تویتر

شکایت برد‌‌ن از موبوگرام به توییتر پاول!
گزارشی از محد‌‌ود‌‌یت‌های یک محصول ایرانی با الزامی‌شد‌‌ن قوانین جد‌‌ید‌‌ تلگرام

 هفتم تیرماه امسال، کاربری ایرانی به نام امیر‌علی محمود‌‌ی، د‌‌ر توییتر، پاول د‌‌وروف مد‌‌یرعامل تلگرام را خطاب قرار د‌‌اد‌‌ و گفت: «سلام. ممنون می‌شوم اگر کاری د‌‌ر مورد‌‌ نرم‌افزارهای غیررسمی کنید‌‌ که از API تلگرام استفاد‌‌ه می‌کنند‌‌. د‌‌ر این نرم‌افزارها، تیک د‌‌وم، وقتی من پیغامی به یک نفر می‌فرستم، مشاهد‌‌ه نمی‌شود‌‌.» د‌‌وروف، مد‌‌تی بعد‌‌ به این کاربر پاسخ د‌‌اد‌‌ که «کارهایی را د‌‌رباره این نرم‌افزارها به زود‌‌ی آغاز خواهیم کرد‌‌ ...

۰۳ Mehr 1396 بدون دیدگاه
,کسب‌و‌کارهای کوچک,کسب و کار,استارتاپ,استارت آپ,فیسبوک,تویتر,بازاریابی, رسانه اجتماعی,سرمایه,سرمایه گذاری,
یادبگیرید که درست هزینه‌کردن، هنر مدیران موفق است

به نظرم همه ما موافق هستیم که معمولاً در آمار مربوط به نرخ شکست کسب‌و‌کارهای کوچک اغراق می‌شود، اما این امر نباید ما را از چالش‌هایی که استارت‌آپ‌ها در شرایط فعلی با آنها رو‌به‌رو هستند، غافل کند.

۱۶ Dei 1395 بدون دیدگاه
بازاریابی توییتری فقط چسباندن بنر نیست!

شرکت آموزش حرفه‌ای و جهانی Simplilearn طرحی راه‌اندازی کرده است تا یک اکوسیستم بزرگ‌تر برای متخصصان آگاهی از تبلیغات توییتر ایجاد کند. این شرکت در اصل محتوای آموزشی ارائه می‌دهد و بازاریاب‌ها را درباره نحوه توسعه و رشد موفقیت‌آمیز توییتر برای تلاش‌ در حوزه بازاریابی دیجیتالی و رسانه اجتماعی کسب و کار خود آموزش می‌دهد.

۱۰ Aban 1395 بدون دیدگاه
چرا کیت‌کت  این‌قدر محبوب است؟
راهکارهای بازاریابی و کمپین‌های کیت‌کت برای سلطه بر بازار شکلات

شکلات‌های ترد و ویفری کیت‌کت برای بسیاری از مصرف‌کنندگان جهانی شناخته شده  هستند و طعم ترد و منحصربه‌فرد آنها چیزی نیست که به راحتی از یاد مصرف‌کننده برود، جالب است بدانید که این برند معروف سال ۱۹۳۵ در انگلستان راه‌اندازی شده و در طول عمر چند ده‌ساله خود، توانسته به عنوان یکی از شکلات‌های ویفری محبوب جهان شناخته شود.

۰۹ Aban 1395 بدون دیدگاه فهیمه خراسانی
هوت‌سوئیت پرکاربردترین پلتفرم تبلیغاتی در شبکه‌های مجازی

بیشتر مردم جهان در مواجهه با شبکه‌های اجتماعی مشهور و همه‌گیری مانند فیس‌بوک، توییتر، گوگل‌پلاس، اینستاگرام و... قرار گرفته‌اند و هر یک از این شبکه‌ها، پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای فعالیت‌های بازاریابی فراهم آورده و به‌دلیل داشتن حجم زیادی از کاربران آنلاین، بهترین موقعیت‌های تبلیغاتی را برای کسب‌وکارهای امروزی رقم زده‌اند؛ بنابراین طبیعی است که مدیریت این رسانه‌ها و استفاده مناسب و به‌موقع از آن‌ها، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های روند بازاریابی در جهان محسوب شود؛ از طرفی وفور روزافزون شبکه‌های اجتماعی باعث شده است که شرکت‌ها و کسب‌وکارهای مختلف در استفاده تبلیغاتی از این رسانه‌ها دچار مشکلاتی شده و در به‌کارگیری آن‌ها به‌صورت همزمان، دچار سردرگمی شوند؛ بنابراین در همین راستا، آژانس‌های تبلیغاتی متعددی برای مدیریت برنامه‌های بازاریابی در این شبکه‌های اجتماعی پدید آمده‌اند که یکی از مهم‌ترین و پرکاربردترین آن‌ها، آژانس هوت‌سوئیت (Hootsuite) است.

۱۶ Mehr 1395 بدون دیدگاه
اشتراک در تویتر