توییتر

اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ در ایران / بخش سوم

سال پیش یعنی سال ۹۴، تعداد نتورک‌های CPC در ایران رشد بسیار زیادی داشت که البته بسیاری از آنها دوام نیاوردند و ورشکست شدند. در این اوضاع نیاز به سیستمی هوشمند برای تبادل تبلیغات به میزان زیادی حس ‌می‌شد ... 

۳۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
دورهمی شرکتی در اینستاگرام!
تجربه مدیرعامل کمپانی هارت‌فورد برای ایجاد تعهد در میان کارکنانش

یکی از بیشترین شکایت‌هایی که اخیرا از کارفرمایان شنیده‌ام، مربوط به مشکلاتی در باب عدم تعهد کارکنان است، حتی اگر برنامه‌هایی را که کارفرمایان برای کارمندان تدارک دیده‌اند، در راستای خدمات‌رسانی به آنان باشد، باز هم با استقبال خوبی مواجه نمی‌شوند ...

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه مریم تجلی
مدیوم، چگونه 82 میلیون دلار سرمایه جذب کرد؟
شبکه‌ای اجتماعی که از توییتر کمک گرفت و برند شد

وقتی در سال ۲۰۱۱  اوان ویلیامز، بنیانگذار و مدیرعامل سابق توییتر به همراه خوزه پینو، شبکه‌ اجتماعی جدیدی به نام مدیوم (Medium) طراحی کردند.

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه الناز بدیعی
,ردیاب,کالری,اپ استور,مجله نیویورک تایمز,اینستاگرام,توییتر,فیسبوک,کسب وکار,آفلاین,

با  اپلیکیشن‌های برگزیده این هفته از دغدغه همیشگی تبدیل واحدها و استانداردها هم راحت می‌شوید ...

۲۰ Dei 1395 بدون دیدگاه
پنج استراتژی کارآمد برای تعریف درست هشتگ

نباید قدرت هشتگ یا برچسب را در تبلیغات دنیای امروز از نظر دور داشت. هشتگ‌ها در همه‌جا هستند؛ از پست‌های تويیتر، فیس‌بوک و اینستاگرام گرفته تا بیلبوردها و تبلیغات تلویزیونی. بنابراین رعایت اصول دقیق انتخاب یک هشتگ، می‌تواند در روند بازاریابی و نتایج آتی آن بسیار تأثیرگذار باشد. 

۰۸ Dei 1395 بدون دیدگاه
بررسی قلمرو داعش در اینترنت
رسانه اجتماعی در حال حاضر همه چیز را متحول کرده‌؛ از دوست‌یابی تا کسب‌و‌کار و سیاست و شکل جنگ‌ها

مانند هر چیز دیگر، کمپینی با یک هشتگ راه‌اندازی شد. اما به جای تبلیغ یک آلبوم یا فیلم جدید، #AllEyesOnISIS حمله به شمال عراق را در سال ۲۰۱۴ اعلام کرد که یک واقعه خونین بود که تا امروز روی سیاست‌های جهانی تاثیر گذاشته است.

۱۶ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی
ابرهای واژگانی

اپلیکیشن Wowed بسیار در بین کاربران محبوب است و تعداد زیادی کاربر در سراسر دنیا دارد. این اپلیکیشن ابرهای واژگان زیبایی را از توییتر، فیس‌بوک، صفحات وب‌ و غیره روی تلفن شما ایجاد می‌کند. شما می‌توانید از بین فونت‌ها، رنگ‌ها و طراحی‌های مختلف برای سفارشی‌سازی ظاهر ابرهایی که ایجاد می‌کنید، انتخاب کنید.
 

۱۲ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
چرا باید مدیریت محصول را جدی بگیرید؟
تحقیقات بازار و مشتری‌پژوهی کلید موفقیت یا شکست هر محصولی است

اخیراً فیس‌بوک اولین کنفرانس «زنان در تولید» را برگزار کرده است. در این کنفرانس هزاران زن که در حوزه مدیریت محصول در صنعت فناوری کار می‌کنند، گرد هم آمدند. هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد یک جامعه و تقویت تنوع در نقش‌هاي فنی بود.

۰۵ آذر ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
از حرف تا عمل -  ای‌بی‌:  تنوع جنسیتی البته در سطح کارمندان!
ای‌بی در میان سایر قدرتمندان تکنولوژی از تنوع کارمند بیشتری برخوردار است

طبق گزارشی که اخیرا در سایت خبری ای‌بی منتشر شده است. این شرکت همچنان صاحب یکی از بالاترین آمارها در بین شرکت‌های حوزه فناوری از لحاظ  تنوع جنسیت در بین کارمندان است؛ ۴۲ درصد از کل کارمندان این شرکت زن هستند. با نگاهی دقیق‌تر، کارمندان زن در دپارتمان فناوری این شرکت‌، ۲۴ درصد از آمار این دپارتمان را به خود اختصاص می‌دهند.

۱۸ Aban 1395 بدون دیدگاه
چرا جئوفیدیا داده‌های فیس‌بوک و توییتر را می‌خواهد؟
دو غول شبکه‌های اجتماعی به یک استارت‌آپ نظارت بر رسانه اجتماعی، اجازه دسترسی به داده‌هایشان را نمی‌دهند

طبق تحقیق جدیدی که از سوی اتحادیه آزادی مدنی آمریکا (ACLU) منتشر شده است، شبکه‌های اجتماعی اصلی اعم از توییتر، فیس‌بوک و اینستاگرام اخیراً به Geofeedia امکان دسترسی به داده‌های کاربران را داده بودند. 

۱۱ Aban 1395 بدون دیدگاه
چرا دولت ایتالیا به‌سرمایه‌گذاران خطر پذیر‌  معافیت مالیاتی داده؟
دولت ایتالیا به جای وام دادن به استارت‌آپ‌ها، به سرمایه‌گذاران وام می‌دهد

بعد از اینکه نخست وزیر ایتالیا، ماتئو رنتسی، اخیراً از سیلیکون‌ولی بازدید کرد، به نظر می‌رسد که ایتالیا امیدوار است در کمک به رشد اقتصاد فناوری‌اش پشتیبانی‌هایی دریافت کند.

۰۳ Aban 1395 بدون دیدگاه حامد رسولی
مدیران توییتر دلیل ترک شغل خود را نداشتن زمان کافی برای بودن با خانواده‌هایشان می‌دانستند

روی کاغذ، شرایط کاری توییتر بهترین است! این را می‌شود از پول‌های کلانی فهمید که توییتر خرج کارمندانش می‌کند. خدمات درمانی و دندانپزشکی، برنامه‌های پس‌انداز، تامین مخارج سفر، پرداخت‌های زایمان و مرخصی‌های مرتبط، صبحانه و ناهار مجانی، عضویت در باشگاه‌های ورزشی، کلاس‌های یوگا، خشکشویی و... تنها بخشی از پول‌هایی است که توییتر برای حفظ برترین‌هایش، بذل و بخشش می‌کند! این‌ها به کنار، تازه استخدام‌شده‌های این شرکت هم از شرایط خوبی برخوردار می‌شوند؛ از دریافت همکاری و همیاری‌های مداوم گرفته تا خوردن وعده‌های غذایی در کنار مدیران بالادستی!

 

۱۴ Shahrivar 1395 بدون دیدگاه مریم تجلی

در اینجا تلاش می‌شود پنج استراتژی مهم بازاریابی رقابتی در فضای اینترنتی را معرفی کرده و نکات برجسته چنین تبلیغاتی را مشخص کنیم:
۱. کاربران رقبای خود را هدف قرار دهید

۲۱ Mordad 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی

روش تخصیص بودجه و انتخاب مخاطبان از مهم‌ترین مراحل اولیه در تبلیغات توییتر هستند که هر کمپین تبلیغاتی برای موفق شدن باید به آن‌ها توجه داشته باشد. همراه بودن هزینه‌ها با اهداف مورد نظر کمپین و همچنین در نظر گرفتن نوع مخاطبان ازجمله راهکارهای اصلی برای موفقیت یک کمپین بازاریابی در توییتر است.

۰۶ خرداد ۱۳۹۵ بدون دیدگاه پریا هاشمی

فست دیک یکی از اپ‌های ایرانی است که توانسته با طراحی ساده و کاربردی در دل کاربران فارسی‌زبان حسابی جا باز کند. این برنامه کاربردی یکی از برنامه‌های ایرانی است که بیشترین جوایز را به خود اختصاص داده است. فست دیکشنری در سال ۱۳۹۳ به‌عنوان برترین نرم‌افزار در کافه بازار شناخته شد و بیشترین آمار نصب را روی دستگاه‌های اندرویدی داشت

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه روشنک ایرانیار

نقدهای ضدنژادپرستانه، بر علیه روبات مایکروسافت، کار را برای فیس‌بوک سخت کرده است اما زاکربرگ می‌خواهد کار بزرگ دیگری را انجام دهد. فیس‌بوک با اکوسیستم خود می‌خواهد تاثیر بسیار بیشتری در ارائه روبات‌ها به مخاطبان و نام‌های تجاری داشته باشد که می‌خواهند از آن به‌عنوان یک پلتفرم استفاده کنند.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه حامد رسولی

«اسکیل ما» یک شبکه اجتماعی است برای یافتن و ایجاد ارتباط با دوستانی که قدر مهارت شما را می‌دانند و به آن نیاز دارند، دوست دارند به شما یاد بدهند و دوست دارند از شما یاد بگیرند. گفت‌وگویی داشتیم با محمد روحانی‌نژاد، یکی از بنیان‌گذاران اسکیل ما.

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱ مونا جعفرى

جلب توجه کاربران مهم‌ترین هدف بازاریابی رسانه‌های اجتماعی است و به این منظور از بازاریابی بصری به شکل گسترده‌ای استفاده می‌کنند؛ چراکه شاید خواندن یک آگهی تبلیغاتی از حوصله کاربران خراج باشد، اما قطعا ارائه همان آگهی به صورت یک محتوای دیداری در قالب عکس، فیلم و... توجه آن‌ها را جلب خواهد کرد، زیرا با صرف وقت کمتری می‌توانند آن را دریابند

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بدون دیدگاه
اشتراک در توییتر
لوگوی جشنواره وب و موبایل ایران