شبکه_اجتماعی

محاسبه ارزش طول عمر مشتری با داده ناچیز

ارزش عمر مشتری CLV ا(‌Customer Lifetime Value‌)‌،‌ سود‌آوری مشتری یا به زبان ساده‌ بدانید «فهمیدن» اینکه چه کسی بیشترین درآمد را برای شما ایجاد می‌کند‌، از فاکتورهای ضروری در کسب‌و‌کارها به‌خصوص استارت‌آپ‌ها‌ست که کمک می‌کند کسب‌و‌کار خود را بهینه‌سازی کنید ....

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نگاهی به یک تبلیغ خلاقانه سامسونگ با محتوای فرهنگ‌سازی

مسئولیت اجتماعی یکی از بخش‌های مهمی است که یک برند در حیطه فرایند تبلیغاتی خود باید آن را در نظر بگیرد، به این معنا که علاوه بر طراحی برنامه‌های بازاریابی و ارائه آنها به مخاطبان، توجه به برخی پیامدها که ممکن است در فرایند فرهنگ‌سازی جامعه تاثیرگذار باشند نیز ضروری است ...

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نگاهی به یک تبلیغ خلاقانه سامسونگ با محتوای فرهنگ‌سازی

مسئولیت اجتماعی یکی از بخش‌های مهمی است که یک برند در حیطه فرایند تبلیغاتی خود باید آن را در نظر بگیرد، به این معنا که علاوه بر طراحی برنامه‌های بازاریابی و ارائه آنها به مخاطبان، توجه به برخی پیامدها که ممکن است در فرایند فرهنگ‌سازی جامعه تاثیرگذار باشند نیز ضروری است ...

۲۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بستری برای حذف فرم‌های کاغذی
مریم خضریان، مسئول توسعه نرم‌افزار استارت‌آپ دیجیت

مریم خضریان، مسئول توسعه نرم‌افزار استارت‌آپ دیجیت، این استارت‌آپ را به این صورت تعریف می‌کند: «دیجیت یک فرم‌ساز الکترونیکی است که بستری برای حذف فرم‌های کاغذی به وجود آورده است.»

۲۰ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نگذارید به بهانه دلار ناامیدتان کنند

اگر جام‌جهانی و شگفتی‌آفرینی تیم ملی ایران در این دوره را کنار بگذاریم، احتمالا داغ‌ترین موضوعی که در هفته‌های اخیر در کسب‌وکارها و بین فعالان کسب‌وکاری مطرح بوده، بحث ارز و افزایش قیمت آن بوده است.

۱۰ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه رسول قربانی
تیشینه؛ درجست‌وجوی ارزان‌ترین بلیت هواپیما!
با استارت‌آپ گردشگری عباس بافکر و حسین حمزه‌پور آشنا شوید

سفر و خرید بلیت همواره ارتباط مستقیمی با هم دارند و پیدا‌کردن بلیت با قیمت و در زمان مناسب تاثیر بسزایی در شکل‌گیری یک سفر موفق دارد. استارت‌آپ تیشینه به نشانی tishineh.com با همین هدف و برای تسهیل خرید ارزان‌ترین بلیت هواپیما در بهترین زمان ممکن کار خود را شروع کرده است. 

۰۹ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
مدیریت بهتر و راحت تر مشتری‌ها

۳ اپلیکیشن معرفی‌شده این شماره تجارت الکترونیک شما را منظم‌تر و بهینه تر می‌کنند

۰۷ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چارق، دست‌ساخته‌ها را آنلاین می‌فروشد
گفت‌وگو با نادیا محسن‌پور که امید زیادی به بازار دست‌ساخته‌های هنری دارد

توجه استارت‌آپ‌ها به حوزه صنایع دستی علاوه بر اینکه باعث در‌آمدزایی و ایجاد انگیزه برای فعالان و هنرمندان در این حوزه می‌شود، منجر به حفظ آثار و ماندگاری بیشتر صنایع‌دستی در جامعه خواهد شد. استارت‌آپ چارق به نشانی charogh.com‌ استارت‌آپی است که با هدف حمایت از صنایع‌دستی ایران در این راه قدم برمی‌دارد. 

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جادوبی  یک داشبورد‌ساز هوشمند

استارت‌آپ جادوبی به نشانی jadoobi.comاستارت‌آپی است که توسط احمد خلیلی، امیرمحسن کریمی‌مجد و ‌هادی گندمی بنیانگذاری شده است. احمد ۳۰ ساله و دکتری مدیریت فناوری اطلاعات را در دانشگاه تهران به‌تازگی تمام کرده است. امیرمحسن ۳۱ ساله است و او هم دکتری خود را در دانشگاه علم و صنعت در رشته مهندسی صنایع گرفته است.‌

۱۲ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
گپی با رضا نصرتی درباره استارت‌آپی که برای اشتغال‌زایی زنان خانه‌دار برنامه جالبی دارد

حوزه غذا و سفارش آنلاین آن از جمله حوزه‌هایی است که مورد علاقه اهالی استارت‌آپ‌ها قرار گرفته ‌و استارت‌آپ‌های مختلفی در این حوزه کار خود را شروع کرده‌اند. اما توجه به حوزه عرضه غذای با‌کیفیت خانگی و استفاده از ظرفیتی که در خانم‌های خانه‌دار وجود دارد، به نظر می‌رسد حوزه پر‌کششی باشد و در آینده شاهد موفقیت بیشتر استارت‌آپ‌های فعال در سفارش غذای آنلاین در این حوزه باشیم.

۱۰ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
خوک و چند توصیه غیرفین‌تکی

مانی حقیقی از آن دسته کارگردان‌های رشک‌برانگیز سینمای ایران است که اگر کسی بخواهد به او حسادت کند، احتمالا چیزهای زیادی وجود دارد که می‌توان به آنها مشغول شد. همین که شما نوه ابراهیم گلستان بزرگ باشی و در آمریکا فلسفه خوانده باشی و یک دوجین فیلم در دو سر طیف ساخته باشی و با بین‌المللی‌ترین کارگردان‌های ایران نشست و برخاست داشته باشی، همه اینها می‌تواند رشک‌برانگیز باشد. 

۰۳ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چگونه ابعاد برند را از طریق محتوا تقویت کنیم؟

نوشتن محتوای برنددار راهی برای تبلیغ برند خود از طریق محتو‌است. تولید محتوای برنددار برای کسب‌وکارها چیز جدیدی نیست، اما هنوز هم بسیاری از مردم و صاحبان برند از آن آگاهی ندارند. می‌توان گفت که تولید محتوای برنددار، بخش مهمی از بازاریابی محتو‌است. با استفاده از محتوا می‌توان ابعاد و جنبه‌های مختلف آن را تقویت کرد. اما چگونه؟ 

 

۰۳ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
مشاوره آنلاین روانشناسی در فول‌فکر
گفت‌وگو با وحید کریمانه

در جامعه اینقدر که افراد به سلامت جسم خود اهمیت می‌دهند، شاید به سلامت روان خود توجهی نداشته باشند و این تصور اشتباه در بین افکار عمومی رایج است که هر کسی که به روانشناس مراجعه می‌کند، حتما باید مشکلات روانی داشته باشد. ولی در دنیای پرتنشی که ما در آن زندگی می‌کنیم، حتی افراد سالم هم نیاز به روانشناس دارند تا همواره از سلامت روحی برخوردار باشند. 

۰۳ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
باسلام، بازار اجتماعی کسب‌وکارهای مردمی

فروشگاه‌های آنلاین زیادند،‌ فروشگاه‌سازهای آنلاین هم خیلی زیاد شده‌اند. ولی کسب‌وکارهای مردمی به چیزی بیش از یک فروشگاه اینترنتی احتیاج دارند؛ جایی که در آن بتوانند کسب‌وکارشان را از پایه بسازند و توسعه بدهند. باسلام آمده تا این نیاز را برطرف کند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
سرمقاله شماره 99 اکبر هاشمی : اکوسیستم استارت‌آپی در خطر است!

‌نزد مردم عامه نقل‌قولی هست به این مضمون که اگر می‌خواهید فردی را به همسری برگزینید، صبح خیلی زود سر‌زده به خانه دختر بروید و از خواب بیدارشان کنید. دختر را پیش از آنکه صورتش را بشوید و آرایش کند، ببینید. فلسفه‌اش کاملا روشن است. تاکید دارد بر خود واقعی آدم‌ها؛ آدم‌هایی که به یاری لوازم آرایش تبدیل به زیبارویی وسوسه‌برانگیز می‌شوند. در دنیای دیجیتال هم این مفهوم را در عکس  پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی ‌تجربه کرده‌ایم.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
توقف فعالیت دفتر تهران سرآوا به دلیل حمله افراد ناشناس
تحقیقات برای روشن شدن ماجرا ادامه دارد

دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند غیرفعال شده و این مسئله در شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نظریه و شایعات مختلفی شده است. «علی سمساری‌لر»، مدیر روابط عمومی شرکت سرآوا در گفت‌وگو با دیجیاتو علت توقف فعالیت‌ دفتر این شرکت را حمله افراد ناشناس به آن عنوان می‌کند: «سحرگاه روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، افرادی با تخریب در ورودی دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند، وارد دفتر شدند.

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
با هر انحصاری مخالفیم!
گفت‌وگو با مصطفی رادمرد، یکی از هم‌بنیانگذاران پیام‌رسان «بله» که با اعتمادبه‌نفس اعتقاد دارد فیلتر‌کردن تلگرام ضربه‌زدن به پیام رسان‌های باکیفیت داخلی و صرفا به نفع کسب‌وکارهای انحصارطلب است

برای بسیاری از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی و حتی عموم کاربرانی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دل‌نگران فیلتر شدن تلگرام هستند، این فرضی مسلم است که همه پیام‌رسان‌های داخلی قویا پشت فیلترشدن این پیام‌رسان روسی ایستاده‌اند و از بسته شدن آن حتی اگر در ظاهر هم چیزی بروز ندهند، در دل حسابی شاد خواهند شد. اما وقتی پای صحبت‌های مصطفی رادمرد بنشینید، خلاف این به شما ثابت می‌شود. 

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
عکس‌هایی که راه می‌روند
مزیت‌های استفاده از فایل‌های گیف در بازاریابی محتوا

فرمت‌های محتوای دیجیتال کوتاه مانند محتوای گیف که استفاده از آنها راحت است، در  طول چند سال گذشته در سیستم عامل شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند و در حال حاضر به عنوان شکلی از برقراری ارتباطات استفاده می‌شوند. نه‌تنها افراد از آن در پیام‌های خصوصی استفاده می‌کنند بلکه برندهای زیادی با اهداف مختلفی در حال استفاده از این فرمت تصویری هستند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
رابطه استارت‌آپ‌ها و تحقیقات دانشگاهی

 اخیرا از یک سرمایه‌گذار برجسته پرسیدم: برخلاف اینکه طرح تعداد بسیار زیادی از کسب‌و‌کارهای نوپا و موفق محصول تحقیقات دانشگاهی است، اما در بخش سرمایه‌گذاری کسی نیست که شرکت‌ها را از این بابت ارزیابی کند که آیا آنچه انجام می‌دهند با نتایج تحقیقات دانشگاهی و تجارب موفق دانشگاه‌ها تطبیق دارد؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی محتوای موفق به هماهنگی، خلاقیت و استراتژی نیاز دارد. فرض کنید برای جذب ترافیک، افزایش بازدید و تعداد مخاطبانی که از بین انواع محتوای دیگر می‌توانند یک محتوا را انتخاب کنند، در حال رقابت هستید. کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید تا کمپین بازاریابی منحصربه‌فرد و متمایز از دیگران داشته باشید. 

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در شبکه_اجتماعی