جنرال الکتریک

علم و احساس در کمپین جنرال‌الکتریک
درس‌هایی که از بازاریابی دیجیتال یک برند بزرگ می‌آموزیم

امروز‌ تعامل با مشتریان یکی از مهم‌ترین ارکان بازاریابی به شمار می‌رود و می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر روند رشد، بهینه‌سازی، تجزیه و تحلیل و پیگیری موفق فرایند بازاریابی داشته باشد، به همین منظور نیز بهره‌گیری از ابزارهای جدید و به کار بردن استراتژی‌ها و راهکارهای نوین دنیای امروز، یکی از مهم‌ترین رویکردها در زمینه علم تبلیغات و برندسازی محسوب می‌شوند ...

۰۲ Aban 1396 بدون دیدگاه
آی‌بی‌ام پاسگاه راه انداخته!
شیوه ارزیابی کارکنان به درخواست خود آنها در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سیلیکون‌ولی تغییر کرده است

روابط عمومی  شرکت آی‌بی‌ام تایید کرد که این شرکت اخیرا برای ارزیابی کارمندانش از سیستم هوشمند جدیدی به نام «پاسگاه» استفاده می‌کند.

 

۱۳ Dei 1395 بدون دیدگاه محمدرضا تجلی اردکانی
مزایای پس‌از‌مرگ برای کارمندان گوگل!
توسعه امکانات رفاهی و رفع دغدغه‌های آینده منابع انسانی یک فرآیند توقف‌ناپذیر در جهان است

کمپانی گوگل پس از فراهم‌آوردن اغلب امکانات موجود در شرکت‌های دنیا برای کارمندانش، به سراغ امکاناتی تازه برای دوران پس از مرگ کارمندان رفته است. گزارش زیر از مگان کسرلی، کارمند و خبرنگار مجله فوربس، در این رابطه است. 

۰۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه مریم تجلی
نوآور باشید یا کنار بکشید!

همه ما شنیده‌ایم که می‌گویند:«سری که درد نمی‌کند را دستمال نمی‌بندند.» متاسفانه این ضرب‌المثل توجیهی برای در نطفه خفه کردن بسیاری از ایده‌های است. برای تصمیم‌گیران زیراکس هم ماوس کامپیوتر چیزی بی‌ربط با استراتژی‌های فروش این شرکت بود. ظاهراً کسی در جهت شناسایی کسانی که ماوس برایشان جذابیت داشت، تلاشی جدی نکرد. هوشمندی استیو جابز نیاز بود تا جذابیت ماوس موردتوجه قرار گیرد و تجاری شود.

۱۳ Aban 1395 بدون دیدگاه مینا والی
اشتراک در جنرال الکتریک