دیجیتال

سه رکن اصلی در قبیله دیجیتال تریبال
ثبات، خلاقیت و اشتیاق

از آنجایی که آژانس Tribal یک شرکت دیجیتال است، به همین دلیل نیز بازاریابی تعاملی به عنوان مهم‌ترین و برجسته‌ترین تخصص این کمپانی شناخته می‌شود. 

۱۶ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
کوین‌بیس، صرافی ارزهای دیجیتالی
درباره استارت‌آپی که مبادلات ارزی را در شهرهای مختلف دنیا انجام می‌دهد

کوین‌بیس یک شرکت تبادل دارایی دیجیتال واقع در سن‌فرانسیسکو، کالیفرنیا، است. این شرکت بیت‌کوین، لیت‌کوین و سایر دارایی‌های دیجیتالی را با ارزهای رایج در ۳۲ کشور مبادله می‌کند. به علاوه معاملات بیت‌کوین و ذخیره‌سازی را در ۱۹۰ کشور در سراسر دنیا انجام می‌دهد.

۰۷ Mordad 1396 بدون دیدگاه
ترن‌های هوایی با واقعیت مجازی دیجیتالی می‌شوند

اگر پیچ‌ و خم‌های یک ترن هوایی معمولی شما را به هیجان نمی‌آورد، می‌توانید یکی از هیجان‌انگیزترین ترن‌‌های دیجیتال را تجربه کنید

۲۵ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
موی رتیل آبی الهام‌بخش رنگدانه‌ها

یک رتیل آبی می‌تواند باعث خشم و ترس افراد شود، اما برای دانشمندان این نوع عنکبوت الهام‌بخش یک رنگ جدید است که می‌تواند صفحات دیجیتال را دگرگون کند.

۲۵ فروردین ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
بیزیکت، شبکه خریدوفروش کالاست
خلیل رضوی، بنیانگذار ۴۱ ساله بیزیکت از سازوکار استارت‌آپش و مدل درآمدزایی آن می‌گوید

خلیل رضوی ۴۱ ساله متولد تبریز جزو اولین فارغ‌التحصیلان رشته کارآفرینی در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه تهران است و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی از سازمان مدیریت صنعتی دارد.

۱۴ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم بهروزی
استارت‌آپ‌های محلی راه‌اندازی کنید
مصطفی عابدینی، بنیانگذار آی‌کمپ از حوزه گردشگری می‌گوید

آی‌کمپ حدود دو سال است که کارش را آغاز کرده و تیمش ۱۰نفره است. برندی هم با نام خشونه (خوشگذرانی) برای گردشگران داخلی که از یزد بازدید می‌کنند، طراحی کرده‌ایم که تا عید امسال قابل دسترسی خواهد بود. حضور ما در این حوزه در واقع به این دلیل بوده که الان جریانی در کشور شکل گرفته که بتوانیم محتوایی فاخر و ارزشمند براساس فرهنگ ایرانی تولید کنیم و آن را از طریق رسانه‌های دیجیتال به دست مردم برسانیم و شبکه ملی اطلاعات هم براساس همین موضوع شکل گرفته است.

۱۰ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
درآمد 10.7 میلیارد دلاری کوکاکولا از بازاریابی محتوا

با توجه به تغییر پرسونای مخاطبان و الگوهای جدید رفتاری آنها در فضای دیجیتال، بسیاری از برند‌های بزرگ دنیا، فرایندهای بازاریابی خود را از شیوه‌های سنتی به بازاریابی مدرن با استفاده از ابزاری قدرتمند به نام «محتوا»، تغییر داده‌اند. کوکاکولا یکی از برندهای بزرگی است که در سال‌های اخیر از قدرت «بازاریابی محتوا» برای افزایش سهم بازار خود استفاده کرده و نتایج شگفت‌انگیزی را تجربه کرده است.

۱۶ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
گربه خود را رهاکن!
جگوار در کمپین تبلیغاتی DOOH از چه روش هایی برای فروش بیشتر استفاده کرد

با گذشت چیزی نزدیک به یک قرن از تولید نخستین اتومبیل‌هایی که با برند جگوارکارز، شناخته می‌شوند، این شرکت خودروسازی بریتانیایی و چندملیتی در ردیف یکی از مهم‌ترین برندهای خودرو‌های لاکچری و سفارشی جهان قرار گرفته است، به طوری که بسیاری از شخصیت‌های مهم سیاسی جهان مانند ملکه الیزابت دوم، چارلز و شاهزاده ولز، اتومبیل‌های مورد نظر خود را به این کمپانی سفارش داده‌اند.

۰۷ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
فیلیپس اکوسیستم سلامت راه می‌اندازد

طبق گفته بهرن، معاون ارشد راهکارهای بهداشت شخصی در فیلیپس، این شرکت هلندی قصد دارد که یک اکوسیستم بهداشت شخصی را در بازار چین ایجاد کند تا به دنبال فرصت‌هایی در بین تقاضای رو به رشد برای بهبود بهداشت و سلامت باشد.

۲۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
خریدان، استارت‌آپ آینده‌دار اهوازی‌ها
گفت‌و‌گو با امید احمدیان، بنیانگذار ۲۴ ساله «خریدان» که از سختی‌های تاسیس استارت‌آپش می‌گوید

وارد kharidon.ir  که می‌شوید، به‌دنبال هرچه که بخواهید، می‌توانید بگردید؛ از لوازم منزل گرفته تا لوازم الکترونیکی و دیجیتال. «خریدان» برای شما یک شهر همه‌رنگ آنلاین را فراهم کرده که از طریق آن بتوانید هر‌آنچه در حوزه دیجیتال و لوازم منزل به آن نیازمندید را تهیه کنید...

۱۵ Dei 1395 بدون دیدگاه هستی صلح جو
رونق در یک اکوسیستم دیجیتالی رو به رشد

دنیای کسب‌و‌کار به سرعت در حال دیجیتالی‌‌‌شدن است، موانع صنعت را از بین می‌برد و فرصت‌های جدیدی را ایجاد می‌کند. در همین حین مدل‌های کسب‌و‌کاری که برای مدت طولانی موفق بوده‌اند، دارند محو می‌شوند. 

۱۷ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اجازه دهید انگشتانتان راه بروند!
گفت‌و‌گو با مهدی عادلی، فارغ‌التحصیل کامپیوتر از دانشگاه Cavendish انگلیس که استارت‌آپش «ایسرا» را در ایران راه انداخته است

وقتی وارد esara.ir می‌شوید، هرگونه وسیله‌ای را که در دنیای دیجیتال به دنبال آن هستید، می‌توانید بیابید؛ از گوشی موبایل و تبلت گرفته تا دوربین عکاسی و ماشین‌های اداری. «ایسرا» استارت‌آپی است که از دل شرکت بیست‌ساله «فرآیند شبکه خاورمیانه»  متولد شده است.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه هستی صلح جو
می‌توانم جهانی شوم؟

هر کسب‌وکاری که فعالیت خود را شروع می‌کند، هر چقدر هم که کوچک و محدود باشد، مطمئنا اهداف بلندپروازانه زیادی را پیش روی خود داشته و به دنبال تثبیت و بالا‌بردن نام تجاری خود است‌ اما این اهداف در صورتی امکان تحقق خواهند یافت که مطابق با راهکارهایی مناسب و کاربردی پیاده شوند.

۱۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
روی خوش جنرال‌الکترونیک به اینترنت اشیا ‌

شرکت جنرال الکترونیک اعلام کرده ‌که می‌خواهد سهام دو شرکت Bit Stew و Wise.io را که اینترنت اشیا‌ صنعتی (IIoT) آن را با ارائه توانایی‌های پیشرفته و جدید و آموزش ماشینی تقویت خواهند کرد، خریداری کند.

 

۱۱ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
ایسوس با پرندگان کمپین راه می‌اندازد!
برند تایوانی با چه روش‌های تبلیغاتی و بازاریابی می‌خواهد بازار آمریکا را به‌دست بیاورد

حضور گسترده در دنیای دیجیتال و در عین حال ارائه محتوای نوآورانه از جمله مواردی است که به‌طور ویژه در برنامه‌های بازاریابی برند ایسوس وجود دارند. ضمن اینکه ترسیم اهداف بلند‌مدت نیز در راستای واقع‌بینی قرار داده شده و توانسته است یکی از نقاط قوت این برند در فعالیت‌های بازایابی آن محسوب شود.

۰۴ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
بازاری 24 هزار میلیارددلاری که 2020 محقق می‌شود
ایجاد یک اکوسیستم جهانی برای «اینترنت همه‌چیز» در دستور کار شرکت‌های فناوری است

کرگ باخمن، مدیر ارشد شرکت تی‌ام‌فروم و متخصص اینترنت همه‌چیز (IoE)، درباره امکان ایجاد یک اکوسیستم باز دیجیتال صحبت کرده است. 

۰۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
راهکارهای بازاریابی دیجیتال؛ رمز ماندگاری یک برند 160 ساله
بربری با پینترست ادکلن می‌فروشد!

در دنیای امروز که برندهای مختلف جهان با نسل دیجیتال روبه‌رو هستند، طبعا باید با زبان دیجیتال نیز با این نسل سخن بگویند و این همان راهی است که برند ۱۶۰‌ساله بربری انتخاب کرد.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
آمازون می‌خواهد بازار کشورهای همسایه ایران را به دست بیاورد
چرا آمازون می‌خواهد در یک کشور جدید و ‌روی «سوک» سرمایه‌گذاری و به خاورمیانه نفوذ کند ؟

در حالی که در ایران سرمایه‌گذاران و استارت‌آپی‌ها ناخواسته درگیر حاشیه‌هایی شده‌اند که به کلیت اکوسیستم ایران آسیب زده است‌ و تمرکز آنها را از توسعه کسب‌و‌کارشان ‌گرفته و باید درصدد این باشند تا حقانیت خود را ثابت کنند که نفوذی نیستند، آمازون به خاورمیانه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نفوذ کرده و می‌خواهد بازار خرده‌فروشی آنلاین را قبضه کند‌.

۲۵ Aban 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
گسست بانک‌ها یا دگردیسی بانک‌ها؟
رابطه فین تک و بانک ها مصداق جن و بسم الله است

امروزه اختلال دیجیتال بزرگ‌ترین دغدغه در بین مسائل تکنولوژی در میان مدیران ارشد است. مدیران ارشد تقریباً هر صنعتی کنجکاوند بدانند که شرکت آنها آمازون‌گونه است یا اوبِرگونه. بقیه دیدگاه‌های متنوعی اتخاذ می‌کنند که در آن بازیگران جدید دنیای دیجیتال ممکن است بهترین مشتریان آنها را به خود جذب کنند یا مالک سهمی از سودآورترین خط محصول آنها شوند. 

۱۸ Aban 1395 بدون دیدگاه مینا والی
اکوسیستم هند چگونه راه 15ساله را  5 ساله پیمود؟

امروز ما دیگر آنلاین نمی‌شویم، بلکه یک زندگی آنلاین داریم. کشور هند نیز در حوزه دیجیتال بیش از گذشته در حال رشد و پیشرفت است. بسیاری از افراد معتقدند که در این منطقه یک انقلاب دیجیتالی دارد رخ می‌دهد.

۲۹ Mehr 1395 بدون دیدگاه

صفحه‌ها

اشتراک در دیجیتال