رسانه_اجتماعی

اگر شما طراح وب هستید یا در زمینه طراحی فعالیت دارید، کانوا فور ورک (Canva for Work) بازار مناسب شما‌ست. راهکار جدید کانوا فور ورک قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای را در زمینه مدیریت پروژه طراحی ارائه می‌دهد. این ابزار تمام موارد ضروری را دارد و قابلیت مدیریت پروژه‌ را نیز اضافه کرده است از قبیل قالب‌های سفارشی برای موارد بازاریابی تیم و اسناد. 

۲۶ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
جام‌ جهانی فقط جای بزرگان نیست!
۴ راهکار مؤثر در فرایند برندسازی کسب‌وکارهای کوچک

بازی‌های جام‌جهانی فوتبال فرصتی بزرگ در روند برندسازی به شمار می‌رود، به طوری که بسیای از برندهای برجسته جهان سعی می‌کنند تا در این مسابقات حضور چشمگیری داشته باشند. مدیر برند مشهور آدیداس در همین راستا اذعان می‌دارد که این رویداد، یک فرصت برای فروش بیشتر نیست، بلکه فرصتی است که جهت برندسازی در اختیار نام‌های تجاری قرار می‌گیرد. 

۱۲ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
اسلوونی؛ بازاری کوچک با رویاهایی بزرگ
صحنه استارت‌آپی اسلوونی می‌تواند به یکی از شگفتی‌های اروپا تبدیل شود

صحنه استارت‌آپی اسلوونی زنده است و هر روز به سرعت قدرتمندتر می‌شود. در چند سال گذشته، مجموعه جدیدی از شرکت‌های موفق اسلوونی تولید محصولات خاص و ورود آنها به بازارهای جهانی را آغاز کردند از قبیل زمانتا، سلترا، وکس، دابل ریکال‌ و تاشل. این استارت‌آپ‌های جوان الهام‌بخش بسیاری از افراد در اسلوونی هستند و تاثیر مهمی روی فرهنگ استارت‌آپی این کشور گذاشته‌اند.

۱۱ تیر ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
برندی مدرن از دل هزاره‌ها
بولگاری در تبلیغاتش روی چه ویژگی‌هایی دست می‌گذارد؟

بولگاری نامی آشنا در حوزه جواهرات لوکس است که فعالیت خود را در سال ۱۸۸۴ در رم ایتالیا آغاز کرد و هم‌اکنون با داشتن بیش از ۲۳۰خرده‌فروشی و ۴هزار کارمند در سراسر جهان، یکی از مشهورترین برندهای لاکچری جهان در حوزه مد و پوشاک، جواهر، ساعت و عطر به شمار می‌رود. نکته متمایز این برند، ترکیبی است که از سنت و مدرنیته در محصولات خود ایجاد کرده است.

۰۷ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
رونویس، تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی

استارت‌آپ رونویس به نشانی ronevis.com  استارت‌آپی است که محمد‌تقی کریمی ۲۹ساله که متولد شهر قزوین است، آن را راه‌اندازی کرده است. او کارشناسی ارشد در رشته بازار‌یابی دارد و پژوهشگر روانشناسی تحلیلی، راهبر خلاق و متخصص برندینگ است.

۰۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
استانداردسازی برای زنجیره بلوک
چشم‌انداز ۲۰۱۸ دیلویت، بیانگر رشد فناوری زنجیره‌ بلوک در این سال است

یکی از مواردی که در گزارش روندهای فناوری سال ۲۰۱۸ توسط دیلویت، غول حسابرسی و خدمات حرفه‌ای، برجسته بود، فرصت‌های کسب‌وکاری جدید و روش‌های خلاقانه حل مسائل با استفاده از فناوری‌های نوظهور بود که یادگیری ماشینی، اینترنت اشیا، واقعیت دیجیتالی و البته فناوری زنجیره بلوک را شامل می‌شود. 

۰۳ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بایدها ی دیجیتال مارکتینگ ایرانی در 2018

حرکت برندهای تجاری در سال ۲۰۱۸ با تغییرات ملموسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه شده است؛ تغییراتی که با سرعت بسیار زیاد فعالیت برندهای تجاری را در حوزه دیجیتال مارکتینگ تحت‌الشعاع قرار داده و این سازمان‌ها را مجبور به تغییر در استراتژی‌های کلان خود کرده است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در رسانه_اجتماعی