تپسی

مدیران تپ‌سی پای صحبت سفیران برتر نشستند

تقدیر از سفیرانی (رانندگانی) که ظرف ۲ سال گذشته، در گرما و سرما، یار و همکار تپ‌سی بودند، وظیفه‌ای بود که بر دوش شرکت سنگینی می‌کرد. این وظیفه را شرکت در هفته‌‌ گذشته، با کمال افتخار، به اجرا رساند و سعی کرد در فضایی صمیمی به گفت‌وگو با سفیران برتر خود بپردازد.  

۲۸ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
مرغ‌هایتان باید تخم بگذارند، حتی اگر هیچ‌کس تخم‌مرغ نخواهد!

در پاورقی دنباله‌دار «از داخل گود» به شرح اتفاقاتی می‌پردازم که استارت‌آپ «می‌بریم» را به‌تدریج از نفس انداخت؛ اشتباهاتی که هیچ منتوری به شما نمی‌گوید.

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نسخه جدید اپلیکیشن فیچرهای جدید ارائه می‌دهد

برخی رانندگان (سفیران) تپ‌سی علاقه دارند حتما پرداخت کرایه به صورت نقدی انجام شود و البته گروهی از مسافران نیز همین روش را می‌پسندند. 

۱۹ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
تپ‌سی، تپ‌سی‌لاین را آزمایش می‌کند
تپ‌سی‌لاین موجب کاهش کرایه، ترافیک و آلودگی می‌شود

تیم تکنولوژی تپ‌سی موفق شده است پس از ماه‌ها برنامه‌ریزی و تلاش، خدمت جدیدی به بازار ارائه کند که هزینه‌های سفر را برای مسافران تپ‌سی بیش از پیش کاهش می‌دهد. این خدمت، که تپ‌سی‌لا‌‌ین نام گرفته، فعلا در چند نقطه محدود در شهر تهران راه‌اندازی شده ولی به‌زودی در همه نقاط پایتخت در دسترس مسافران قرار خواهد گرفت.  

۰۵ خرداد ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
سفرهای دوره ای، روشی برای استفاده از استعدادهای درون‌سازمانی

داشتن یک تیم خوب یک موضوع است و به‌کارگیری توانایی‌های اعضای آن تیم یک موضوع دیگر. بسیارند شرکت‌هایی که مستعدترین افراد را استخدام می کنند ولی از ذهن و تخصص‌ آنان آنچنان که باید، بهره نمی برند. تیم‌سازی و استفاده‌ی حداکثری از توانمندی‌های اعضای یک تیم، تکنیک‌هایی می طلبد که گاه با روش‌های مدیریت سنتی در تعارض قرار می گیرند زیرا مدیران سنتی در ایران معمولا رویکردی غیرمشورتی دارند.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
ایده جذاب کرایه‌چی در یک بازار پرترافیک
امیرحسین حسینی پژوه می‌گوید ایده سفرهای اشتراکی‌شان شکست خورد اما از دل این شکست یک استارت‌آپ دیگر متولد شد

استفاده از تاکسی‌های آنلاین این روزها رواج یافته ‌و تعداد استارت‌آپ‌هایی هم که این خدمات را ارائه می‌دهند، افزایش یافته است. در این بین مسافران همواره در کنار دریافت خدمات با‌کیفیت به دنبال این هستند که ارزان‌ترین تاکسی آنلاین را پیدا کنند. اپلیکیشن کرایه‌چی این امکان را برای مسافران فراهم کرده ‌که قبل از انتخاب تاکسی آنلاین در مسیری که می‌خواهند طی کنند، از قیمت‌های تمام تاکسی‌های آنلاین فعال در آن منطقه آگاه شوند. امیرحسین حسینی‌پژوه به همراه حامد لشکری این اپلیکیشن را طراحی کرده‌اند.

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نصب دقیق‌ترین آدرس‌یاب کشور ‌روی تپ‌سی

جست‌وجوی دقیق آدرس ‌روی اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. گاهی برای پیدا‌کردن یک آدرس ‌روی صفحه موبایل آنقدر تمرکز لازم است که ممکن است یک مسافر از خیر درخواست خود بگذرد. تپ‌سی سعی کرده با به‌کارگیری دقیق‌ترین نرم‌افزار آدرس‌یاب‌ در کشور این مشکل را برای مشتریان خود کاملا حل کند.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
نصب دقیق‌ترین آدرس‌یاب کشور ‌روی تپ‌سی

جست‌وجوی دقیق آدرس ‌روی اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران است. گاهی برای پیدا‌کردن یک آدرس ‌روی صفحه موبایل آنقدر تمرکز لازم است که ممکن است یک مسافر از خیر درخواست خود بگذرد. تپ‌سی سعی کرده با به‌کارگیری دقیق‌ترین نرم‌افزار آدرس‌یاب‌ در کشور این مشکل را برای مشتریان خود کاملا حل کند.

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
چالشی به نام قیمت‌گذاری در تاکسی‌های اینترنتی
تلاش تپ‌سی برای قیمت‌گذاری منصفانه با بکارگیری یک سیستم هوشمند

 محاسبه‌ هزینه سفر موضوعی چالش‌برانگیز برای تاکسی‌های اینترنتی به شمار می آید. جلب رضایت مسافر و راننده به صورت همزمان کاری دشوار است، به خصوص اگر هر روز یک شرکت جدید نیز به جمع رقبای این حوزه اضافه شود.

۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
قیمت‌های عادلانه‌تر با استفاده از ETA
تپ‌سی با تکنولوژی بومی، تلاش دارد خدمات بهتری به کاربرانش ارائه ‌دهد

اپلیکیشن‌های درخواست تاکسی به طور دائم در تلاش هستند تا هزینه‌های‌ سفر را برای مشتریان خود منطقی کنند، اما رسیدن به این هدف بدون به کارگیری یک تکنولوژی پیشرفته کاری دشوار است. یکی از شاخص‌های تاثیرگذار بر قیمت چگونگی محاسبه‌‌ زمان رسیدن راننده به آدرس درخواستی است. تپ‌سی تنها تاکسی آنلاین در ایران است که تکنولوژی ای‌‌تی‌ای (ETA) را در اپلیکیشن خود به کار گرفته است. 

۰۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
شتاب‌دهنده فینووا آغاز به کار کرد
علی بدیعی: مهلت ثبت‌نام استارت‌آپ‌ها در این شتاب‌دهنده تا ۱۰ اردیبهشت است

فینووا از شتاب‌دهنده خود رونمایی کرد. فینووا که از سال ۹۴ فعالیت خود را شروع کرده ‌و در کل هدفش این بوده ‌که برای شرکت ارتباط فردا بازوی نوآوری باز باشد، هفته گذشته از شتاب‌دهنده استارت‌آپی‌اش در مرکز نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی رونمایی کرد. در رابطه با شرایط پذیرش در این شتاب‌دهنده، علی بدیعی، مدیر فینووا با اشاره به اینکه زمان پذیرش برای تیم‌ها تا تاریخ ۱۰ اردیبهشت‌ماه باز است ...

۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ بدون دیدگاه
توسعه اسنپ‌و‌تپسی در شهرستان‌ها
حامد حدادی، هم‌بنیانگذار استارت‌آپ کوانت کن

من فکر می‌کنم بزرگ‌ترین اتفاق استارت‌آپی سال ۱۳۹۶ توسعه اسنپ و تپ‌سی در سایر شهرهای ایران و فعالیت با‌کیفیت در آن شهرها بود. چون یکی از مشکلاتی که وجود داشت، این بود که استارت‌آپ‌ها می‌دانستند چطور باید بازار تهران را به دست بگیرند، ولی نمی‌دانستند چطور باید از تهران خارج ‌شوند. 

۲۰ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
دادستان‌ها جلوی فعالیت تاکسی‌های آنلاین را نگیرند
نامه وزیر صنعت، معدن و تجارت به دادستان کل کشور:

در پی افزایش فشارهای توامان نهادهای مختلف ‌‌روی شرکت‌های جابه‌جایی مسافر و استارت‌آپ‌ها و دستور قضایی دادستان‌ها برای پلمب این شرکت‌ها در برخی شهرهای کشور علی‌رغم داشتن مبانی قانونی در این حوزه از جمله آیین‌نامه ماده ۸۷ قانون نظام صنفی، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به دادستان کل کشور نامه زده و از او خواسته جلوی این برخوردها گرفته شود. 

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
سرمقاله اکبر هاشمی شماره 92: «سگ سیاه نخوردت»!

نمی‌دانم بگویم شوربختی ما  بود یا خوش‌سعادتی که مظفر‌الدین شاه در دیدار از نمایشگاه جهانی فرانسه که در پاریس برگزار شده بود، از میان آن همه تکنولوژی و مظاهر دنیای پیشا‌مدرن، نظرش به دستگاه شهر‌فرنگ جلب شد و این ماسماسک شد رهاوردش از دنیای توسعه‌یافته برای ما مردمان توسعه‌نیافته؛ دستگاهی که مخاطب در برابرش خم می‌شد، دست‌هایش را گرد محفظه‌ای حائل می‌کرد و در برابر ‌عدسی می‌نشست.

۰۵ اسفند ۱۳۹۶ بدون دیدگاه اکبر هاشمی
فودیمو، سفارش آنلاین غذا در مشهد
رضا کبیری از راهکارهایش برای رقابت با غول‌های فروش آنلاین غذا در مشهد می‌گوید

سفارش آنلاین غذا از جمله ایده‌های جذابی است که وقتی یکي دو سال گذشته برای اولین‌بار زود‌فود و پس از آن ریحون و چیلیوری کار خودشان را در این حوزه شروع کردند، به سرعت توانستند در بازار جایگاه خود را پیدا و مخاطبان زیادی را جذب کنند. حالا این داستان در شهرهای بزرگ دیگر ایران هم در حال تکرار است و استارت‌آپ‌های بومی در شهر‌های مختلف با همین هدف کار خود را شروع کرده‌اند.

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رهبر بازار خواهیم شد!
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپ‌سی اگرچه در این گفت‌وگو از آمارهای این استارت‌آپ چیزی نگفته اما می‌گوید تا یک‌سال دیگر شماره یک ایران خواهند شد

اگرچه بازار استارت‌آپ های حوزه حمل‌و‌نقل شهری این روزها داغ شده و بیلبوردهای شهری و کمپین‌های میدانی نشانگر ورود بازیگران جدیدی است، اما استارت‌آپ‌های تاکسی آنلاین دو نام شناخته‌شده دارد. اسنپ که حالا رهبر بازار است و تپ‌سی که بعد از اسنپ جدی‌ترین بازیگر این حوزه است. وجود اسنپ اگرچه به توسعه اکوسیستم استارت‌آپی ایران و بازار هدف خودش کمک کرد، اما شاید نتوان از کنار تاثیرات مثبت یک رقیب چغر به نام تپ‌سی گذشت.

۲۸ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه طاهره خواجه گیری

امیر پاشا، مدیر بازاریابی تپسی از ورود تپسی به دو شهر جدید و راه‌اندازی خدمتی جدید به نام تپسی‌لاین خبر می‌دهد که به گفته او، هردو به زودی راه خواهند افتاد. به گزارش خبرگزاری شنبه‌پرس، پاشا، تپسی‌لاین را به این صورت معرفی می‌کند: «سرویسی مشابه با تپسی‌لاین وجود ندارد.

۲۱ بهمن ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
رقیب جدید برای تپ‌سی؟ فقط اوبر!
میلاد منشی‌پور ادعا کرد شرکت‌های تازه‌وارد نمی‌توانند تهدیدی برای تپ‌سی باشند

‌میلاد منشی‌پور، مدیر‌عامل تاکسی آنلاین تپ‌سی در گفت‌و‌گویی مفصل با روزنامه شهروند، مدعی شده است: «درحال حاضر ما اصلا انتظار نداریم رقیب جدیدی وارد شود مگر اینکه رابطه ایران و آمریکا خوب و «اوبر» وارد ایران شود. اوبر جدی‌ترین رقیب ماست، چراکه به‌شدت پولدار است و می‌تواند خیلی سریع این مارکت را در ایران قبضه کند. 

۱۱ آذر ۱۳۹۶ بدون دیدگاه
آیا باید ماکسیم را جدی گرفت؟
گزارشی از ورود یک تاکسی آنلاین روسی به ایران و ظرفیت‌های این بازار

تا همین یک‌سال‌ونیم قبل، کسی باورش نمی‏شد که بخش بزرگی از حمل‌و‌نقل درون‌شهری کلانشهر تهران در اختیار دو استارت‌آپ آنلاین قرار بگیرد. اسنپ و تپسی این روزها نام‎هایی بسیار آشنا برای شهروندانی هستند که قصد سفر درون‌شهری در شهر گران تهران را دارند. ارزان‌بودن قیمت‎ها نسبت به آژانس‎ها و تاکسی‎هایی که به‌صورت سنتی سال‎هاست این وظیفه را بر عهده دارند، در ابتدا رمز موفقیت این دو پدیده مهم سال ۹۵ به‌شمار می‌‌‌‌‌آمدند ...

۰۸ Aban 1396 بدون دیدگاه
چیزهایی هست که می‌دانم

من نمی‌دانم وقتی این یادداشت را می‌خوانید، در کوچه و خیابان شهرها و روستاها چه خبر است، چه کسی سرود پیروزی سر می‌دهد و چه کسی زانوی غم درآغوش گرفته. نمی‌دانم زمام امور اجرایی این مملکت دست چه کسی افتاده است. نمی‌دانم آنکه سیاستگذار و مجری شده، کیست ...

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ بدون دیدگاه رضا جمیلی

صفحه‌ها

اشتراک در تپسی