روش‌های سنتی بازاریابی

اعتمادبه‌نفس عجیب شعار تبلیغاتی اسکچرز!
کفش‌ساز شناخته‌شده آمریکایی اعتقاد دارد هر محصولش تجربه‌ای یگانه است

برند اسکچرز که در سال ۱۹۹۲ در منهتن کالیفرنیا راه‌اندازی شد، ‌از تولیدکنندگان برجسته کفش، خصوصا کفش‌های ورزشی به شمار می‌رود که توانسته ‌در مدت کوتاهی با برندهای معروف ورزشی جهان رقابت کرده و همپای نام‌های تجاری معروفی مانند نایک، آدیداس و ... در بین مخاطبان جهانی شناخته شود ...

۱۵ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
تبلیغاتی که خوب جویده می‌شود!
نشانه گرفتن احساس مخاطب و توجه به ویدئو، تریدنت؛ آدامس‌فروش معروف دنیا را از رقبا پیش انداخته است

کمپین‌های احساسی برند تریدنت، با برقراری یک ارتباط عاطفی با مخاطبان خود، سعی در ترویج احساسی دارند که بعد از مصرف این محصول در آنها ایجاد می‌شود. آرامش، شادی و سرزندگی مهم‌ترین عواطفی هستند که در کمپین‌های مذکور برجسته شده و مخاطبان خود را به مصرف این آدامس ترویج می‌کنند ...

۱۳ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در روش‌های سنتی بازاریابی