شبکه_اجتماعی

باسلام، بازار اجتماعی کسب‌وکارهای مردمی

فروشگاه‌های آنلاین زیادند،‌ فروشگاه‌سازهای آنلاین هم خیلی زیاد شده‌اند. ولی کسب‌وکارهای مردمی به چیزی بیش از یک فروشگاه اینترنتی احتیاج دارند؛ جایی که در آن بتوانند کسب‌وکارشان را از پایه بسازند و توسعه بدهند. باسلام آمده تا این نیاز را برطرف کند.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
سرمقاله شماره 99 اکبر هاشمی : اکوسیستم استارت‌آپی در خطر است!

‌نزد مردم عامه نقل‌قولی هست به این مضمون که اگر می‌خواهید فردی را به همسری برگزینید، صبح خیلی زود سر‌زده به خانه دختر بروید و از خواب بیدارشان کنید. دختر را پیش از آنکه صورتش را بشوید و آرایش کند، ببینید. فلسفه‌اش کاملا روشن است. تاکید دارد بر خود واقعی آدم‌ها؛ آدم‌هایی که به یاری لوازم آرایش تبدیل به زیبارویی وسوسه‌برانگیز می‌شوند. در دنیای دیجیتال هم این مفهوم را در عکس  پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی ‌تجربه کرده‌ایم.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
توقف فعالیت دفتر تهران سرآوا به دلیل حمله افراد ناشناس
تحقیقات برای روشن شدن ماجرا ادامه دارد

دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند غیرفعال شده و این مسئله در شبکه‌های اجتماعی باعث ایجاد نظریه و شایعات مختلفی شده است. «علی سمساری‌لر»، مدیر روابط عمومی شرکت سرآوا در گفت‌وگو با دیجیاتو علت توقف فعالیت‌ دفتر این شرکت را حمله افراد ناشناس به آن عنوان می‌کند: «سحرگاه روز سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت، افرادی با تخریب در ورودی دفتر تهران سرآوا در خیابان الوند، وارد دفتر شدند.

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
با هر انحصاری مخالفیم!
گفت‌وگو با مصطفی رادمرد، یکی از هم‌بنیانگذاران پیام‌رسان «بله» که با اعتمادبه‌نفس اعتقاد دارد فیلتر‌کردن تلگرام ضربه‌زدن به پیام رسان‌های باکیفیت داخلی و صرفا به نفع کسب‌وکارهای انحصارطلب است

برای بسیاری از فعالان اکوسیستم استارت‌آپی و حتی عموم کاربرانی که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دل‌نگران فیلتر شدن تلگرام هستند، این فرضی مسلم است که همه پیام‌رسان‌های داخلی قویا پشت فیلترشدن این پیام‌رسان روسی ایستاده‌اند و از بسته شدن آن حتی اگر در ظاهر هم چیزی بروز ندهند، در دل حسابی شاد خواهند شد. اما وقتی پای صحبت‌های مصطفی رادمرد بنشینید، خلاف این به شما ثابت می‌شود. 

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
عکس‌هایی که راه می‌روند
مزیت‌های استفاده از فایل‌های گیف در بازاریابی محتوا

فرمت‌های محتوای دیجیتال کوتاه مانند محتوای گیف که استفاده از آنها راحت است، در  طول چند سال گذشته در سیستم عامل شبکه‌های اجتماعی بسیار محبوب شده‌اند و در حال حاضر به عنوان شکلی از برقراری ارتباطات استفاده می‌شوند. نه‌تنها افراد از آن در پیام‌های خصوصی استفاده می‌کنند بلکه برندهای زیادی با اهداف مختلفی در حال استفاده از این فرمت تصویری هستند.

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
رابطه استارت‌آپ‌ها و تحقیقات دانشگاهی

 اخیرا از یک سرمایه‌گذار برجسته پرسیدم: برخلاف اینکه طرح تعداد بسیار زیادی از کسب‌و‌کارهای نوپا و موفق محصول تحقیقات دانشگاهی است، اما در بخش سرمایه‌گذاری کسی نیست که شرکت‌ها را از این بابت ارزیابی کند که آیا آنچه انجام می‌دهند با نتایج تحقیقات دانشگاهی و تجارب موفق دانشگاه‌ها تطبیق دارد؟

۲۶ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
3 راه اطمینان از موفقیت استراتژی بازاریابی محتوا

راه‌اندازی یک کمپین بازاریابی محتوای موفق به هماهنگی، خلاقیت و استراتژی نیاز دارد. فرض کنید برای جذب ترافیک، افزایش بازدید و تعداد مخاطبانی که از بین انواع محتوای دیگر می‌توانند یک محتوا را انتخاب کنند، در حال رقابت هستید. کارهای مختلفی می‌توانید انجام دهید تا کمپین بازاریابی منحصربه‌فرد و متمایز از دیگران داشته باشید. 

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
حرف مردم و استارت‌آپ‌ها یکی شد
بهنام رجبی، هم‌بنیانگذار تارینو

مهم‌ترین اتفاق سال ۹۶ این بود که مردم و موسسان استارت‌آپ‌ها حرفشان یکی بود و زمانی که یک استارت‌آپ دچار بحرانی از سمت دولت شد، یک‌صدا همه آن را در شبکه‌های اجتماعی و مجامع عمومی به گوش دولت رساندند تا تغییراتی در آن ایجاد شود.

۱۸ فروردین ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
ورزشان؛ مرجع اینترنتی مراکز ورزشی

 ورزش و تغذیه سالم از جمله فاکتورهای یک زندگی سالم به شمار می‌روند ولی به نظر می‌رسد در دنیای ماشینی که ما در آن زندگی می‌کنیم، هر روز کمتر به این موضوعات توجه می‌کنیم. شاید همین امر باعث شده ‌که پای ورزش هم به سوژه‌های جذاب برای استارت‌آپ‌ها باز شود تا هر چه بیشتر به جامعه کمک کنند تا به سلامتی خود بیشتر اهمیت بدهند.

۲۴ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
تناسب اندام موبایلی با ران‌تستیک
گزارشی از یک استارت‌آپ اتریشی موفق

ران‌تستیک (Runtastic) یک شرکت استارت‌آپی تناسب اندام در اتریش است که علم تناسب اندام سنتی را با اپلیکیشن‌های همراه، شبکه‌ اجتماعی و عناصر دیگر ترکیب کرده است.

۱۷ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مانیار، پول را مثل پیام جابه‌جا می‌کند!
گپی با چهار بنیانگذار یکی از استارت‌آپ‌های روبه‌رشد حوزه فین‌تک

نفوذ شبکه‌های اجتماعی و استفاده روزافزون از این فضا توسط مردم ایده‌های جالبی را در ذهن استارت‌آپی‌ها پرورش داده‌ که هرچه بهتر و بیشتر از این بستر استفاده کنند. یکی از این ایده‌های جذاب انتقال وجه از طریق این شبکه‌هاست که استارت‌آپ مانیار به نشانی moneyar.com‌ جزو اولین استارت‌آپ‌هایی بوده ‌که یک شبکه اجتماعی مالی پیام‌رسان را راه‌انداخته است.

۱۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
فین‌تک؛ سالی که گذشت،  سالی که می‌آید...
سال ۹۶ برای فعالان فین‌تک و استارت‌آپ‌های این حوزه، سالی سخت‌ بود که البته دستاورد هم کم نداشت

قدمت حوزه فین‌تک به معنی اصلی خودش یعنی کاربرد نوآورانه فناوری در ارائه خدمات مالی بیشتر از یک سال است، اما در یک سال گذشته اتفاقات زیادی رخ داد که تاثیر مهمی در پیشرفت این حوزه برای ادامه راه خود در سال‌های بعدی داشت؛ از رونق و رواج استارت‌آپ‌های حوزه فین‌تک گرفته تا صحبت و فعالیت در عرصه فناوری‌های زنجیره بلوک و سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزنگاری شده.

۱۴ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بستوران، شبکه اجتماعی مقایسه رستوران‌ها
سید‌محمد حسین علوی ۲۶ساله است او از استارت‌آپی که در کرمان راه انداخته‌اند می‌گوید

استارت‌آپ بستوران به نشانی bestooran.com‌ استارت‌آپی است که سید‌محمد حسین علوی به همراه ۳ هم بنیانگذار خود بهداد مرسل‌پور، رسول عطار‌پور و سید‌عماد آرمون در شهر کرمان بنیانگذاری کرده است. 

۱۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چهره سال اکوسیستم استارت‌آپی ایران کیست؟

راستش با برخی درافشانی‌های غیربهداشتی که پشنگه‌های آن دامن فضای استارت‌آپی را گرفته باید درخصوص دادن هرگونه پیشنهاد جمعی یا فراخوان مبتنی بر مشارکت حداکثری کمی احتیاط کرد. چون ممکن است به قول علمای قوم هنوز کلام منعقد نشده، و قبل از اینکه بدانید از کجا خورده‌اید، به‌صورت خودجوش لت‌و‌پار و تکه‌پاره‌ شوید! 

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی
شعار کدز: هر روز، شنبه است
چرا کدزبین در بازاریابی خود روی توانمندسازی زنان تاکید دارد؟

یک قرن از تولید کفش‌های برند کدز (KEDS) می‌گذرد؛ کفش‌هایی با کفه لاستیکی که راه رفتن آرام و با صدای کم، به عنوان شاخصه اصلی آنها شناخته می‌شود. تمرکز بر گروه خاصی از مخاطبان، یعنی زنان و دختران جوان، باعث شده ‌که این برند در سال‌های اخیر فعالیت‌های زیادی در حیطه علایق و نیازهای این گروه از خود نشان دهد ...

۱۲ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
چگونه برای حفظ مشتری از بازاریابی ایمیلی استفاده کنیم؟

همه ما می‌دانیم که هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید چندین برابر حفظ مشتری است، با وجود این، همواره شاهد هستیم که بسیاری از برندها بر کسب مشتری به جای حفظ مشتری، بیشتر تمرکز می‌کنند. شما با استفاده از بازاریابی ایمیلی می‌توانید نه‌تنها برند و محصول خود را از دیگران متمایز سازید، بلکه تعاملی دائمی با مشتریان داشته باشید که باعث وفاداری و حفظ مشتری می‌شود.

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
65‌میلیارد تومان، درآمد اپ‌نویس‌های کافه‌بازر

تیم‌های توسعه‌دهنده ایرانی در سال ۱۳۹۵ توانسته‌اند در مجموع بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال درآمد کسب کنند. این رقم تنها درآمدهای دیجیتال از برنامه‌ها و بخشی از درآمد تبلیغات را شامل می‌شود.

۱۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
داستان آریو و شبکه‌های اجتماعی‌اش
درباره پوتک که در یک پروژه بزرگ، سبک تازه‌ای از بازاریابی اینفلوئنسری را راه انداخته است

شرکت پوتک به نشانی putech.ir   که با نام PMC شناخته می‌شود، در سال ۷۴ کار خود را در حوزه واردات و صادرات ماشین‌آلات صنعتی شروع کرد و به مرور زمان با توجه به نیازی که در حوزه کاری خود احساس کرده، وارد حوزه فناوری اطلاعات نیز شده است. بر همین اساس،‌ روی ‌پروژه‌های مختلفی در حوزه آی‌تی سرمایه‌گذاری کرده ‌که مهم‌ترین این پروژه‌ها، پروژه‌ای به نام «آریو» با ماهیت شبکه اجتماعی و پیام‌رسان است.

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بگذارید بچه‌ها لباس‌‌شان را کثیف کنند
پرسیل برای نشان دادن اعتماد به نفس برندش به والدین توصیه‌های جالبی می‌کند

پرسیل، تحت لوای شرکت بزرگ آرایشی و بهداشتی آلمانی، یعنی هنکل، از برندهای نام‌آشنای شوینده به شمار می‌رود که با داشتن بیش از یک قرن سابقه، در لیست مشهورترین شوینده‌های بهداشتی قرار دارد ...

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تیزر، بازار تبلیغات تلگرامی را داغ کرده است
صادق قنبری شوهانی و مصطفی حیدرزاده این استارت‌آپ را در مشهد راه‌اندازی کرده اند

استارت‌آپ تیزر به نشانی teezer.ir  استارت‌آپی است که توسط صادق قنبری شوهانی و مصطفی حیدرزاده در شهر مشهد بنیانگذاری شده است. صادق ۳۰‌ساله و لیسانس مهندسی نرم‌افزار از دانشگاه علمی کاربردی مشهد دارد. مصطفی نیز ۲۸‌ساله است و ارشد نرم‌افزار دارد. 

۰۶ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در شبکه_اجتماعی