شبکه‌های اجتماعی

هشتگ شو

هشتگ، این مفهوم جهانی و امروزی و داغ، نماد به‌هم‌پیوستگی هزاران آدم در سرتاسر دنیاست.نماد افکار عمومی فراملیتی، آنچه که افراد را به دنبال خود می‌کشاند و درباره سوژه داغ و ویژه‌شان با آنها صحبت می‌کند؛ فراملیتی از آن‌جهت که ممکن است روز اسکار باشد و اصغر فرهادی تا رتبه هفتم ترند جهانی پیش برود.

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه نگار مفید
گشت‌ و گذار با همسفرهای مجازی
چرا همگردی به یکی از برنامه‌های کاربردی و پرمخاطب حوزه گردشگری تبدیل شده است؟

اپلیکیشن همگردی به شما کمک می‌کند تا بهترین خرید را داشته باشید، بهترین مکان‌ها را برای غذا خوردن پیدا کنید، به بهترین گردش‌ها بروید و لحظات شادی را سپری کنید ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانمهر
سرمقاله شماره 51: رنک عمرتان چند است!

زمستان دارد بساطش را جمع می‌کند. هفته بعد آخرین شماره شنبه را منتشر می‌کنیم تا بعد از یک سال کار نفسگیر برویم برای تعطیلات. تا به حال به این فکر کردید که در تعطیلی عید که همه درگیر مسافرت هستند، از این فرصت استفاده کنید و به رشد بیزینس‌تان سرعت بدهید؟ 

۰۷ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه مخاطب را پابند خودتان کنید!
۵ روش هوشمندانه‌ای که کاربر را با قلبی راضی به دام می‌اندازد

کاربران همیشگی خود را به کار بگیرید. آنها دوست دارند تا خاطراتشان از شما و وب‌سایت شما و محصول شما را به اشتراک بگذارند، پس این امکان را در اختیارشان قرار دهید. اجازه بدهید که این مخاطبان فعال و ایده‌ها و تجربه‌هایشان تبدیل به بخشی از فعالیت شما شود ....

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آیدا آزاد
رنگ در شبکه‌های اجتماعی

تم وب‌سایت شما چیست؟ تم کافه‌ای که هر روز به آن سر می‌زنید؟ تم صفحه شما در دنیای مجازی به چه رنگ است؟ همیشه به رنگ‌ها به چشم همراهان همیشگی و واقعی خود نگاه کنید و از آنها غافل نشوید. نگذارید تا رنگ‌ها روی دنیای مجازی شما نقش بازی کنند ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پول جمع کردن برای کارهای جذاب
گفت‌وگو با سمیرا دودانگه ۲۹ ساله، مدیرپروژه استارت‌آپ حامی جو که برای پروژه‌های مختلف تامین مالی می‌کند

حامی‌جو یک پلت‌فرم جذب سرمایه جمعی است. افراد می‌توانند هر ایده یا پروژه‌ای که داشته باشند روی سایت حامی‌جو ثبت و محتوای مورد نیاز برای انتشار در حامی‌جو را تولید کنند. این پروژه می‌تواند فیلم، کتاب یا یک استارت‌آپ باشد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
شخصیت مخاطب را بشناسید
چرا باید استراتژی بازاریابی محتوای خود را بر مبنای پرسونای مخاطب تنظیم کنید؟

پرسونای مخاطب ویژگی‌های شخصیتی، رفتاری و علایق مشتریان ایده‌آل شما را نشان می‌دهد. این اطلاعات معمولا‌ شامل اطلاعات جمعیت‌ شناختی و پیشینه‌ای و اطلاعات رفتاری (مانند مشغله اصلی که آنها شب‌هنگام بیدار نگه می‌دارد، چالش‌ها و رنج‌های آنها، نقش آنها در فرآیند خرید، محتوای مورد استفاده و...) آنهاست ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چک‌لیست کاربردی شبکه‌های اجتماعی

وقت آن رسیده است که کارایی و اثربخشی شبکه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید اما برای هر یک از این شبکه‌های اجتماعی باید یک استراتژی متفاوت داشته باشید ...

۲۵ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چگونه یک پیامک تبلیغاتی خوب  بفرستیم؟

فرستادن پیامک به مخاطبان در کنار دیگر ابزارهای جدید دنیای امروز مانند ایمیل، شبکه‌های اجتماعی و ... می‌تواند به عنوان یک روش تأثیرگذار بازاریابی مورد نظر باشد، اما توجه به این نکته ضروری است که هر پیامکی نمی‌تواند یک تبلیغ مؤثر و کارآمد محسوب شود ...

۲۴ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مهدی مهرابی
ساعت، ساعت آپدیت است!
وقتی از به‌روزرسانی منظم صحبت می‌کنیم

هر کجا سخن از به‌روزرسانی منظم است، پای آمار و ارقامی به میان می‌آید که نمی‌توان از کنار آنها به سادگی گذشت. هرچند بیشتر این اعداد از نظرسنجی‌های آن‌سوی آب‌ها برداشت شده و در ایران نمی‌توان به آنها تکیه کرد و برنامه دقیق چید، اما برخی از یافته‌های آنها با عقل جور درمی‌آید ...

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
در جست‌وجوی فالوئرهای فداکار
این سه اصل اساسی را برای تولیدمحتوا در شبکه‌های اجتماعی فراموش نکنید

هرچند استفاده از شبکه‌های اجتماعی بهترین و موثرترین و البته کم‌هزینه‌ترین روش تبلیغ برای یک استارت‌آپ است، اما هیچ‌کدام از این صفت‌ها باعث نمی‌شود تا شما به دنیای مجازی وارد شوید و صفحات را به‌روز نکنید، نسبت به پیام‌ها بی‌تفاوت باشید و بدون توجه از روی لایک‌ها بگذرید ...

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
شما کجای زمین ایستاده‌اید؟
درباره کمپین ناسا برای جلب توجه مردم به سرنوشت زمین

تمایلات دنیای امروز برای پرداختن به مسائل محیط زیستی به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جوامع انسانی بدل شده است، به طوری که هر روزه در سطح جهان شاهد شکل گرفتن کمپین‌های مختلفی در این حوزه هستیم و یکی از مهم‌ترین جریان‌های تبلیغاتی که در جوامع امروزی رقم می‌خورد ....

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
سرگرمی‌ها را ویدئو کنید

اگر به دنبال آن هستید که معروف‌ترین ویدئوها را داشته باشید، اپلیکیشن Entertainment Funny Videos بهترین اپلیکیشن اندروید برای این کار است. این برنامه به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های سال ۲۰۱۶ شناخته شده است. شما می‌توانید از تعداد زیادی ویدئوی بامزه لذت ببرید.

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
حمایت مرکز ملی فضای مجازی از استارت‌آپ‌ها

دبیر شورای عالی فضای مجازی از بررسی فعالیت کسب‌وکارهای نوپای اینترنتی و آنلاین در مرکز ملی فضای مجازی خبر داد .....

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استفاده از شبکه‌های اجتماعی در محل کار ممنوع باشد یا نه؟

شبکه‌های اجتماعی  تنها راه ارتباطی برای بسیاری از افراد شاغل در سراسر جهان است. این پل‌های ارتباطی ابزاری است که به افراد این امکان را می‌دهد تا رخداد‌های زندگی‌شان را با دیگران به اشتراک بگذارند ...

۰۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
تبلیغ برای اشتباه‌ترین فرد ممکن

اصل اول تبلیغات استارت‌آپ می‌گوید برای آدم‌های درست تبلیغ کنید؛ آدم‌هایی که به خدمات یا کالایی که ارائه می‌دهید، نیاز داشته باشند؛ آدم‌هایی که از دیدن این خدمات ذوق‌زده شوند و هیجان استفاده از آن به جانشان بیفتد. اصل اول تبلیغات با شما از درست‌ترین مخاطبان‌تان صحبت می‌کند ...

۲۹ Dei 1395 بدون دیدگاه
لایک‌تان نمی‌کنند؟
راهکارهای ساده و اغلب کم‌هزینه‌ای که بهترین تبلیغ برای تازه‌کارهاست

داستان مشاغل نوپا و تازه‌تاسیس به کاهش بودجه ختم می‌شود. به شما می‌گویند تا آنجا که می‌توانید هزینه‌ها را پایین بیاورید و تا حد توان ریخت‌و‌پاش راه نیندازید. به شما می‌گویند برای رسیدن به تجربه‌ای موفق، لازم نیست از روز اول همه چیز سرجایش باشد ...

۲۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
درپاساژ،فروشگاه خودتان را داشته باشید!
اپلیکیشن پاساژ صدها فروشنده و خریدار را به هم وصل کرده است

اپلیکیشن پاساژ صدها فروشگاه و محصول متنوع آنها را با قیمت‌های مناسب به کاربران خود معرفی می‌کند. دیگر نیازی نیست وقت خود را صرف رفت‌و‌آمد و جست‌وجو در فروشگا‌ه‌های مختلف شهر کنید و بر آلودگی و ترافیک بیفزایید ...

۲۷ Dei 1395 بدون دیدگاه
چند سوال  درباره یک دستورالعمل

یادداشتی از مهدی عبادی / همه ما نام «مرکز توسعه تجارت الکترونیک» را شنیده‌ایم. با تصور قبلی، انتظار داشتیم که این مرکز هدفش گسترش تجارت الکترونیک باشد؛ یعنی به کسب‌و‌کارهای الکترونیک کمک بکند که توسعه پیدا کنند؛ یعنی شرایط فعالیت برای آنها ایجاد کند ...

۲۱ Dei 1395 بدون دیدگاه
نوآوران مسیر حرکت پول را تغییر خواهند داد
درباره اینکه چرا گسست بانک‌ها کتاب مهمی است و باید آن را خواند

تاکنون کتاب‌های زیادی درباره موج تغییر در صنعت بانکداری منتشر نشده ‌و از میان کتاب‌هایی که در این زمینه در جهان منتشر شده‌اند، تعداد کتاب‌هایی که به فارسی ترجمه شده باشند نیز زیاد نیست ...

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در شبکه‌های اجتماعی