روش‌های بازاریابی

بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری را جدی بگیرید!
در بین روش‌های بازاریابی، ABM بالاترین نرخ بازده سرمایه را دارد

هرروزی که می‌گذرد، در دنیای بازاریابی اتفاقات تازه‌ای می‌افتد و یکی از این اتفاقات مهم بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری یا Account-Based Marketing است که به اختصار ABM نامیده می‌شود. اگرچه در طول سال گذشته حدود ۲۱ درصد از شرکت‌ها از روش بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری استفاده کرده‌اند، اما به نظر می‌رسد که مفهوم آن هنوز برای بسیاری از کسب‌وکارها ناشناخته مانده است ...

۰۲ Mordad 1396 بدون دیدگاه
اشتراک در روش‌های بازاریابی