دیجیتال

فیلیپس اکوسیستم سلامت راه می‌اندازد

طبق گفته بهرن، معاون ارشد راهکارهای بهداشت شخصی در فیلیپس، این شرکت هلندی قصد دارد که یک اکوسیستم بهداشت شخصی را در بازار چین ایجاد کند تا به دنبال فرصت‌هایی در بین تقاضای رو به رشد برای بهبود بهداشت و سلامت باشد.

۲۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
خریدان، استارت‌آپ آینده‌دار اهوازی‌ها
گفت‌و‌گو با امید احمدیان، بنیانگذار ۲۴ ساله «خریدان» که از سختی‌های تاسیس استارت‌آپش می‌گوید

وارد kharidon.ir  که می‌شوید، به‌دنبال هرچه که بخواهید، می‌توانید بگردید؛ از لوازم منزل گرفته تا لوازم الکترونیکی و دیجیتال. «خریدان» برای شما یک شهر همه‌رنگ آنلاین را فراهم کرده که از طریق آن بتوانید هر‌آنچه در حوزه دیجیتال و لوازم منزل به آن نیازمندید را تهیه کنید...

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو
رونق در یک اکوسیستم دیجیتالی رو به رشد

دنیای کسب‌و‌کار به سرعت در حال دیجیتالی‌‌‌شدن است، موانع صنعت را از بین می‌برد و فرصت‌های جدیدی را ایجاد می‌کند. در همین حین مدل‌های کسب‌و‌کاری که برای مدت طولانی موفق بوده‌اند، دارند محو می‌شوند. 

۱۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اجازه دهید انگشتانتان راه بروند!
گفت‌و‌گو با مهدی عادلی، فارغ‌التحصیل کامپیوتر از دانشگاه Cavendish انگلیس که استارت‌آپش «ایسرا» را در ایران راه انداخته است

وقتی وارد esara.ir می‌شوید، هرگونه وسیله‌ای را که در دنیای دیجیتال به دنبال آن هستید، می‌توانید بیابید؛ از گوشی موبایل و تبلت گرفته تا دوربین عکاسی و ماشین‌های اداری. «ایسرا» استارت‌آپی است که از دل شرکت بیست‌ساله «فرآیند شبکه خاورمیانه»  متولد شده است.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه هستی صلح جو
می‌توانم جهانی شوم؟

هر کسب‌وکاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلندپروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
روی خوش جنرال‌الکترونیک به اینترنت اشیا ‌

شرکت جنرال الکترونیک اعلام کرده ‌که می‌خواهد سهام دو شرکت Bit Stew و Wise.io را که اینترنت اشیا‌ صنعتی (IIoT) آن را با ارائه توانایی‌های پیشرفته و جدید و آموزش ماشینی تقویت خواهند کرد، خریداری کند.

 

۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بازاری 24 هزار میلیارددلاری که 2020 محقق می‌شود
ایجاد یک اکوسیستم جهانی برای «اینترنت همه‌چیز» در دستور کار شرکت‌های فناوری است

کرگ باخمن، مدیر ارشد شرکت تی‌ام‌فروم و متخصص اینترنت همه‌چیز (IoE)، درباره امکان ایجاد یک اکوسیستم باز دیجیتال صحبت کرده است. 

۰۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله
بربری با پینترست ادکلن می‌فروشد!

در دنیای امروز که برندهای مختلف جهان با نسل دیجیتال روبه‌رو هستند، طبعا باید با زبان دیجیتال نیز با این نسل سخن بگویند و این همان راهی است که برند ۱۶۰‌ساله بربری انتخاب کرد.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آمازون می‌خواهد بازار کشورهای همسایه ایران را به دست بیاورد
چرا آمازون می‌خواهد در یک کشور جدید و ‌روی «سوک» سرمایه‌گذاری و به خاورمیانه نفوذ کند ؟

در حالی که در ایران سرمایه‌گذاران و استارت‌آپی‌ها ناخواسته درگیر حاشیه‌هایی شده‌اند که به کلیت اکوسیستم ایران آسیب زده است‌ و تمرکز آنها را از توسعه کسب‌و‌کارشان ‌گرفته و باید درصدد این باشند تا حقانیت خود را ثابت کنند که نفوذی نیستند، آمازون به خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نفوذ کرده و می‌خواهد بازار خرده‌فروشی آنلاین را قبضه کند‌.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
گسست بانک‌ها یا دگردیسی بانک‌ها؟
رابطه فین تک و بانک ها مصداق جن و بسم الله است

امروزه اختلال دیجیتال بزرگ‌ترین دغدغه در بین مسائل تکنولوژی در میان مدیران ارشد است. مدیران ارشد تقریباً هر صنعتی کنجکاوند بدانند که شرکت آنها آمازون‌گونه است یا اوبِرگونه. بقیه دیدگاه‌های متنوعی اتخاذ می‌کنند که در آن بازیگران جدید دنیای دیجیتال ممکن است بهترین مشتریان آنها را به خود جذب کنند یا مالک سهمی از سودآورترین خط محصول آنها شوند. 

۱۸ Aban 1395 بدون دیدگاه مینا والی
اکوسیستم هند چگونه راه 15ساله را  5 ساله پیمود؟

امروز ما دیگر آنلاین نمی‌شویم، بلکه یک زندگی آنلاین داریم. کشور هند نیز در حوزه دیجیتال بیش از گذشته در حال رشد و پیشرفت است. بسیاری از افراد معتقدند که در این منطقه یک انقلاب دیجیتالی دارد رخ می‌دهد.

۲۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه
در سومین نشست شورای سیاستگذاری و دبیران بخش‌ها مطرح شد

در سومین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فرهنگی - هنری «ایران‌ساخت» بر تأثیر قابل توجه این رویداد در حمایت از تولیدات ملی دانش‌بنیان تأکید شد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، در سومین نشست شورای سیاستگذاری جشنواره ملی فرهنگی - هنری «ایران‌ساخت» که در محل خانه هنرمندان ایران و با حضور همه اعضا و دبیران بخش‌های مختلف برگزار شد، این جشنواره را زمینه‌ساز جهش و حرکتی موثر در حمایت از تولیدات و کالا و خدمات ساخت داخل عنوان کرد و افزود: «ایران‌ساخت به دنبال آن است که با ایجاد تعامل و هم‌افزایی میان هنرمندان و فعالان اقتصاد دانش‌بنیان، پویش مردمی و فرهنگی و هنری و حرکتی جهشی را در وضعیت بازار محصولات و خدمات ایرانی ایجاد کند.»

 

۰۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه اکبر هاشمی
لحظه مواجهه با حقیقت

مهم‌ترین تفاوت بین طراحی تجربه کاربری و سایر انواع طراحی‌ها این است که ما می‌توانیم کارایی و موثر بودن طرح‌های خود را اندازه‌گیری کنیم و این کار معمولا با استفاده از روش‌های علمی صورت می‌گیرد.
اینکه ما ارائه محصول (launch) را نقطه پایانی یک فرآیند خلاق طراحی محصول بدانیم، کار معمولی است ولی در حقیقت این‌گونه نیست.

 

۳۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مهدى عليپور

با کمک Medisana شما می‌توانید آیفون، آیپد یا آیپاد خود را به یک مدیر سلامت دیجیتال و شخصی تبدیل کنید. این شرکت با نام ویتاداک یک برنامه کاربردی را ایجاد کرده است که با استفاده از آن، داده‌های اندازه‌گیری‌شده می‌تواند روی دستگاه ذخیره و به‌طور جداگانه ارزیابی شود. یکی از مزیت‌های این برنامه آن است که اطلاعات شخصی شما به‌طور خودکار برای اشخاص ثالث ارسال نمی‌شود.

 

۳۱ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

سه استارت‌آپ فرانسوی به‌دلیل ارائه محصولات خود که می‌توانستند تجربه زندگی روزانه را در آینده نزدیک بهتر کنند، جوایزی دریافت کردند و به برندگان یک برنامه ملی که برای پشتیبانی از کارآفرینان نوآور طراحی شده بود، پیوستند.

 

۲۹ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی

شرکت Accenture برای پشتیبانی از تحولات دیجیتال مشتریان، به آن‌ها کمک می‌کند تا از نوآوری‌ها و ایده‌های جدید استقبال کنند. به این خاطر یک مرکز دیجیتال اکسنچر در توکیو ژاپن افتتاح کرده است. این مرکز تخصص در حوزه تحولات دیجیتال و دانش متخصصان جهانی را با فناوری‌های نوآورانه و ایده‌های جدید استارت‌آپ‌ها، ابداع‌کنندگان و سایر افراد در اکوسیستم از جمله شتاب‌دهندگان، سرمایه‌داران خطرپذیر، محققان دانشگاهی، و آزمایشگاه‌های تحقیقات و توسعه شرکتی در ژاپن و خارج از کشور در هم آمیخته است.

 

۲۵ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی

فناوری دیجیتال پوشیدنی و شخصی‌سازی‌شده می‌تواند به افراد بزرگسال مبتلا به اوتیسم کمک کند تا اضطراب خود را درک کرده و آن را مدیریت کنند. 

۲۵ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه

سلام. من یک شاگرد دیجیتالم؛ این‌‌بار در موسسه بهار، دوره دیجیتال‌مارکتینگ که هر هفته پنجشنبه‌ها برپا می شود. ۶ ساعت نفس کشیدن در دنیای تبلیغات آنلاین.
امروز یازده شهریور. مدرس کلاس فربد صادقیان؛ که از جلسه قبلی تعریفش را  از سالک (مدیر دوره دیجیتال‌مارکتینگ بهار) شنیده بودیم. از اینجا به بعد با بچه‌های کلاس همراه فربد صادقیان می‌شویم:

 

۲۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه محمد رضا وکیلیان
فضای ابری، اکوسیستم‌های دیجیتال را پی‌ریزی می‌کند

پلتفرم‌های کسب‌وکار مبتنی بر فضای ابری در حال شکل‌دهی به اکوسیستم‌های دیجیتال است – از سفرهای شهری و حمل نقل گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی و علوم زندگی. در یک دنیای به‌شدت به‌هم‌پیوسته، روش کسب‌وکار به‌طور چشمگیری تغییر خواهد کرد. هرچه پیش می‌رویم، کسب‌وکارها به‌عنوان یک اکوسیستم دیجیتال کار خواهند کرد. به‌طور سنتی ارزش برای هر کاربر نهایی از طریق یک زنجیره ارزش بسته ایجاد شده است.

 

۲۲ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی

صفحه‌ها

اشتراک در دیجیتال
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران