رسانه‌های اجتماعی

به کدام دانکین رأی می‌دهید؟
تبلیغ تلفیقی دونات دانکین در فضای واقعی و مجازی

تبلیغات در فضای باز یکی از روش‌های قدیمی و شناخته‌شده بازاریابی ‌در سطح جهان به شمار می‌رود که تقریبا همه مردم دنیا با آن آشنا بوده و نمونه‌های زیادی از آن را دیده‌اند. این نوع تبلیغات که عموما به صورت بنرها و بیلبوردهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهرها به چشم می‌خورد ...

۰۴ تیر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سبک زندگی استارتاپی:کانال‌های اضافی را پاک‌کنید!
خبرخوانی در روزهای قبل از انتخابات شما را به اضطراب گوشی دچار کرده؟

«هر وقت هر کسی از هر چیزی سخن می‌گوید ما باید تظاهر کنیم درباره آن چیزی می‌دانیم. ما سر تکان می‌دهیم و می‌گوییم: «بله اسمش را شنیده‌ام» یا «به گوشم آشناست» که اغلب معنایش این است که با موضوع مورد بحث کاملا‌ ناآشنا هستیم.» این جملات، بخشی از گفته‌های کارل تارو گرینفیلد، ژورنالیست ژاپنی است ...

۰۷ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه لى لى اسلامى
2017؛ سال بازاریابی با کمک چهره‌های تاثیرگذار
اینفلوئنسرها در استراتژی بازاریابی محتوا چقدر نقش دارند؟

یکی از استراتژی‌های موفق در بازاریابی محتوا که از طریق شرکت‌های مطرح دنیا رواج پیدا کرده‌، دسترسی به فردی است که بتواند پیام برند را به صورت اثربخش‌تری به مخاطبان بیشتری برساند که در بازاریابی محتوا اصطلاحا‌ آنها را «افراد تاثیرگذار» یا Influencer‌ها می‌نامیم ...

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
صبح به خیر! این را دوست داری؟
شعارهای تبلیغاتی مک‌دونالد از کجا آب می‌خورند و چه ایده‌هایی پشت آن‌هاست

تبلیغات مک‌دونالد برای وعده‌های غذایی کودکان بیش از اینکه بر خود غذا تمرکز داشته باشد، بر اسباب‌بازی متمرکز است. به این معنا که در این تبلیغات، شخصیت‌های تبلیغاتی درواقع وعده‌های غذایی هستند که به صورت انیمیشن‌هایی جذاب برای کودکان به نمایش درآمده‌اند ...

۲۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
پست گذاشتن زورکی کارمندان خوب است یا بد؟
راهکارهای دل، لینکدین، هیتاچی و اکرتیو سلوشنز در رسانه‌های اجتماعی

در دنیایی که قانون ویژه‌ای برای منع استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای کارمندان وجود ندارد، کمپانی‌های بزرگ دنیا سعی كردند تا به طریقی کارمندان را مبلغان شرکت خود کنند. در این رابطه و با هدف استفاده از شبکه‌های اجتماعی به عنوان اهرمی برای توسعه برند‌ها ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
شبکه‌های اجتماعی آدم پای کار می‌خواهد!
چرا باید مدافعان برند شما در برابر رقبایتان به مهارت‌های مختلفی مجهز باشند؟

اهمیت رسانه‌های اجتماعی غیر‌قابل‌انکار است و این حقیقت امروزه در میان اکثر شرکت‌های بزرگ  به عنوان یک اصل بدیهی در نظر گرفته شده است. یقینا شرکت‌هایی مانند گوگل، لیکندین، توییتر و فیس‌بوک، صفحه‌هایی را در فضای مجازی برای خود ساخته‌اند. این نخستین گام است ...

۱۵ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
روش‌های غیرعادی برای بازاریابی در استارت‌آپ‌ها

وقتی روش‌های بازاریابی شما با دیگران یکسان باشد، نمی‌توانید خود را متمایز کنید. در اینجا می‌خواهیم به روش‌های غیرعادی برای بازاریابی کسب‌و‌کار بپردازیم ...

۰۸ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
امنیت تلفن‌تان را تضمین کنید

نکست‌لاک‌ از تلفن شما مراقبت می‌کند و آپرا هم امکان وب‌گردی امن را در اختیارتان می‌گذارد ...

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چالش‌های رسانه‌های دیجیتال کانادا
اکوسیستم رسانه‌ای کانادا قربانی شبکه‌های اجتماعی می‌شود یا راه نجات را پیدا خواهد کرد؟

ایجاد انگیزه مالیاتی و غیره برای سرمایه‌گذاری در سایت‌های دیجیتال روزنامه‌نگاری با منفعت عمومی یکی از راهکارها برای زنده ماندن رسانه‌هاست ...

۲۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
مارس؛ مشتری را بازاریاب می‌کند!
راهکارهای بازاریابی برندی که با تغییرات جامعه، مسیرهای جدید پیدا می‌کند

مارس، برندی شناخته‌شده در میان شکلات‌های جهان به شمار می‌رود که در سال ۱۹۳۲ راه‌اندازی شد و قریب یک قرن است که به عنوان یک تولیدکننده عمده شکلات در سطح جهان معروف شده است ...

۰۷ Dei 1395 ۱ فهیمه خراسانی
محتوای مناسب تولید  و در رسانه مناسب منتشر کنید!

آنچه باعث ماندگاری و موفقیت برندهای مشهور جهان می‌شود، این نکته است که این برندها توانسته‌اند مخاطبان مورد نظر خود را بیابند، تثبیت یک محصول و شناخته‌شدن آن توسط گروهی از مخاطبان باعث می‌شود که تقاضایی همیشگی برای محصول مورد نظر در بازار مصرف آن وجود داشته باشد .

۲۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

در سال‌های اخیر، برندها و بازاریاب‌های آنها متوجه شده‌اند که مصرف‌کنندگان به دنبال محتوا هستند. کسب‌وکارها کانال یوتیوب خود را دارند و میلیون‌ها کاربر از کانال آنها استفاده می‌کنند.

۲۴ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

راهکارهایی که هم به رشد کسب‌وکار شما کمک می‌کند و هم بودجه شما را نمی‌بلعد. بهبود کسب‌وکار بدون اینکه مجبور باشید مدام از سرمایه شرکت هزینه کنید موضوع بسیار مهمی است. باید همیشه به دنبال راه‌هایی برای پیشرفت برند و جذب کسب‌وکارهای بیشتر باشید...

۰۲ تیر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی
آیا با قدرت واقعی موتورهای جستجو آشنایید؟

نقش موتورهای جستجو در هدایت کاربران به سایت. بسیاری از کسب‌وکارها از موتورهای جستجو استفاده نمی‌کنند. درحقیقت آن‌ها از اهمیت این موتورها در هدایت کاربران به وب‌سایت خود مطلع نیستند. حتی برخی از آن‌ها، که با این اهمیت آشنا هستند، دقیقا نمی‌دانند که چگونه این ترافیک جستجو ایجاد می‌شود.

۰۹ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

روش تخصیص بودجه و انتخاب مخاطبان از مهم‌ترین مراحل اولیه در تبلیغات توییتر هستند که هر کمپین تبلیغاتی برای موفق شدن باید به آن‌ها توجه داشته باشد. همراه بودن هزینه‌ها با اهداف مورد نظر کمپین و همچنین در نظر گرفتن نوع مخاطبان ازجمله راهکارهای اصلی برای موفقیت یک کمپین بازاریابی در توییتر است.

۰۶ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

یک استارت آپ نیاز دارد وقتی سرمایه‌گذاران نام تجاری‌اش را در گوگل جستجو می‌کنند، ‌بینند که بیشتر مشتریان، خدماتش را دوست دارند. این مستلزم مشاهده نظرات و پیشنهاد‌های رضایت‌بخش و مثبت است.

۰۶ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه

در حال حاضر واتس‌اپ سریع‌ترین و قابل‌اعتمادترین برنامه پیام‌رسانی در دنیاست. محبوب‌ترین پیام‌رسان دنیا هم روی ارتباطات و محتواهایی که می‌تواند در اختیار کاربرانش بگذارد حساب باز  کرده و هم  به اشتراک‌گذاری محتواهایی چون ویدئوهای یوتیوب. 

۰۵ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
بی‌پول‌های عشق استارت‌آپ بخوانند!

معمولا کارآفرینان ایده‌های کاری فوق‌العاده‌ای دارند، اما به دلیل کمبود سرمایه از آن‌ها استفاده نمی‌کنند. آن‌ها تصور می‌کنند تا زمانی که حامی مالی قدرتمندی نداشته باشند، نمی‌توانند ایده خود را محقق کنند. هشت راهکار که به شما کمک می‌کند با سرمایه اندک، ایده‌تان را عملی کنید...

۰۵ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

جلب توجه کاربران مهم‌ترین هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است و به این منظور از بازاریابی بصری به شکل گسترده‌ای استفاده می‌کنند؛ چراکه شاید خواندن یک آگهی تبلیغاتی از حوصله کاربران خراج باشد، اما قطعا ارائه همان آگهی به صورت یک محتوای دیداری در قالب عکس، فیلم و... توجه آن‌ها را جلب خواهد کرد، زیرا با صرف وقت کمتری می‌توانند آن را دریابند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
استفاده از مطبوعات برای کمپین‌های تبلیغاتی
چگونه مارکت وایرد، از رسانه‌ها برای کمپین‌های تبلیغاتی استفاده می‌کند

مطبوعات همیشه یکی از پرمخاطب‌ترین رسانه‌های جمعی محسوب شده‌اند که حجم گسترده‌ای از مخاطبان جهانی را در اختیار دارند. در این میان کمپین‌های تبلیغاتی به بهترین نحو از این خصیصه مهم مطبوعات استفاده کرده و از نقش آن در ارتباط با مصرف‌کنندگان غافل نشده‌اند.

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

صفحه‌ها

اشتراک در رسانه‌های اجتماعی