است

اپلیکیشن پاساژ صدها فروشگاه و محصول متنوع آنها را با قیمت‌های مناسب به کاربران خود معرفی می‌کند. دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف رفت‌و‌آمد و جست‌وجو در فروشگا‌ه‌های مختلف شهر کنید و بر آلودگی و ترافیک بیفزایید ...

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
چند سوال  درباره یک دستورالعمل

یادداشتی از مهدی عبادی / همه ما نام «مرکز توسعه تجارت الکترونیک» را شنیده‌ایم. با تصور قبلی، انتظار داشتیم که این مرکز هدفش گسترش تجارت الکترونیک باشد؛ یعنی به کسب‌و‌کارهای الکترونیک کمک بکند که توسعه پیدا کنند؛ یعنی شرایط فعالیت برای آنها ایجاد کند ...

۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
نوآوران مسیر حرکت پول را تغییر خواهند داد
درباره اینکه چرا گسست بانک‌ها کتاب مهمی است و باید آن را خواند

تاکنون کتاب‌های زیادی درباره موج تغییر در صنعت بانکداری منتشر نشده ‌و از میان کتاب‌هایی که در این زمینه در جهان منتشر شده‌اند، تعداد کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه شده باشند نیز زیاد نیست ...

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
از صفر تا صد كسب‌و‌كار اينترنتي

بسياري از افراد به عنوان یک مدیر در سازمان یا جوینده کار، هر روز در جست‌وجوی یک شانس جدی برای خود یا سازمانشان هستند. در وضعیت نه‌چندان اميدوار‌كننده فضای کسب‌وکار کشور یک راه‌حل اساسی، ورود به بازارهای جدید و دسترسی به مشتریان جدید است ...

۱۸ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
خریدان، استارت‌آپ آینده‌دار اهوازی‌ها
گفت‌و‌گو با امید احمدیان، بنیانگذار ۲۴ ساله «خریدان» که از سختی‌های تاسیس استارت‌آپش می‌گوید

وارد kharidon.ir  که می‌شوید، به‌دنبال هرچه که بخواهید، می‌توانید بگردید؛ از لوازم منزل گرفته تا لوازم الکترونیکی و دیجیتال. «خریدان» برای شما یک شهر همه‌رنگ آنلاین را فراهم کرده که از طریق آن بتوانید هر‌آنچه در حوزه دیجیتال و لوازم منزل به آن نیازمندید را تهیه کنید...

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو
سبک زندگی استارتاپی : می‌ترسید بدون تلفن همراهتان بمیرید؟
اضطراب جدیدی که احتمالا شما هم دارید!

درست است که به لطف شبکه‌های اجتماعی مجازی، عزیزانتان همیشه در دسترستان قرار دارند، اما محققان می‌گویند همین تماس‌هاي مداوم‌، می‌تواند باعث بالا رفتن استرس شما شود. فعالیت زیاد در این شبکه‌ها، از یک طرف زمینه را برای ابتلا به نوعی استرس به نام «اضطراب تلفنی» دچار می‌کند. 

۱۲ Dei 1395 بدون دیدگاه لى لى اسلامى
کانال‌های پرطرفدار تلگرامی باید مجوز بگیرند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه همایش ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی در جمع خبرنگاران گفت: در آخرین جلسه شورای عالی فضای مجازی پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه کسانی که دارای کانال‌های مختلف در شبکه‌های اجتماعی با تعداد اعضای قابل‌توجه هستند، باید احراز هویت شوند.

۲۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
حمایت ویژه از  پیام‌رسان‌های ایرانی
سلجوقی از تصویب یک مصوبه توسط شورای عالی مجازی برای تضمین سرمایه‌گذاری خبرداد

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران از ابراز علاقه چند پیام‌رسان داخلی برای فعالیت خبر داد و بر حمایت از نرم‌افزارهای بومی تا رسیدن به توسعه کافی، تأکید کرد.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
36 بار رد شدن!

یکی از مهم‌ترین و موفق‌ترین نام‌های حوزه روزنامه‌نگاری آنلاین، وب‌سایت هافینگتون پست است. 

۰۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
تیزرافیک؛ یک استارت‌آپ تک‌نفره!‌‌
علی قصابی، جوان کارآفرین که می‌خواهد بازار تبلیغات اصفهان را از آن خود کند

تیزرافیک تشکیل شده است از دو کلمه ‌تیزر و گرافیک. این، نام یک استارت‌آپ است که علی قصابی، جوان  بیست‌و‌هشت‌ساله اصفهانی، تاسیس کرده است. تیزرافیک در زمینه‌ ساخت تیزر‌های تبلیغاتی فعالیت می‌کند و  می‌خواهد در آینده‌ای دور حتی رقیبی جدی برای شرکت‌های تبلیغاتی بزرگی مانند‌ «ایران نوین» شود.

۰۳ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شهر فرنگ، از همه‌رنگ در شهردون!
گفت‌و‌گو با مهدی زهیری جوان ۲۱ساله همدانی ومدیر استارت‌آپ «شهردون» که قرار است شما را از رویداد‌های سراسر کشور مطلع کند

مهدی زهیری، جوان نخبه ۲۱ ساله همدانی است. او که در کارنامه‌ خود برگزاری اولین استارت‌آپ‌ویکند همدان را در سال ۹۴ دارد، از ۱۳‌سالگی برنامه‌نویسی را شروع می‌کند و در دوران دبیرستان گروه‌های مختلف برنامه‌نویسی را تشکیل می‌دهد. 

۲۲ Aban 1395 بدون دیدگاه یگانه میرآفتاب
نسل آینده کارآفرینان
پنج‌بنیانگذار و مدیرعامل استارت‌آپی جوان زیر ۲۵سال گرد هم آمدند تا از دغدغه‌ها و کسب و کارشان بگویند و ما را با ویژگی‌های کارآفرینان بزرگ آینده آشنا کنند

نسل جدید کارآفرینان؛ رده‌های سنی ۲۲ تا ۲۵سال. چهره‌های شاداب و سرزنده. می‌گویند و می‌خندند و همدیگر را اذیت می‌کنند اما این پنج جوان، کارآفرینان جوان جامعه هستند. هر کدام با تیمی کار می‌کنند و درآمدزایی و اشتغال‌زایی کرده‌اند. این جوانان در فضایی قرار گرفته‌اند که حداقل این روزها ناملایمتی‌هایی از خود نشان می‌دهند. فضا کمی غبارآلود است و آینده کار مبهم، اما آنها انگار که پیر این راه باشند، می‌گویند عادت کرده‌ایم؛ به سختی‌ها عادت کرده‌ایم. به «نه‌» شنیدن عادت کرده‌ایم اما میدان را خالی نمی‌کنیم. 

۱۵ Aban 1395 بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری
تاثیر تبلیغات آنلاین و آفلاین در کنار هم

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که با دیدن یک بیلبورد تبلیغاتی، سریعاً نام برند تبلیغ‌شده را در گوشی هوشمند خود جست‌وجو کرده‌ باشید یا اینکه حین تماشای یک برنامه تلویزیونی، در شبکه‌های اجتماعی به دنبال حاشیه‌های پشت صحنه بگردید و بخواهید که هیچ موردی را از دست ندهید. در چنین مواردی است که روابط میان تبلیغات و بازاریابی در فضای آنلاین و راهکارهای تبلیغاتی آفلاین محسوس است و متوجه می‌شوید به چه میزان روی یکدیگر تاثیر مثبت می‌گذارند.

۰۸ Aban 1395 بدون دیدگاه
با «پلوتو»  فروشگاه آنلاین ارزان بسازید
گفت‌و‌گو با حاجی‌زاده ۲۶ساله، بنیانگذار پلوتو که می‌گوید: «از صفر تا صد تأسیس فروشگاه آنلاین‌تان پشت‌تان هستیم.»

پلوتویی‌ها جوانند و باانگیزه و با خلاقیت خود، طرحی نو را به دنیای استارت‌آپ‌های ایرانی ارائه کرده‌اند؛ سامانه فروشگاه‌ساز آنلاینی که به شما کمک می‌کند تا خودتان هم مانند آنها صاحب یک کسب‌و کار شوید. آنها شما را رها نمی‌کنند و تازه پس از ارائه این سامانه، انگار همکاری‌شان  با شما آغاز شده است و از صفر تا صد و بهتر بگویم‌ در کل پروسه این کار پشت شما هستند و حمایت‌تان می‌کنند.

۰۳ Aban 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو
چگونه کمپین مصور هارلی‌دیویدسون در اینستاگرام جواب داد
جاده تو را کجا می‌برد؟

میراث عظیم و شناخته‌شده هارلی‌دیویدسون در سال ۱۹۰۳ توسط ویلیام‌اس‌هارلی و آرتور‌ دیویدسون در آمریکا پا به عرصه ظهور گذاشت و اکنون با گذشت بیش از یک قرن، به‌عنوان یکی از مشهورترین برندهای موتور سیلکت جهان شناخته می‌شود. 

 

۲۶ Mehr 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
سئو هزینه نیست؛ سرمایه‌گذاری است

کلاس این هفته دوره دیجیتال مارکتینگ موسسه بهار با طرح نام گوگل بسیار جذاب شد. بزرگترین موتور جستجوگر جهان که می‌تواند  وب‌سایت شما را در نتایج جستجو نشان دهد و پشتیبان استارتاپ شما باشد. اما چطور؟ با چه الگوریتمی؟ همه در انتظار بودیم تا از رمز و راز سیستم گوگل آگاه شویم و فرید اسدی (مدیر آنالیز و سئوی ای‌نتورک) با دانشی که دارد به‌خوبی پاسخگوی کنجکاوی‌های ما شد.

۲۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
داستان محصول شکست‌خورده یک برند بزرگ

یاد روزهای نوجوانی خیلی از ما با نام یاهو مسنجر گره خورده است. روزگاری که هنوز خبری از شبکه‌های اجتماعی و اپلیکیشن‌های گفتگو نبود و یاهو یکه‌تاز عالم چت در دنیای مجازی بود.

۰۱ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

افرادی که به فکر راه‌اندازی استارت‌آپ هستند باید به نکاتی در زمینه بازاریابی و رشد کسب‌وکار توجه کنند. شبکه، محتوا، ایمیل و...

۳۰ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران