خرید اینترنتی

فین‌تک‌هایی که ارز جابه‌جا می‌کنند
کسب‌وکارهای رمیتنس که در ایران هم رشد خوبی دارند،یکی از بخش‌های جذاب فین‌تک هستند

مهاجرت دلیل‌های زیادی دارد و می‌تواند علت‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی داشته باشد. اما مهاجران در کشورهای دیگر، همیشه ریشه در خانه دارند و به دنبال تعامل با وطن خود هستند. این تعامل جنبه مالی هم دارد. بسیاری از مهاجرانی که در کشورهای دیگر فعالیت می‌کنند، بخشی از درآمد خود را به وطن‌شان می‌فرستند تا بتوانند به لحاظ مالی به خانواده خود کمک کرده باشند. 

۰۳ Dei 1396 بدون دیدگاه
آفر، دستیاری برای خرید آسان تر
محمد بنایی ۲۶ ساله به همراه هم‌تیمی‌هایش پیمان اکبرنیای طهرانی و ‌محسن خاموشی می خواهند خرید را برای مردم آسان کنند

خرید و تخفیف دو جزء جدانشدنی از هم به حساب می‌آیند و از نظر بسیاری از افراد خریدی لذت‌بخش است که حتما با تخفیف همراه باشد.

۳۰ Mordad 1396 بدون دیدگاه آزاده خیرآبادی
ترب به جای شما چرتکه می‌اندازد!
اپلیکیشنی که بهترین قیمت‌ها و تخفیف‌های ۴۰۰ هزار کالا را به شما اطلاع می‌دهد

ترب یک موتور جست‌وجوی خرید است و مانند اپلیکیشن‌های دیوار و شیپور در فروش محصولات دخالتی ندارد. تفاوت ترب با این اپلیکیشن‌ها آن است که قیمت فروشگاه‌های معتبر اینترنتی در آن نمایش داده می‌شود ...

۰۲ اسفند ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار
محبوبیت تمام‌نشدنی شلوار  لی از کجا می‌آید؟
درباره ۱۶۰ سال برند‌ماندن لیوایز

اصالت، تعهد به تولید آنچه در آغاز بوده است، استفاده از ابزارهای کارآمد تبلیغاتی، انتخاب درست و مناسب جوانان به عنوان مهم‌ترین گروه سنی مخاطبان و ... از جمله روش‌های کارآمد و تأثیرگذار برندی است که بیش از  ۱۶۰سال سابقه را در کارنامه تجاری خود دارد ...

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
برگزاری انتخابات هیات مدیره انجمن صنفی کسب‌و‌کار اینترنتی

انتخابات دور جدید هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی کسب‌و‌کار اینترنتی برگزار می‌شود.

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
خرید آنلاین از بانه با راهکارهای بومی
گپی با زانیار مریمی، موسس ۲۹ ساله‌«بانه‌پلازا» که از فرصت زندگی در شهری مرزی بهره جسته است

«بانه‌پلازا» یک فروشگاه آنلاین است و در شهرستان بانه و در مرز عراق تاسیس شده و می‌خواهد در قدم اول بازار غرب کشور را تحت تاثیر قرار دهد. هم‌بنیانگذارانش با آنکه هردو جوان هستند، در مدیریت پروژه و فعالیت‌های استارت‌آپی، تجربه خوبی دارند. 

۱۱ Dei 1395 ۲
یک ایده تمام‌ایرانی!

محمد رحمانپور، متولد ۱۳۶۱، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است. او که هیچ تجربه و سابقه فعالیتی در صنعت خشکبار نداشته، به همراه شش نفر اعضای تیمش شامل مدیر موسس، مدیر بازاریابی و فروش، مشاور اجرایی، مسئول انبار و ارسال، کارشناس تامین و یک نفر کارشناس کنترل کیفیت، از مهرماه ۱۳۹۴ دست به تولید سایت آجیل آنلاین زده است.

۳۱ تیر ۱۳۹۵ ۲
حامد فردوس‌آرا مهندس وب‌سایت «چی بپوشیم» از استراتژی بازاریابی پارتیزانی می‌گوید

به قول طراح مشهور edith head، شما به هرآن چیزی که می‌خواهید می‌رسید، اگر برایش درست لباس پوشیده باشید. بیش از ۹۰ درصد افراد در سه دقیقه اول ملاقات با شما در موردتان قضاوت می‌کنند و بعد از این زمان شما دیگر فرصت نخواهید داشت خودتان را به گونه‌ای دیگر به آن‌ها بشناسانید....

۱۵ اسفند ۱۳۹۴ بدون دیدگاه
اشتراک در خرید اینترنتی
?> ?> ?> ?>