دیجیتال مارکتینگ

همایش بزرگ بازاریابی د‌‌‌یجیتال د‌‌‌ر اصفهان برگزار می‌شود‌‌‌

 «همایش بزرگ بازاریابی د‌‌‌یجیتال اصفهان» د‌‌‌ر تاریخ ۲۵ آبان ماه ۱۳۹۶ د‌‌‌ر سالن همایش‌های اصفهان ‌سیتی‌سنتر برگزار خواهد‌‌‌ شد‌‌‌ ...

۱۴ Mehr 1396 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
خطرپذیر هستیم اما با پول هوشمند!
فاطمه خان‌احمدی، مدیر مهندسی، مالی و ریسک شرکت تامین سرمایه نوین

به نظر می‌رسد که اکوسیستم کارآفرینی ایران رفته‌رفته جاذبه‌های بیشتری از خودش ساطع می‌کند که بنگاه‌هایی همچون بانک‌ها هم به این سمت‌و‌سو آمده‌اند و حتی شتاب‌دهنده راه‌اندازی کرده‌اند و ظاهرا از سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن و ساختمان و سکه و ارز خسته شده‌اند ....

۰۸ Mordad 1396 بدون دیدگاه
سوال پرسیدیم اما جوابی نشنیدیم!

حدود یک‌سال پیش بود که یک شرکت تقریبا پولدار و شناخته‌شده در صنعت خودش، با ما جلسه گذاشت و درخواست کرد که ما به آنها در دیجیتال مارکتینگ راهکار بدهیم. برای شروع بررسی و آنالیز و ... ما چند سوال ساده پرسیدیم و در کمال تعجب تقریبا هیچ جوابی نشنیدیم. چند نمونه از‌ سوال‌ها بدین شرح بود ...

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بهینه‌سازی بازاریابی ایمیلی به شیوه اماتیک

وفور استارت‌آپ‌های متعدد در دنیای امروز، یکی از دستاوردهای جدید تجاری به شمار می‌رود که تقریبا در تمام بخش‌های اقتصادی جهان نمود پیدا کرده و باعث شکل‌گیری شاخه‌های تجاری متفاوتی شده است ...

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
صبونه‌خوری با دهه هفتادی‌ها
گپی با «مهدی نعیم‌محبوبی» بنیانگذار بیست‌و‌یک ساله «صبونه» که با تیم دهه هفتادی‌اش رویاهای بزرگی دارند

یک دغدغه! دغدغه و یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم «انگیزه»‌ای که یک جوان بیست‌و‌یک‌ساله را به این وا‌می‌دارد تا یک دفعه ‌تصمیم ‌ بگیرد که کسب‌و‌کاری تاسیس کند که با آن مردم را مهمان مهم‌ترین وعده ‌غذایی روزمره ما کند. این گروه نامشان «صبونه» است ...

۱۱ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه یگانه میرآفتاب
کسب‌وکار در شبكه‌هاي اجتماعي

شاید شما هم تا‌به‌حال از خود پرسیده باشید که چگونه می‌توان از شبکه‌های اجتماعی در جهت توسعه کسب‌وکار خود استفاده كرد. در دنیای پرشتاب اطلاعات امروز، برای سبقت از رقیبان کاری فرصت زیادی نیست؛ شبکه‌های اجتماعی این روزها حرف اول را در محیط مجازی می‌زنند.

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی

این هفته در موسسه بهار و در آخرین روزهای شهریور ۹۵، پای درس کلاس آرش خسرویان (مدیر امور مشتریان ای‌نتورک) نشستیم. Inbound Marketing  موضوعی بود که خسروی برای بخش اول کلاس انتخاب کرده بود. قسمت دوم کلاس هم توسط فرهاد بهشتی، یکی دیگر از مدیران ای‌نتورک تدریس شد که ما را با ابعاد مختلف ایمیل مارکتینگ آشنا کرد. خلاصه‌ای از اتفاقات جلسه سوم را همین‌جا بخوانید:

 

۰۵ Mehr 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

ایران با توجه به داشتن جمعیت جوان و تحصیلكرده، دارای ظرفیت بالای بومی در پربازده‌ترین بخش اقتصاد، یعنی اقتصاد دانش‌بنیان است. به‌طور ویژه، آمارهای جهانی نشان می‌دهد كشور ما از نظر بهره‌مندی از فارغ‌التحصیلان فنی و مهندسی، رتبه سوم جهان را دارد و تعداد مهندسان ایرانی کمتر از مهندسان کشورهای توسعه‌یافته نیست؛ ظرفیتی كه موجب شده است ایده‌های استارت‌آپی و دانش‌بنیان در میان فارغ‌التحصیلان جوان، جای تفكر سنتی برای استخدام را بگیرد.

۳۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی

هفته پیش خلاصه‌ای از اولین جلسه کلاس دیجیتال‌مارکتینگ موسسه بهار با موضوع استراتژی تبلیغات آنلاین، برای‌تان گفتم. این هفته با کلاس Online Advertising  حسین موسوی همراه می‌شویم. مدرسی که در رزومه کاری‌اش، سابقه همکاری با ای‌نتورک به‌عنوان مدیر استراتژی و برنامه‌ریزی، ‌‌دیده می‌شود.

 

۳۰ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان

زمان بندی ایونت‌های تا ۲۲ مرداد را در شنبه بخوانید، رویدادهایی مانند؛ سمینار یک‌روزه دیجیتال‌مارکتینگ، مامان‌پز، در گفت‌وشنود اقتصادی، زندگی نو در بیست‌تاسی، سوتک‌کمپ، استارت‌آپ توریستی در کرمان، کارگاه کاریزمای آنلاین

 

۱۶ Mordad 1395 بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
اشتراک در دیجیتال مارکتینگ