خدمات آنلاین

آچارباز؛ تعمیرکار دستگاه‌های دیجیتال
حسین آقا‌رضایی از استارت‌آپی می‌گوید که تعمیرات تخصصی انجام می‌دهد

استارت‌آپ‌هایی که این روزها در حوزه خدمات آنلاین خانگی خدمت‌رسانی می‌کنند، کم نیستند. در این بین شاید تمرکز‌گرایی و خدمات‌رسانی در یک حوزه خاص برای استارت‌آپ‌ها بتواند مزیتی ایجاد کند تا از گردونه رقابت جا نمانند. 

۱۶ Dei 1396 بدون دیدگاه
کیک دلخواهتان را با کیک‌ساز بسازید
مصطفی بهرامی از یک کیک‌‌فروشی آنلاین می‌گوید که دست مشتری‌ها را برای سفارش‌های متنوع باز می‌گذارد

این روزها ترافیک شهرهای بزرگ و گرفتاری‌هایی که برای افراد وجود دارد، شاید یک وجه مثبت داشته باشد و آن اینکه خدماتی که در گذشته به صورت سنتی ارائه می‌شدند و در حال حاضر به صورت آنلاین عرضه می‌شوند، می‌توانند به دلیل ‌صرفه‌جویی در وقت و انرژی افراد از طرف مخاطبان زودتر پذیرفته شوند...

۲۵ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
ساخت‌و‌ساز با مصالح سلام ساختمان
نگاهی به استارت‌آپ علیرضا سعیدی رضوانی، محمد اخروی، حامد سعیدی و سامان محمدی

صنعت ساخت‌و‌ساز ساختمان در ایران همواره یک صنعت پرکشش بوده است و همین امر باعث شده که ایده‌های استارت‌آپی مختلفی هم در راستای کششی که در بازار وجود داشته، حول این ظرفیت شکل بگیرد‌ ولی از طرفی این صنعت دارای فرآیندی سنتی است و شاید متقاعد‌کردن پیمانکارانی که سال‌ها به صورت سنتی در این فضا فعالیت کرده‌اند تا از خدمات آنلاین استفاده کنند، کار سختی به نظر برسد و نیاز به فرهنگ‌سازی گسترده‌ای داشته باشد.

۲۰ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
پردانو؛ پرداخت آنلاین با آپشن‌های متنوع
مجید جعفری جوان ۲۸ ساله لنگرودی اعتقاد دارد پردانو پاسخگوی همه نیازهای پرداختی کاربران است

با گسترش نفوذ اینترنت در میان مردم، حوزه پرداخت آنلاین جزو حوزه‌های پرطرفداری بوده که منجر به شکل‌گیری استارت‌آپ‌های مختلفی حول این ظرفیت شده است.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
حریم خصوصی و دردسر تازه اپ‌های ایرانی
بحث داغ اکوسیستم در هفته گذشته حول میزان دسترسی اپلیکیشن‌های داخلی به اطلاعات کاربران می‌چرخید

میزان دسترسی اپ‎های مختلفی که مورد استفاده کاربران قرار می‎گیرد، به اطلاعات شخصی آنان بحث داغی را در مورد حریم خصوصی افراد بین کاربران دامن زده است؛ موضوعی که باعث واکنش‎هایی هم از سوی برخی شرکت‎های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین شده است. ماجرا از فیلتر‌شدن اپلیکیش «ویز» و پیام اسنپ به کاربران برای حذف آن شروع شد اما دامنه وسیع‎تری پیدا کرد.

۱۳ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
مشتری، مشتری می‌آورد!
معرفی اپلیکیشنی که آگهی کردن محصولات و خدمات شما را آسان‌تر می‌کند

اپلیکیشن مشتری با ایده ایجاد یک محیط مناسب برای معرفی و فروش محصولات و ارائه خدمات به طور رایگان طراحی شده است. تمام کسب‌و‌کارها و به ویژه استارت‌آپ‌هایی که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند، در مراحل اولیه نیاز به محیطی دارند تا محصولات و خدمات خود را در آنجا به افراد مختلف معرفی کنند و به معرض نمایش بگذارند ...

۲۷ خرداد ۱۳۹۶ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار

یادداشتی از تیم دانتون سردبیر پی سی پرو/
از سه سال پیش شروع کردیم به مقایسه خدمات آنلاین بانک‌ها با یکدیگر؛ اما اگر بخواهم بگویم که چقدر یک خواننده «معمولی» بانکش را تغییر می‌دهد، باید بگویم که این رقم صفر است و مسلما این قضیه شامل حال خودم هم می‌شود. من به مدت ۲۵ سال مشتری وفادار HSBC بودم، اگرچه زمانی که من را با یک پیشنهاد ۵۰ پوندی پول نقد وسوسه کرد، حتی نامش چیز دیگری بود. اگر کمی با ذهنم کلنجار بروم و ببینم که با توجه به‌تمامی پیشنهاد‌ها و خدماتی که تمامی بانک‌های دیگر من ارائه می‌کردند، چرا من این بانک را انتخاب کردم، احتمالا به‌خاطر موقعیت مکانی‌اش بود، فقط دو دقیقه پیاده‌روی؟ بله! خود خودش است. در طول همه این سال‌ها که درجاهای مختلف کار می‌کردم، همین‌طور از این بانک سرویس ‌می‌گرفتم. زمانی از خودم پرسیدم که چرا باید این‌چنین کورکورانه وفادار به بانک باشم؟
 

۰۴ Mehr 1395 بدون دیدگاه
برای مشتری دانه رایگان بپاشید!

حتما شما هم با وب‌سایت‌هایی که خدمات آنلاین رایگان ارائه می‌دهند، برخورد داشته‌اید. منظورم وب‌سایت‌هایی مثل گوگل، یوتیوب، دراپ‌باکس و حتی وب‌سایت‌های داخلی مثل تسکولو، سرویس حسابداری جیب و نمونه‌های مشابه است. این کسب‌وکارها معمولا یک سرویس خاص را به شما ارائه می‌دهند؛ مثلا تسکولو، سرویس مدیریت پروژه آنلاین و یا جیب یک سیستم حسابداری آنلاین به شما ارائه می‌دهد. به این نوع از سیستم‌ها (SaaS (Software as a service گفته می شود که معمولا هم به‌صورت پیش‌فرض استفاده از آن‌ها با امکانات محدود، رایگان است و اگر شما بخواهید از امکانات بیشتری در آن‌ها استفاده کنید، باید بابت آن‌ها پول پرداخت کنید.  شیوه کار هم به این صورت است که شما باید یک اشتراک ماهانه یا سالانه از آن‌ها تهیه کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد موضوع قیمت‌گذاری در این‌گونه استارت‌آپ‌ها صحبت کنیم. معمولا این مدل کسب‌وکار را مدل Freemium می‌نامند؛ به این معنی که استفاده از سیستم با امکانات محدود رایگان است و شما در صورت علاقه و نیاز می‌توانید حساب کاربری خود را ارتقا دهید و از امکانات بیشتری بهره‌مند شوید.

 

۲۷ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه
فاصله ذهنی میان استارت‌آپ‌ها و سرمایه‌گذاران باید کم شود

خبریو، تهاتری، تله‌طب، قلمستون، پرواز روح و ۳ DFast طرح‌هایی بودند که بنیانگذاران آن‌ها با شرح چکیده‌ای از خدمات و محصولات در دقایقی کوتاه، درصدد جذب سرمایه‌گذار برای توسعه ایده‌هایشان به طرح‌های تجاری و تبدیل آن‌ها به شرکت بودند...

۲۳ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه علی کاکادزفولی
اشتراک در خدمات آنلاین