اخبار را در زبانگو دو‌زبانه بخوانید

0

در یک اینترنت‌گردی ساده سایت‌های خبری به زبان فارسی یا انگلیسی به وفور پیدا می‌شوند ولی کمتر سایتی را می‌توان یافت که اخبار را هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی منعکس کند یا اگر هم وجود داشته باشد، در حالت پیش‌فرض سایت باید تعریف شود که ‌اخبار به زبان انگلیسی و یا فارسی نمایش داده شود.

بر همین اساس یک استارتاپ دست به ابتکار عمل جالبی زده ‌و سایتی را به نشانی ‌zabangu.com‌ ‌راه‌اندازی کرده ‌که در آن برای کاربران این امکان فراهم است که اخبار را به زبان انگلیسی به همراه ترجمه فارسی آن مشاهده کنند.

از جمله دلایل راه‌اندازی این استارتاپ فراهم آوردن مرجعی برای زبان‌آموزان و دانشجویان رشته مترجمی زبان انگلیسی به ویژه علاقه‌مندان به ترجمه مطبوعاتی و حوزه رسانه و افرادی که به صورت تخصصی در زمینه ترجمه خبر فعالیت می‌کنند، بوده است.

وب‌سایت زبانگو به صورت کلی یک سایت خبری است که اردیبهشت ماه ۹۶ شروع به کار کرده ‌و مهم‌ترین اخبار و اطلاعات را در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و علم و فناوری پوشش می‌دهد.

به گفته‌ی تیم زبانگو، تعداد بازدیدکنندگان از سایت در روزهای مختلف با توجه به تعداد مطالب منتشر‌شده در هر روز متغیر است ولی تا‌کنون بازخوردهای خوبی را از خوانندگان سایت دریافت کرده‌اند و همین باعث ایجاد انگیزه برای ادامه راهشان شده است.

شیوه درآمدزایی زبانگو از طریق نمایش تبلیغات، انتشار رپورتاژ آگهی، تبلیغات محتوایی و تهیه گزارش‌های اختصاصی است و در حال حاضر بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام سعی در معرفی این سایت داشته‌اند اما در آینده قصد دارند روی تبلیغات گسترده‌تر سرمایه‌گذاری کنند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.