دیجیتال_مارکتینگ

خطر اینفلوئنسر مارکتینگ!
نگاهی به یک تجربه تلخ و البته آموزنده درباره رعایت‌نکردن استانداردهای دیجیتال‌مارکتینگ

هفته گذشته یادداشتی نوشتم در مذمت سپردن یکجای دل و دین به دست شاخ‌وشوخ‌های اینستاگرام؛ درباره اینکه چرا نباید وقتی یک کسب‌وکار شرافتمندانه دارید، مرعوب تعداد فالوئرهای این به‌اصلاح اینفلوئنسرها شوید و آینده و آبرویتان را بگذارید روی داریه این معرکه‌بگیران فضای مجازی. در این مطلب که استخوان‌بندی اصلی آن، ترجمه یک مطلب خارجی است، گزارشی داده‌ام از یک ماجرای فضاحت‌بار که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی در آمریکا باعث و بانی‌اش بوده‌اند.

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه رضا جمیلی
۲۱ اردیبهشت و با حضور چهره‌های مطرح بازاریابی اکوسیستم استارت‌آپی برگزار می‌شود

به دنبال رشد روزافزون فعالان عرصه بازاریابی دیجیتال و استقبال هرچه بیشتر سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی از این ابزار جدید، نیاز به وجود یک ارتباط بین این اعضا و تشریک تجربیات اجتناب‌ناپذیر به‌نظر می‌رسد. امروز‌ منابع بسیاری در دسترس کارشناسان و نیروهای محرکه بازاریابی دیجیتال قرار دارد ولی مشکلاتی که هر‌ازگاهی در مسیر حرکت شرکت‌های کوچک و بزرگ نمایان می‌شود ...

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
بایدها ی دیجیتال مارکتینگ ایرانی در 2018

حرکت برندهای تجاری در سال ۲۰۱۸ با تغییرات ملموسی در حوزه دیجیتال مارکتینگ همراه شده است؛ تغییراتی که با سرعت بسیار زیاد فعالیت برندهای تجاری را در حوزه دیجیتال مارکتینگ تحت‌الشعاع قرار داده و این سازمان‌ها را مجبور به تغییر در استراتژی‌های کلان خود کرده است.

۱۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
اشتراک در دیجیتال_مارکتینگ